Forum Navigation
Go Back   Boxing Forum > Non Boxing Talk > Boxing Scene Lounge

Reply
 
Thread Tools
Old 03-28-2020, 01:09 AM #1
TheGR8TESTOAT TheGR8TESTOAT is offline
Undisputed Champion
 
Join Date: Nov 2006
Location: Golden Schlongville
Posts: 7,363
Quoted: 1796 Post(s)
Rep Power: 33
TheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond repute
Points: 90,940.28
Bank: 1,589.94
Total Points: 92,530.22
Thanks for your support & respect - Massage Queen girls boxing vid - -jose- :beerchug: - -jose- Great thread, bro... - Tony Trick-Pony cheers bro - -jose- 
Default DICK's Sporting Goods

DICK's Sporting Goods store what u think about this store?


Every time I go in there it seems like that place is on the verge of going out of business lol.

I get like 50% off offers so im like damn im buy an exercise bike for 50% off then when I go to check out online they add an over size shipping free on top of the price which comes out to like $200!

So even if you get like a bike for 50% u still paying an extra $200 for the shipping fees.

Why doesnt Dick's offer free shipping like pretty much every other damn store?
TheGR8TESTOAT is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2020, 01:20 AM #2
BoxingFan85 BoxingFan85 is offline
THE DEFECATION TEAM
 
Join Date: Apr 2016
Location: USA
Posts: 9,481
Quoted: 4251 Post(s)
Rep Power: 37
BoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond repute
Points: 14,877.17
Bank: 140,417.47
Total Points: 155,294.64
cheers bud - Beercules Time to jazz your profile up. Get a damn avatar too man something sick as fück - Scott. Weiland No Message - Scott. Weiland Cheers to good boxing discussion! - j0zef Yes sir! - anthonydavid11 
Cheers!!  And, thanks. - Redd Foxx I couldn't green you back so here's a beer.  BTW thanks for ruining my thread LOL. - -Freddy- war cp freshmart - Mike D You da man! - .:: JSFD26 ::. war b-fan85 - Mike D 
You'll get your points homes - ScottWeiland Pizza dude's got thirty seconds. - 1hourRun cheers - Beercules Thank you sir. Very interesting responses, too. - anthonydavid11 Thanks for representing, brother. - anthonydavid11 
You're a solid dude. Have a pixelated e-brew on me. - P.K Dionysus Eat well, my friend... - Tony Trick-Pony No Message - -jose- Merry Christmas - TBear Thanks for the kinds words - Chollo Vista 
Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Scott. Weiland Graves Disease - Lymphedema - Men's Health - Pro Choice - Prostate Cancer - Scleroderma - Thyroid Disease - Trisomy 18 - Scott. Weiland 
Default

They offer good deals sometimes and are cheaper than outlet during few offers.

I am with you there, they always seem like going out of business lol. I have wondered this myself, but seems like they are still the store to go to for sporting gears.

Modells is slacking a little bit with inventory and offers so Dicks can survive longer.
BoxingFan85 is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2020, 01:25 AM #3
TheGR8TESTOAT TheGR8TESTOAT is offline
Undisputed Champion
 
Join Date: Nov 2006
Location: Golden Schlongville
Posts: 7,363
Quoted: 1796 Post(s)
Rep Power: 33
TheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond repute
Points: 90,940.28
Bank: 1,589.94
Total Points: 92,530.22
Thanks for your support & respect - Massage Queen girls boxing vid - -jose- :beerchug: - -jose- Great thread, bro... - Tony Trick-Pony cheers bro - -jose- 
Default

Quote:
Originally Posted by BoxingFan85 View Post
They offer good deals sometimes and are cheaper than outlet during few offers.

I am with you there, they always seem like going out of business lol. I have wondered this myself, but seems like they are still the store to go to for sporting gears.

Modells is slacking a little bit with inventory and offers so Dicks can survive longer.
yeah bro every time I go in there it looks like they just about to do a going out of business sale in the next 24 hours or something lol.

Also management is relaxed as F like I see managers just hiding behind the clothes racks and trying not to work as if they know the stores gonna go out of business soon so why bother even working and helping customers lol.

