Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pac/Floyd investigation, documented punches (disputed rounds) blow by blow

Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Nash out View Post
    I scored it 10-2. Gave Pac rounds 4 and 6, which he comfortably won. Mayweather won 8 very clear rounds, and I edged him two, which were swing rounds. 118-110/117-111/116-112 (kind on Pac) are the only possible scores on this fight.

    The reality is to anyone who knows how to score boxing, and understands it, is that Mayweather was one step ahead of Pac for almost the entire fight.

    Floyd was always in control, whilst Pac was just trying, and failing to get anything going.
    In the early going he had to time and measure Pac but overall Pac just ended up following Floyd around the ring getting hit with shots on the way in and when Floyd was on the way out. He was reduced to lunging missing badly, Floyd made him look very basic and average.
    siablo14 likes this.

    Comment


    • In slow motion pac doesn’t get kTFO by JMM.. junky jinky is pushing PAC to acknowledge his outta wedlock son..
      PAC isn’t a politician/actor/liar

      And in slow motion you admit Ployd beat pack easy

      Comment


      • Originally posted by Zaroku View Post
        In slow motion pac doesnít get kTFO by JMM.. junky jinky is pushing PAC to acknowledge his outta wedlock son..
        PAC isnít a politician/actor/liar

        And in slow motion you admit Ployd beat pack easy
        wtf did i just read?

        Comment


        • Originally posted by ironpad View Post
          wtf did i just read?
          I think your analysis of the fight is great..

          Iím making fun of certain Filipino fools who think pac is a GOD.

          I lived in makati abd was amazed at how simplistic pinoy people thought

          I wi jobs orked in Israel and Iíd was kinda similar
          I was sent to Spain too and was disappointed

          Iím no genius but I think I can recognize other fools..

          I grew up poor, speaking Spanish, English and went to Hebrew school

          I go to wherever my bosses send me..

          I call out all kinds of fools
          Butler and his 6 figs ...

          Comment


          • Originally posted by ironpad View Post
            wtf did i just read?
            PAC isnít afraid to go for boke

            Young dudes like you kinda donít get my crappy way of saying simple chit..

            I grew up boxing

            Mexico

            I spent a lot of time throwing hands

            Forgive me if I misjudged you as a lull little punk..

            I can back my chit up...

            Can you??

            Ignore me.. I grew up fighting

            I smashed sunspace.. etc

            Donít lol or use Japanese emoji

            Can you fight or not ??

            Comment


            • Originally posted by Spray_resistant View Post
              In the early going he had to time and measure Pac but overall Pac just ended up following Floyd around the ring getting hit with shots on the way in and when Floyd was on the way out. He was reduced to lunging missing badly, Floyd made him look very basic and average.
              Whatís philly like? Never been there and I want to go to the city of brotherly love..

              You guys(youse guys). Got a swag style that I canít replicate

              My wife constantly asks me to do east coast smooth accent..

              I canít

              I would if I could

              Forgive my long post...

              Comment


              • Originally posted by Zaroku View Post
                PAC isnít afraid to go for boke

                Young dudes like you kinda donít get my crappy way of saying simple chit..

                I grew up boxing

                Mexico

                I spent a lot of time throwing hands

                Forgive me if I misjudged you as a lull little punk..

                I can back my chit up...

                Can you??

                Ignore me.. I grew up fighting

                I smashed sunspace.. etc

                Donít lol or use Japanese emoji

                Can you fight or not ??
                ermmmm ok...

                Comment


                • Originally posted by Zaroku View Post
                  Whatís philly like? Never been there and I want to go to the city of brotherly love..

                  You guys(youse guys). Got a swag style that I canít replicate

                  My wife constantly asks me to do east coast smooth accent..

                  I canít

                  I would if I could

                  Forgive my long post...
                  Its a big city, busy has alot to do but its dirty, there are some rough areas. I did get to see Impact wrestling at the 2300 arena not too long at, it is the birthplace of ECW. Some of the streets in philly are still made of cobble stone, also there is a gayborhood if you wanna get a quick bj.

                  Comment


                  • Floyd beat PAC.. in slow motion pac is still making excuses

                    I laugh and clown pinky punks who don’t want to know that Ployd is better than PAC

                    JMM slept him.

                    Comment


                    • Originally posted by Zaroku View Post
                      I think your analysis of the fight is great..

                      Iím making fun of certain Filipino fools who think pac is a GOD.

                      I lived in makati abd was amazed at how simplistic pinoy people thought

                      I wi jobs orked in Israel and Iíd was kinda similar
                      I was sent to Spain too and was disappointed
                      What disappointed you about Spain?


                      Originally posted by Spray_resistant View Post
                      Some of the streets in philly are still made of cobble stone, also there is a gayborhood if you wanna get a quick bj.
                      Is that where Spoon23 has been hiding out?

                      Comment

                      Working...
                      X
                      TOP