Boxing Forum
Navigation
Go Back   Boxing Forum > Boxing Forums > Non Stop Boxing

Reply
 
Thread Tools
Old 05-23-2018, 01:31 AM #61
Tony Trick-Pony Tony Trick-Pony is online now
I AM VERY FEEL
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 14,219
Quoted: 5852 Post(s)
Rep Power: 47
Tony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond repute
Points: 999,969,963,204,473,216.00
Bank: 58,996,477,367,675.58
Total Points: 1,000,028,959,681,840,768.00
Happy new year my dude - Bobby Deez Cheers, my dude. - Bobby Deez Good posts. Keep them coming. - 1bad65 Meatball subs are pretty gud, italian herbs and cheese - Shontae De'marc Gracias my dude - Bobby Deez 
yo check out this sweet swag i stole, u can hav sum 2 brotha - Shontae De'marc No troubles at all, dude.  Great convo and lots of respect! - travestyny I like your style - 1bad65 Haha You damn right - Bobby Deez loma is number 1 - Dean_Razorback 
Great match up!  If mcgirt would have been right that fight could have exploded - Rockin' my first gift...hope i did it right, you slicc mofo - Elroy The Great Respeks, my G - Bobby Deez Sick loot ya'll - Shontae De'marc John West Tangy Jalapenos Tuna, the best - Shontae De'marc 
An apple a day keeps tha haterz at bay - Shontae De'marc Cheers, bro. - travestyny Feel the feels: Great poster - Thraxox Thanks for always welcoming back bruva - Teetotaler Top Man! - BoxingFan85 
Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - anthonydavid11 Childhood Cancer - Thraxox 
Default

Here's where we're at...

Eff Pandas - 9votes
Redd Foxx - 4 votes
Thraxox - 2 votes
The Big Dunn - 2 votes
daggum - 2 votes
boliodogs - 2 votes
aboutfkntime - 2 votes
Illmatic94 - 1 vote
Metho 4u - 1 vote
sicko - 1 vote
Golden Boi 360 - 1 vote
j0zef - 1 vote
Randall Cunning - 1 vote
BIGPOPPAPUMP - 1 vote
Derranged - 1 vote
Motor City Cobra - 1 vote
larryxxx - 1 vote
WBC WBA IBF- 1 vote
switch hitter - 1 vote
Ifc19titles- 1 vote
Jubei - 1 vote
deanrw - 1 vote
BigZ44 - 1 vote
Turd Best Ever- 1 vote
Tony Trick-Pony is online now   Reply With Quote
Advertisements
>>>TO REMOVE THESE ADS, PLEASE REGISTER HERE FOR FREE<<<
Old 05-23-2018, 01:31 AM #62
WBC WBA IBF WBC WBA IBF is online now
Undisputed Champion
 
Join Date: Jul 2017
Posts: 5,741
Quoted: 4995 Post(s)
Rep Power: 15
WBC WBA IBF has a reputation beyond reputeWBC WBA IBF has a reputation beyond reputeWBC WBA IBF has a reputation beyond reputeWBC WBA IBF has a reputation beyond reputeWBC WBA IBF has a reputation beyond reputeWBC WBA IBF has a reputation beyond reputeWBC WBA IBF has a reputation beyond reputeWBC WBA IBF has a reputation beyond reputeWBC WBA IBF has a reputation beyond reputeWBC WBA IBF has a reputation beyond reputeWBC WBA IBF has a reputation beyond repute
Points: 100,000,000,141,426.72
Bank: 0.00
Total Points: 100,000,000,141,426.72
Some tissue to clean up all the bs you want people to believe - Robbie Barrett One Champion. One Face. One Name. - Deontay Wilder My word you are living your fantasies through this forum - !a! No one believes your lies LOL - !a! LIES, LIES and LIES - !a! 
Default