Yeah they had like sweet $600 spin cycle bikes for $299 so I was like cool I was ready to buy it then once I came to the online shopping cart they said the shipping is $200 because its considered an oversized item!

WTF?? literally every store offers free shipping especially if the product is over like $50 or $75. No one else does an oversize shipping fee!!!
TheGR8TESTOAT is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2020, 01:35 AM #4
BoxingFan85 BoxingFan85 is offline
THE DEFECATION TEAM
 
Join Date: Apr 2016
Location: USA
Posts: 9,481
Quoted: 4251 Post(s)
Rep Power: 37
BoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond reputeBoxingFan85 has a reputation beyond repute
Points: 14,877.17
Bank: 140,417.47
Total Points: 155,294.64
cheers bud - Beercules Time to jazz your profile up. Get a damn avatar too man something sick as fück - Scott. Weiland No Message - Scott. Weiland Cheers to good boxing discussion! - j0zef Yes sir! - anthonydavid11 
Cheers!!  And, thanks. - Redd Foxx I couldn't green you back so here's a beer.  BTW thanks for ruining my thread LOL. - -Freddy- war cp freshmart - Mike D You da man! - .:: JSFD26 ::. war b-fan85 - Mike D 
You'll get your points homes - ScottWeiland Pizza dude's got thirty seconds. - 1hourRun cheers - Beercules Thank you sir. Very interesting responses, too. - anthonydavid11 Thanks for representing, brother. - anthonydavid11 
You're a solid dude. Have a pixelated e-brew on me. - P.K Dionysus Eat well, my friend... - Tony Trick-Pony No Message - -jose- Merry Christmas - TBear Thanks for the kinds words - Chollo Vista 
Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Scott. Weiland Graves Disease - Lymphedema - Men's Health - Pro Choice - Prostate Cancer - Scleroderma - Thyroid Disease - Trisomy 18 - Scott. Weiland 
Default

Quote:
Originally Posted by TheGR8TESTOAT View Post
yeah bro every time I go in there it looks like they just about to do a going out of business sale in the next 24 hours or something lol.

Also management is relaxed as F like I see managers just hiding behind the clothes racks and trying not to work as if they know the stores gonna go out of business soon so why bother even working and helping customers lol.

Yeah they had like sweet $600 spin cycle bikes for $299 so I was like cool I was ready to buy it then once I came to the online shopping cart they said the shipping is $200 because its considered an oversized item!

WTF?? literally every store offers free shipping especially if the product is over like $50 or $75. No one else does an oversize shipping fee!!!
Yeah I usually order 50$ because it is free shipping but I hadn’t heard this crazy story about oversized shipping cost of 200$, wtf that defeats the whole purpose of a discount. No wonder they look out of business lol
BoxingFan85 is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2020, 01:44 AM #5
.!WAR MIKEY!. .!WAR MIKEY!. is offline
Banned
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 25,367
Quoted: 13632 Post(s)
Rep Power: 0
.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute
Points: 34,782.04
Bank: 264,171.06
Total Points: 298,953.10
No Message - -jose- Happy Holidays bro - KOVALBOXER Boss Hogg Cartel - LoadedWraps bad ass sig and avi..... - Santa_ For Kovalev & Rocky 4 - BKM- 
WAR KILLER KOV!! - Dean_Razorback lol good one! :beerchug: - -jose- uno cerveza - Omowale Tribe Hahaha, good stuff. - Santa_ welcome back vato loco - Tago Nang Tago 
:beerchug: - -jose- No Message - -jose- :beerchug: - -jose- Love your hilarious posts. Keep it up. - 1bad65 CHEERS! - anthonydavid11 
Thanks for upload - - Ram Raid - right on, bro. - MinuteMaid5 Merry Christmas - TBear 
Default

its the harbor freight of equipment.

