Originally posted by Banko Villas
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Enough Kovalev-whining
Collapse
-
-
Originally posted by Banko Villas View PostThey are not doing it casually when they try to force it down people's throats. Ward won that fight.
HE SIGNED A REMATCH CLAUSE? How much clearer does it get?
Where I come from - a handshake is a man's bond - and a signed contract is a legalized version of a handshake.
This is a fight where an immediate rematch is just a given.
Where else does either fighter have to go? Ward can't make more money elsewhere... That's not even the point, though, the man SIGNED/GAVE HIS WORD.. as a man... that he would grant a rematch.
It doesn't really matter either way, Kovalev won. hahah I love how everybody just casually says "the fight Kovalev won." Real boxing fans are taking the sport back.
Comment
-
Originally posted by Weltschmerz View PostYep jeg fik nedtur men kun fordi det var et uretfærdifgt resultalt. Jeg har gjort det klart nogle gange her jeg på ingen måde har 'problemer' med boksere fra andre baggrunde. Ward er glimrende men han tabte til Kovalev, det var det der gjorde mig mest pissed. Men det er boksning og det er en stærkt korrupt sport som vi ved.
Ward tabte ikke til Kovalev. Kovalev fik en god start, med et heldigt knockdown, så regnede Ward ham ud og derefter lignede Kovalev en amatør i forhold til. Han havde jo INTET at svare igen med når Ward gik efter kroppen.
Comment
-
Originally posted by Banko Villas View PostDet var da på ingen måde et uretfærdigt resultat?? (Altså Kessler kampen). Ward vandt stort set hver eneste runde i den kamp. Han boksede beskidt, men hans sejr var fair. Han kæmpede bedst.
Ward tabte ikke til Kovalev. Kovalev fik en god start, med et heldigt knockdown, så regnede Ward ham ud og derefter lignede Kovalev en amatør i forhold til. Han havde jo INTET at svare igen med når Ward gik efter kroppen.
Comment
-
Originally posted by Weltschmerz View PostNej Ward slog Kessler med klasseforskel (har jeg skrevet her før) der var klasseforskel i den kamp. Han lavede headbutts osv men han havde slået Mikkel alligevel med BOKSNING. Det er klart nok for mig. Hvad der pisser mig af er Ward kampen for det var en politisk afgørelse og efter min overbevisning var resultatet korrupt. Og nu lader det ikke til Ward muligvis giver rematch. Kovalev er en meget ærefuld figther (jeg kender lidt til Østeuropa og Rusland) og han har været 100 procent hele vejen mens Ward prøver at spille en slags Mayweather nu med krav om rematch osv. Han tabte kampen og resultatet var korrupt efter min mening. Fair nok med forskellige meninger men du ved udmærket også de fleste Sergey vandt. Bottom line for mig.
Comment
-
Originally posted by Sledgeweather17 View PostKovalev landed some good shots but for me too much time went between those punches while ward was consistently scoring.
Comment
-
Originally posted by Banko Villas View PostFik du for stor nedtur dengang Ward vandt over Kessler? Kom nu videre, hahah, typisk folk fra skandinavien, at altid støtte den hvide bokser...
Jeg er selv fan af Kessler, han var en fremragende bokser. Det ser da bare bedre ud for ham hvis han tabte til manden som også vandt over Kovalev? Du gør ikke Kessler nogen tjenester af at du forsøger at nedgøre Ward.
Comment
-
Originally posted by Banko Villas View PostAt de fleste mener at Kovalev vandt er jo kun fordi at de fleste hader Ward! Han er hadet, sort, tekniker og har en kedelig personlighed. Han er så tilmed så god, at haterne har savlet som hunde i håbet om at se ham tabe, så nu, hvor han endelig fik en hård kamp, så mister folk deres realitetssans fordi de er skuffede over at han vandt. Ligesom en mor der nægter at erkende at hendes barn er død. Folk var såå tætte på endelig at se Ward falde, de fik ikke hvad de ønskede og nu er de i benægtelse.
Du bliver ved med at snakke om Ward-Sergey men det ved jeg godt hvorfor du gør. Det er fordi du VED Ward tabte men er så overlykkelig over resultatet gik den anden vej. Korruption som jeg sagde.
Comment
-
Originally posted by Weltschmerz View PostHaha det er kun din betragtning (altså det med folk 'hader' Ward -- hvofor skulle de det, pga racisme i boksning?) Jeg synes godt om alle farver boksere, fx Rigondeaux. Hopkins er røvsyg og jeg er glad for han blev slået ud a ringen. Men det har intet med hudfarve at gøre (eller meget lidt i hvert fald) -- Men han sagde jo også til Calzaghe I'll never lose to a White boy så racismen går begge veje hvis du vil gå ud af den tråd.
Du bliver ved med at snakke om Ward-Sergey men det ved jeg godt hvorfor du gør. Det er fordi du VED Ward tabte men er så overlykkelig over resultatet gik den anden vej. Korruption som jeg sagde.
Comment
Comment