I barely posted this month. How did I get a vote?
WBC WBA IBF is online now   Reply With Quote
Old 05-23-2018, 01:35 AM #63
Tony Trick-Pony Tony Trick-Pony is online now
I AM VERY FEEL
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 14,219
Quoted: 5852 Post(s)
Rep Power: 47
Tony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond repute
Points: 999,969,963,204,473,216.00
Bank: 58,996,477,367,675.58
Total Points: 1,000,028,959,681,840,768.00
Happy new year my dude - Bobby Deez Cheers, my dude. - Bobby Deez Good posts. Keep them coming. - 1bad65 Meatball subs are pretty gud, italian herbs and cheese - Shontae De'marc Gracias my dude - Bobby Deez 
yo check out this sweet swag i stole, u can hav sum 2 brotha - Shontae De'marc No troubles at all, dude.  Great convo and lots of respect! - travestyny I like your style - 1bad65 Haha You damn right - Bobby Deez loma is number 1 - Dean_Razorback 
Great match up!  If mcgirt would have been right that fight could have exploded - Rockin' my first gift...hope i did it right, you slicc mofo - Elroy The Great Respeks, my G - Bobby Deez Sick loot ya'll - Shontae De'marc John West Tangy Jalapenos Tuna, the best - Shontae De'marc 
An apple a day keeps tha haterz at bay - Shontae De'marc Cheers, bro. - travestyny Feel the feels: Great poster - Thraxox Thanks for always welcoming back bruva - Teetotaler Top Man! - BoxingFan85 
Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - anthonydavid11 Childhood Cancer - Thraxox 
Default

Quote:
Originally Posted by WBC WBA IBF View Post
I barely posted this month. How did I get a vote?
You can thank BrometheusBob for your vote, bud.
Tony Trick-Pony is online now   Reply With Quote
Old 05-23-2018, 01:47 AM #64
Tony Trick-Pony Tony Trick-Pony is online now
I AM VERY FEEL
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 14,219
Quoted: 5852 Post(s)
Rep Power: 47
Tony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond repute
Points: 999,969,963,204,473,216.00
Bank: 58,996,477,367,675.58
Total Points: 1,000,028,959,681,840,768.00
Happy new year my dude - Bobby Deez Cheers, my dude. - Bobby Deez Good posts. Keep them coming. - 1bad65 Meatball subs are pretty gud, italian herbs and cheese - Shontae De'marc Gracias my dude - Bobby Deez 
yo check out this sweet swag i stole, u can hav sum 2 brotha - Shontae De'marc No troubles at all, dude.  Great convo and lots of respect! - travestyny I like your style - 1bad65 Haha You damn right - Bobby Deez loma is number 1 - Dean_Razorback 
Great match up!  If mcgirt would have been right that fight could have exploded - Rockin' my first gift...hope i did it right, you slicc mofo - Elroy The Great Respeks, my G - Bobby Deez Sick loot ya'll - Shontae De'marc John West Tangy Jalapenos Tuna, the best - Shontae De'marc 
An apple a day keeps tha haterz at bay - Shontae De'marc Cheers, bro. - travestyny Feel the feels: Great poster - Thraxox Thanks for always welcoming back bruva - Teetotaler Top Man! - BoxingFan85 
Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - anthonydavid11 Childhood Cancer - Thraxox 
Default

Quote:
Originally Posted by The plunger man View Post
Aboutfckntime is my pick...always impartial between golovkin and canelo
I think you should get best sig, man. Always loved that one. Respect!!
Tony Trick-Pony is online now   Reply With Quote
Old 05-23-2018, 01:49 AM #65
The plunger man The plunger man is offline
the minge monster
 