However if you need some plates they sell 300lb olympic set with a olympic bar for like #250 and a ethos rack for cheap, that will get you started.
.!WAR MIKEY!. is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2020, 01:46 AM #6
.!WAR MIKEY!. .!WAR MIKEY!. is offline
Banned
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 25,367
Quoted: 13632 Post(s)
Rep Power: 0
.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute.!WAR MIKEY!. has a reputation beyond repute
Points: 34,782.04
Bank: 264,171.06
Total Points: 298,953.10
No Message - -jose- Happy Holidays bro - KOVALBOXER Boss Hogg Cartel - LoadedWraps bad ass sig and avi..... - Santa_ For Kovalev & Rocky 4 - BKM- 
WAR KILLER KOV!! - Dean_Razorback lol good one! :beerchug: - -jose- uno cerveza - Omowale Tribe Hahaha, good stuff. - Santa_ welcome back vato loco - Tago Nang Tago 
:beerchug: - -jose- No Message - -jose- :beerchug: - -jose- Love your hilarious posts. Keep it up. - 1bad65 CHEERS! - anthonydavid11 
Thanks for upload - - Ram Raid - right on, bro. - MinuteMaid5 Merry Christmas - TBear 
Default

Quote:
Originally Posted by TheGR8TESTOAT View Post
yeah bro every time I go in there it looks like they just about to do a going out of business sale in the next 24 hours or something lol.

Also management is relaxed as F like I see managers just hiding behind the clothes racks and trying not to work as if they know the stores gonna go out of business soon so why bother even working and helping customers lol.

Yeah they had like sweet $600 spin cycle bikes for $299 so I was like cool I was ready to buy it then once I came to the online shopping cart they said the shipping is $200 because its considered an oversized item!

WTF?? literally every store offers free shipping especially if the product is over like $50 or $75. No one else does an oversize shipping fee!!!
you smoking crack if you think they will ship you some equipment for free lol. No one does that. Not rep fitness, not rogue, no one except titan fitness but they sell crap and the freeshipping is part of the price.
.!WAR MIKEY!. is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2020, 02:12 AM #7
TheGR8TESTOAT TheGR8TESTOAT is offline
Undisputed Champion
 
Join Date: Nov 2006
Location: Golden Schlongville
Posts: 7,363
Quoted: 1796 Post(s)
Rep Power: 33
TheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond reputeTheGR8TESTOAT has a reputation beyond repute
Points: 90,940.28
Bank: 1,589.94
Total Points: 92,530.22
Thanks for your support & respect - Massage Queen girls boxing vid - -jose- :beerchug: - -jose- Great thread, bro... - Tony Trick-Pony cheers bro - -jose- 
Default

Quote:
Originally Posted by BoxingFan85 View Post
Yeah I usually order 50$ because it is free shipping but I hadn’t heard this crazy story about oversized shipping cost of 200$, wtf that defeats the whole purpose of a discount. No wonder they look out of business lol
green K bro!

First time I even heard of DICKS was that Adam Sandler movie, I thought it was part of the movie and a joke!
TheGR8TESTOAT is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2020, 02:17 AM #8
hectari hectari is offline
Power to the People
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 22,685
Quoted: 5854 Post(s)
Rep Power: 5878
hectari has a reputation beyond reputehectari has a reputation beyond reputehectari has a reputation beyond reputehectari has a reputation beyond reputehectari has a reputation beyond reputehectari has a reputation beyond reputehectari has a reputation beyond reputehectari has a reputation beyond reputehectari has a reputation beyond reputehectari has a reputation beyond reputehectari has a reputation beyond repute
Points: 112,672.06
Bank: 1,990.29
Total Points: 114,662.35
pepsi on me... - PAC-BOY A glass of the finest French wine - QuebecSTAR2 Cheers brotha :afro: - Opinionated Some great posts - jas funny anti-pac and anti-floyd troll - jas 
one of the greats - sugarsmosley hilarious heavyweight pic thread lmao - jas he's one lucky wanker - -jose- No Message - PorterIsFuture No Message - Mike D 
cheers brotha - Mike D For never getting over being banned for "black power flomo". - The Big Dunn for quoting me while having me on ignore despite our agreement which I haven't violated - The Big Dunn Vote Trump 2016! - Hype job excellent post! - QuebecSTAR2 
Ruben Blades :boxing: - -jose- Trump wins - Freedom. Your Karma Power is Strong - JimRaynor Mr Anti-Blacks - siablo14 BBC - Shaolin Sword 
Anti-Tobacco - Colon Cancer - Colorectal Cancer - jas 
Default

Quote:
Originally Posted by TheGR8TESTOAT View Post
DICK's Sporting Goods store what u think about this store?


