Thanks VBoxer, I will certainly check that site. I already knew it, but never did exercises from the site. Which exercises did you find good?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Help! I'd like to have some tips for a good boxing workout.
Collapse
-
-
Inderdaad, dit is echt wel lachen en cool om hier ook nog andere Belgen te zien. Zoals jullie zien woon ik in Hasselt en daar is totaal geen gym ofzo, dus ik moet dat wel thuis doen. Hebbzn jullie echt geen info of tips om die basics van boksen thuis te leren? Alvast bedankt en Osei Sugar Jackson voor de wereldtitel( ik weet wel dat dit niet zal lukken, maar we mogen toch fier zijn hè)!!!!
Comment
-
yo nog ene belg erbij , ben van Antwerpen en jullie?
Als ik u was zou ik een thai box gym zoeken ofzo , het is niet het zelfde maar je leert er toch vehcten en je wordt er hard van zodat als je ltr een boksgym ergens vind je niet van nul moet beginnen
Comment
-
da ne invasie van belgen wtf
ik en demirturk zijn van gent
ma is er geen plaats in de buurt ofzo waar da ze wel een boxing gym hebben want kdenk als je echt goe wil leren boksen da het best is da je ofwel een personal trainer hebt oftewel een gym.. of iemand da bokst of boksen gedaan heeft die u da wil leren
t enige da ik u kan geven is zo'n site me beetje video instructies:
http://www.wonderhowto.com/sports/boxing-video/
khoop da je er iets aan hebt
Comment
-
ik ben ook begonnen met een zware zak in de garage, ging best aardig, las geen boek ofzo maar gewoon rammen. ja en rocky movies kijken!!!
Jaren later ben ik bij een box school gegaan en ik merkte dat ik het best al wel begreep...
cheers jeroen
Comment
-
Originally posted by Fidayin View Postvan welke gym zijn jullie? Ik heb gehoord dat er een goede gym is daar in Gent
er zijn wel een paar in gent, capitol is de bekenste, dan heb je er nog een stuk of 2, golden gloves en nog 1 waarvan ik de naam ni weet
Comment
-
Originally posted by DutchDynamite View Postik ben ook begonnen met een zware zak in de garage, ging best aardig, las geen boek ofzo maar gewoon rammen. ja en rocky movies kijken!!!
Jaren later ben ik bij een box school gegaan en ik merkte dat ik het best al wel begreep...
cheers jeroen
tis natuurlijk altijd het beste da je iets van begeleiding hebt
Comment
-
Comment