Join Date: Dec 2014
Location: Plungeville
Posts: 5,663
Quoted: 3476 Post(s)
Rep Power: 17
The plunger man has a reputation beyond reputeThe plunger man has a reputation beyond reputeThe plunger man has a reputation beyond reputeThe plunger man has a reputation beyond reputeThe plunger man has a reputation beyond reputeThe plunger man has a reputation beyond reputeThe plunger man has a reputation beyond reputeThe plunger man has a reputation beyond reputeThe plunger man has a reputation beyond reputeThe plunger man has a reputation beyond reputeThe plunger man has a reputation beyond repute
Points: 249,999,999,999,999,995,805,696.00
Bank: 34,437,109.04
Total Points: 249,999,999,999,999,995,805,696.00
lol - denium lol - denium lol - denium lol - denium lol - denium 
No Message - Steve plunger No Message - Steve plunger No Message - Steve plunger No Message - Steve plunger No Message - Steve plunger 
lol - denium lol - denium lol - denium lol - denium Keep it up!!! - MDPopescu 
lol - denium to help you get it up for your bum chum Joshua - WTF Huck! You are one stupid dumb ass - Scott. Weiland My round innit - kafkod Nice sig, bruh - Tony Trick-Pony 
Breast Cancer - Birth Parents - Scott. Weiland 
Default

Quote:
Originally Posted by Tony Trick-Pony View Post
I think you should get best sig, man. Always loved that one. Respect!!
thanks bro....but i always being sarcastic about that aboutfckntime.....the man is a nutter and my vote was a wind up lol
The plunger man is offline   Reply With Quote
Old 05-23-2018, 01:51 AM #66
Tony Trick-Pony Tony Trick-Pony is online now
I AM VERY FEEL
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 14,219
Quoted: 5852 Post(s)
Rep Power: 47
Tony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond reputeTony Trick-Pony has a reputation beyond repute
Points: 999,969,963,204,473,216.00
Bank: 58,996,477,367,675.58
Total Points: 1,000,028,959,681,840,768.00
Happy new year my dude - Bobby Deez Cheers, my dude. - Bobby Deez Good posts. Keep them coming. - 1bad65 Meatball subs are pretty gud, italian herbs and cheese - Shontae De'marc Gracias my dude - Bobby Deez 
yo check out this sweet swag i stole, u can hav sum 2 brotha - Shontae De'marc No troubles at all, dude.  Great convo and lots of respect! - travestyny I like your style - 1bad65 Haha You damn right - Bobby Deez loma is number 1 - Dean_Razorback 
Great match up!  If mcgirt would have been right that fight could have exploded - Rockin' my first gift...hope i did it right, you slicc mofo - Elroy The Great Respeks, my G - Bobby Deez Sick loot ya'll - Shontae De'marc John West Tangy Jalapenos Tuna, the best - Shontae De'marc 
An apple a day keeps tha haterz at bay - Shontae De'marc Cheers, bro. - travestyny Feel the feels: Great poster - Thraxox Thanks for always welcoming back bruva - Teetotaler Top Man! - BoxingFan85 
Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - anthonydavid11 Childhood Cancer - Thraxox 
Default