Every time I go in there it seems like that place is on the verge of going out of business lol.

I get like 50% off offers so im like damn im buy an exercise bike for 50% off then when I go to check out online they add an over size shipping free on top of the price which comes out to like $200!

So even if you get like a bike for 50% u still paying an extra $200 for the shipping fees.

Why doesnt Dick's offer free shipping like pretty much every other damn store?
Im still surprised they are around, it seems like almost all those sporting good stores went under, like Sports Authority and Sports Chalet.

I used to love going to Sports Authority with my friends after high school class, we would pick up some sick kicks there and get some stuff for football.

I remember guying one of those multi station gyms from golds back in the day and I got swole on it, it was 399 bucks and I had a 20 percent of coupon.
hectari is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2020, 02:24 AM #9
FinitoxDinamita FinitoxDinamita is offline
Undisputed Champion
 
Join Date: Sep 2016
Location: Sunny Side Cali
Posts: 12,987
Quoted: 6944 Post(s)
Rep Power: 34
FinitoxDinamita has a reputation beyond reputeFinitoxDinamita has a reputation beyond reputeFinitoxDinamita has a reputation beyond reputeFinitoxDinamita has a reputation beyond reputeFinitoxDinamita has a reputation beyond reputeFinitoxDinamita has a reputation beyond reputeFinitoxDinamita has a reputation beyond reputeFinitoxDinamita has a reputation beyond reputeFinitoxDinamita has a reputation beyond reputeFinitoxDinamita has a reputation beyond reputeFinitoxDinamita has a reputation beyond repute
Points: 247,711.82
Bank: 2,592.49
Total Points: 250,304.31
You racist piece of 5hit - Mr McDowell No Message - -jose- This guy is a fag - Turd Best Ever Faggot bitch!! - Turd Best Ever FagnitoxDinaputo is a Faggot CUCK!! - Turd Best Ever 
fake bitch - !a! no one believes your tough guy act pussy boy - !a! you talk garbage, no one believes you fool LOL - !a! LOL fake bitch - !a! You're not fooling anyone you pussy - !a! 
yawn - !a! Tough guy LOL - !a! 
Default

Quote:
Originally Posted by .!WAR MIKEY!. View Post
its the harbor freight of equipment.

However if you need some plates they sell 300lb olympic set with a olympic bar for like #250 and a ethos rack for cheap, that will get you started.
Harbor freight sucks but I do have couple of jack hammers from there.

Used to get nothing but Bosch at Home Depot but that motherfuker is $800 and my guys go through like 20 of them a year so i needed a cheaper alternative.

First jack hammer i picked up from Harbor freight literally broke after half a day with light use on tiles. But they do have good return policy so take advantage of that. We returned 3 jackhammers due to same issue and they kept exchanging it without hassle.

Harbor freight is for some DYIers. Not for commercial use
FinitoxDinamita is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2020, 02:51 AM #10
HewJohnson HewJohnson is offline
Banned
 
Join Date: Oct 2019
Posts: 1,098
Quoted: 683 Post(s)
Rep Power: 0
HewJohnson has a reputation beyond reputeHewJohnson has a reputation beyond reputeHewJohnson has a reputation beyond reputeHewJohnson has a reputation beyond reputeHewJohnson has a reputation beyond reputeHewJohnson has a reputation beyond reputeHewJohnson has a reputation beyond reputeHewJohnson has a reputation beyond reputeHewJohnson has a reputation beyond reputeHewJohnson has a reputation beyond reputeHewJohnson has a reputation beyond repute
Points: 25,818.74
Bank: 0.00
Total Points: 25,818.74
Default

1)They’re everywhere.

2)They sell the most basic/generic brand and quality products, but still at least get the job done satisfactory.

3)Under Armour
HewJohnson is offline   Reply With Quote
Reply

Share This With Friends

Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump

 

All times are GMT -4. The time now is 09:20 AM.