Celestino Caballaro: "Juan Manuel Lopez is a Chicken"

Collapse
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Eaner0919
    Undisputed Champion
    Super Champion - 5,000-10,000 posts
    • Nov 2004
    • 8625
    • 370
    • 80
    • 15,578

Originally posted by Ch@mpBox@PR
    And who have said the opposite?

The only problem here, is Caballero wanting more money than Juanma. And as long as he doesnt relize that he aint getting more than Juanma the fight wont get made.

As soon as he accepts what right for both, this **** will get done and hell get KTFO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ok so show me exactly where he said he wants more than JuanMa because all I see is him just calling JuanMa out nothing more and saying the money is there in the US to make it happen

so link or source to him demanding more than JuanMa please

Comment

• Ch@mpBox@PR
      Banned
      Franchise Champion - 20,000+ posts
      • Feb 2008
      • 21432
      • 432
      • 279
      • 22,261

Originally posted by KJB
      Your point? Hagler made his name off of a LW, a WW, and a loss to a WW. Hes still a great fighter.
      Read me and Bhopreing Concersation and then comment.

Comment

• Ch@mpBox@PR
        Banned
        • Feb 2008
        • 21432
        • 432
        • 279
        • 22,261

Originally posted by Eaner0919
        ok so show me exactly where he said he wants more than JuanMa because all I see is him just calling JuanMa out nothing more and saying the money is there in the US to make it happen

so link or source to him demanding more than JuanMa please
        There was a article on Primerahora.Com and on Endi.com like a month ago about that. Ill tr to find it!!!!!!!!!!

Comment

• Eaner0919
          Undisputed Champion
          • Nov 2004
          • 8625
          • 370
          • 80
          • 15,578

cool appreciate it

and lol at the !!!!!!

Comment

• Ch@mpBox@PR
            Banned
            • Feb 2008
            • 21432
            • 432
            • 279
            • 22,261

Originally posted by Eaner0919
            cool appreciate it

and lol at the !!!!!!
            I dont know day I started using the exclamation point and I kelpt using them ever since!!!!!!!!!!

Comment

• Eaner0919
              Undisputed Champion
              • Nov 2004
              • 8625
              • 370
              • 80
              • 15,578

all good big homie

in the end I think JuanMa smokes the **** out of Caballero but I do think he at least deserves a shot

JuanMa is one of my favorites to watch and has been for some time

Comment

• Pullcounter
                no guts no glory
                • Jan 2004
                • 42582
                • 549
                • 191
                • 49,739

Originally posted by oc9979
                just because he got 2 belts that makes him outprice himself??
                i dunno about outprice, but he deserves his fair share.

dont get me wrong i want to see the fight. i want to see caballero get dropped out of the p4p list and go back to panama to fight over there
                so if the fight is in puerto rico where JML is the draw, JML has to pay caballero to fight in JML's hometown. Cabellaro isn't paying JML to fight in puerto rico.

Originally posted by EastcoastMauler
                Juanma is a machine he would kill this cat
                saying it is different from doing it.

Comment

• MaFu MoFo
                  Undisputed Champion
                  Platinum Champion - 1,000-5,000 posts
                  • Aug 2007
                  • 2525
                  • 103
                  • 84
                  • 9,206

Caballero is getting knock the **** out!!!

Comment

• willnav
                    Contender
                    • Sep 2004
                    • 128
                    • 9
                    • 7
                    • 6,183

Juama interview he is asked about celestino caballero

Le dio duro. "Celestino Caballero que deje de estar hablando, lo que no tiene que hablar, es un buen peleador, es un doble campeón del mundo, pero es un boxeador que no vale nada económicamente". Estas son las palabras que nacen de las mismas entrañas del campeón supergallo de la Organización Mundial de Boxeo (OMB), el puertorriqueño Juan Manuel López.
                    "JuanMa" López descargó con fuerza contra el campeón unificado AMB-FIB, "Pelenchín" Caballero, al cuestionar sus ingresos como boxeador y la calidad de sus rivales.

López, quien mañana defenderá su corona en Bayamón, Puerto Rico, ante el filipino Gerry Peñalosa, indicó en conversación con el programa "A los Golpes" de ESPN Radio, que una posible unificación con Caballero sólo se dará si las bolsas a ganar son favorables.

ALG: ¿Es posible una pelea entre Celestino Caballero y Juan Manuel López?
                    JML: "Él sabe, y su equipo de trabajo sabe, que no está en una posición económica para pelear conmigo. La pura realidad es que cuando Celestino Caballero defendió con Steve Molitor, esos dos sueldos juntos no llegan a lo que yo me gano, a lo que yo me gané con Sergio Medina, e imagínate que contra Gerry Peñalosa voy a ganar más".

"HBO está interesado en ponerme en televisión en una pelea de "JuanMa" López - Gerry Peñalosa y pagar bien, con Israel Vásquez-"JuanMa" Lopez y pagar bien, Rafael Márquez-"JuanMa" López y pagar bien, pero no con Celestino Caballero, porque no es de interés público para HBO, para su jerarquía y sus empresarios".

ALG: ¿El público quiere que se dé esta pelea?
                    JML: Yo entiendo al público y el interés que tiene que pelee con él, pero el público debe entender que yo no tengo miedo de pelear con Caballero. Yo estoy seguro que el día que enfrente a Caballero le voy a ganar y lo voy a noquear".

"Caballero ha peleado con buenos peleadores, pero no ha tenido la oposición necesaria para mantenerse como se ha mantenido. Él cree que es el grande de la división, pero no cobra bien, Rafael Márquez no es campeón y cobra mejor que él, Israel Vásquez también, cobra mucho mejor que él".

"JuanMa López, quien muchos dicen que no estoy probado, cobro mejor que él, así que cuando Celestino Caballero y sus manejadores pongan el dinero en la mesa, vamos mañana mismo y lo noqueamos, pero hasta el momento que no hable nada porque lo que él busca es ganar dinero conmigo, y yo no estoy para que nadie gane dinero conmigo, estoy para hacer grandes peleas y con grandes peleadores, cuando Caballero esté ahí, peleamos".

ALG: ¿Por qué el tema económico es tan importante para que se dé esta pelea?
                    JML: "Yo vivo de esto, mi familia come de esto, este es mi trabajo; así vivo yo, no sé de que viven los otros. Mucha gente se queja que yo hablo de dinero, pero sino lo hago, quien lo va hablar. Juan Manuel López sube al ring para que le paguen, no para pelear de gratis".

DECLARACION
                    "Su manejador sabe lo que pedimos, Caballero es doble campeón, pero eso no significa que es el de mayor atractivo económico en la división": JM López.

Comment

• krispy kreme
                      Fiendin for toilet water
                      Unified Champion - 10,00-20,000 posts
                      • Feb 2008
                      • 10832
                      • 358
                      • 898
                      • 18,913

I hope Juanma finishes this guy, I never could get into Caballero's fighting style.

Comment

Working...