Quote:
Originally Posted by The plunger man View Post
thanks bro....but i always being sarcastic about that aboutfckntime.....the man is a nutter and my vote was a wind up lol
Aw, dang. He was about to be third in the running! Thanks for clearing it up.
Image View Removed. Please Click Here.
Tony Trick-Pony is online now   Reply With Quote
Old 05-23-2018, 02:00 AM #67
dan_cov dan_cov is offline
Zombie Taylor
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 20,658
Quoted: 1633 Post(s)
Rep Power: 94
dan_cov has a reputation beyond reputedan_cov has a reputation beyond reputedan_cov has a reputation beyond reputedan_cov has a reputation beyond reputedan_cov has a reputation beyond reputedan_cov has a reputation beyond reputedan_cov has a reputation beyond reputedan_cov has a reputation beyond reputedan_cov has a reputation beyond reputedan_cov has a reputation beyond reputedan_cov has a reputation beyond repute
Points: 1,919,379,955,819,120,896.00
Bank: 1,272,318,117,323,933,279,584,256.00
Total Points: 1,272,320,036,703,888,971,137,024.00
you deserve a medal for being a truly truly atg poster - jas I see you hit the lotto...congratulations :fing02: - -jose- Congrats good call. - Scott.Weiland. Enjoy - kennylimon solid - SlySlickSmooth 
ATG poster - Croyd a cookie for ur kitchen post lol - sugarsmosley Thx 4 points,made WC more fun - Scott.Weiland knows s**t about boxin' - SlySlickSmooth No Message - Scott Weiland 
Ran out of greenies - Beercules Hope you like cold beer bro! :-) - Tyler_Durden thanks for the help - KO MX lol - -jose- Merry Xmas m8,i hope it's a good one but more importantly a safe one Dan - HughJass 
Merry Christmas, fellow Rigotard. - Sweet Pea 50 Happy New Year Dan m8 - HughJass :) - Salim_Shady Cheers! - Tyler_Durden :beerchug: - -jose- 
Mourning - Anti-Gang - Melanoma - ƒallenloki Anti-Tobacco - Colon Cancer - Colorectal Cancer - ƒallenloki Cesarean Sections - Headaches - Hospice Care - Multiple Myeloma - ƒallenloki Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - codey Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - Daniel Alpha 
Anti-Tobacco - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Daniel Alpha Arthritis - Child Abuse - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Dystonia - Education - Free Speech - Interstitial Cystitis - ME/CFIDS - Reye's Syndrome - Save the Music - Teens Against Smoking - Victim's Rights - Water Quality - codey Bone Marrow Donation - Childhood Depression - Depression - Environment - Eye Injury Prevention - Glaucoma - Kidney Cancer - Kidney Disease - Kidney Transplantation - Leukemia - Lyme Disease - Mental Retardation - Missing Children - Organ Donation - T - codey Mourning - Anti-Gang - Melanoma - codey Eating Disorders - Esophageal Cancer - Gastroesophageal Reflux Disease - Irritable Bowel Syndrome - Pulmonary Hypertension - codey 
World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - jose830 World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - -jose- World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - -jose- Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - -jose- AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - jas 
Eating Disorders - Esophageal Cancer - Gastroesophageal Reflux Disease - Irritable Bowel Syndrome - Pulmonary Hypertension - jas Emphysema - Lung Cancer - Lung Disease - Multiple Sclerosis - jas Autism - jas Cancer - Epilepsy - Foster Care - Gynecological Cancer - Rett Syndrome - jas Lou Gehrig's Disease (ALS) - jas 
Default

Redd foxx or McNulty - About the only two posters who discuss boxing, technique aspects and aren't serial race baiters.

These other nominees just talk about cucks, Trump, financials they don't add any real boxing discussion.

You should all take a moment to thank them. Without those two the place wouldn't be still recognisable as a boxing forum.
dan_cov is offline   Reply With Quote
Old 05-23-2018, 08:05 AM #68
Derranged Derranged is offline
Ronaldo McDonald
 
Join Date: Oct 2005
Location: Planet George
Age: 37
Posts: 52,859
Quoted: 4781 Post(s)
Rep Power: 222
Derranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond repute
Points: 100,000,000,003,109,917,032,448.00
Bank: 21,748,556,733,587,664,896.00
Total Points: 100,021,748,559,843,472,441,344.00
Shit, sorry. I mean: Happy Hanukkah! (No offence intended) - Flab Feliz Navidad - El Mustang merry christmas jew.... - dj emzz Happy Holidays bro! - led Happy holidays Mario! - led* 
Feel sweeter this Friday honey - Weltschmerz Happy Hannukkah! - led pretend it's JAB - Weltschmerz Official Queer of the Year Award - Weltschmerz Happy Birthday fine sir.. - !! AI-Holmes!! 
Have a beer,can't green you again lol - HughJass Happy Holidays.. - !! AI-Holmes!! You da man - Beercules Happy Holidays! - MDPopescu Happy New Year, Jew Boy - Rocky... 
Happy New Year lad!! All the best for 2016!! - Pretty Boy1 :lol1: - -jose- wut up jew? - Kuyukut cheers holmes - Mike D My bad, mate. Cheers! - .:: JSFD26 ::. 
AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - mangler Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Rocky... Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - !! AI-Holmes!! Cultural Diversity - Hunger - Leukemia - Lupus - Melanoma - Racial Tolerance - Reflex Sympathetic Dystrophy Syndrome - Self Injury - BoxingPromoter Bone Marrow Donation - Childhood Depression - Depression - Environment - Eye Injury Prevention - Glaucoma - Kidney Cancer - Kidney Disease - Kidney Transplantation - Leukemia - Lyme Disease - Mental Retardation - Missing Children - Organ Donation - T - mangler 
Arthritis - Child Abuse - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Dystonia - Education - Free Speech - Interstitial Cystitis - ME/CFIDS - Reye's Syndrome - Save the Music - Teens Against Smoking - Victim's Rights - Water Quality - mangler AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - BostonGuy World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - jose830 Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - jose830 World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - jose830 
Gay and Lesbian Pride - PorterIsFuture Cesarean Sections - Headaches - Hospice Care - Multiple Myeloma - BM dnobagaV World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - -jose- Lou Gehrig's Disease (ALS) - jas Childhood Cancer - jas 
Default

