Typical Cubano mamabicho comer mierda got nothing good say but pendejases..
PRPP
Wuajajajajajajaja! No jodas, lame bolsa. lol Tu vienes aqui a hablar mierda como un jibaro cafre y me acusas de lo mismo? Corre...vete a chupar huevo....
radio said anyone who calls in will get a free ticket and then after like 15 minutes, they said phone lines are open while they were live waiting for people to call in lmfao no one called in.
Wuajajajajajajaja! No jodas, lame bolsa. lol Tu vienes aqui a hablar mierda como un jibaro cafre y me acusas de lo mismo? Corre...vete a chupar huevo....
Payaso.. tu eres un Payaso ponte la naris por que el polvo blanco ya lo tienes regau en la cara.... no seas presentau... y montate en tu balsa.. por que ni en tu pais te quieren... kabrooooooon
Payaso.. tu eres un Payaso ponte la naris por que el polvo blanco ya lo tienes regau en la cara.... no seas presentau... y montate en tu balsa.. por que ni en tu pais te quieren... kabrooooooon
lol A little while ago, you told me to "sapika paya." Now you're back. Just like a bitch, no matter how hard you try, you just can't stay away from that Cuban dick. lol
Latin kings dont like me...i dont care, we dont speak that "mira mira" bull**** around here
Mamabicho that mira mira **** didn't enslave you for 500 years and ***ED up your life.. Puerto Ricans aren't your enemy but don't get at us like u somebody doing something because you can't do to us what all ready has been done. Just chill out and enjoy the ride my lil homie.. Swift Nation..
Comment