Who the hell voted for me?
Derranged is offline   Reply With Quote
Old 05-23-2018, 08:08 AM #69
Derranged Derranged is offline
Ronaldo McDonald
 
Join Date: Oct 2005
Location: Planet George
Age: 37
Posts: 52,859
Quoted: 4781 Post(s)
Rep Power: 222
Derranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond reputeDerranged has a reputation beyond repute
Points: 100,000,000,003,109,917,032,448.00
Bank: 21,748,556,733,587,664,896.00
Total Points: 100,021,748,559,843,472,441,344.00
Shit, sorry. I mean: Happy Hanukkah! (No offence intended) - Flab Feliz Navidad - El Mustang merry christmas jew.... - dj emzz Happy Holidays bro! - led Happy holidays Mario! - led* 
Feel sweeter this Friday honey - Weltschmerz Happy Hannukkah! - led pretend it's JAB - Weltschmerz Official Queer of the Year Award - Weltschmerz Happy Birthday fine sir.. - !! AI-Holmes!! 
Have a beer,can't green you again lol - HughJass Happy Holidays.. - !! AI-Holmes!! You da man - Beercules Happy Holidays! - MDPopescu Happy New Year, Jew Boy - Rocky... 
Happy New Year lad!! All the best for 2016!! - Pretty Boy1 :lol1: - -jose- wut up jew? - Kuyukut cheers holmes - Mike D My bad, mate. Cheers! - .:: JSFD26 ::. 
AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - mangler Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Rocky... Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - !! AI-Holmes!! Cultural Diversity - Hunger - Leukemia - Lupus - Melanoma - Racial Tolerance - Reflex Sympathetic Dystrophy Syndrome - Self Injury - BoxingPromoter Bone Marrow Donation - Childhood Depression - Depression - Environment - Eye Injury Prevention - Glaucoma - Kidney Cancer - Kidney Disease - Kidney Transplantation - Leukemia - Lyme Disease - Mental Retardation - Missing Children - Organ Donation - T - mangler 
Arthritis - Child Abuse - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Dystonia - Education - Free Speech - Interstitial Cystitis - ME/CFIDS - Reye's Syndrome - Save the Music - Teens Against Smoking - Victim's Rights - Water Quality - mangler AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - BostonGuy World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - jose830 Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - jose830 World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - jose830 
Gay and Lesbian Pride - PorterIsFuture Cesarean Sections - Headaches - Hospice Care - Multiple Myeloma - BM dnobagaV World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - -jose- Lou Gehrig's Disease (ALS) - jas Childhood Cancer - jas 
Default

Quote:
Originally Posted by KingHippo View Post
He's very insecure and clearly has an anti-black/pro-white bias. I've been around enough Asian men to now that a lot of them worship white males and have a profound jealousy for black athleticism and sexual prowess, and it's reflected in his opinions and biases.
Image View Removed. Please Click Here.
from what I've seen you're anti-white. I'm guessing you're indigenous Australian....
Derranged is offline   Reply With Quote
Old 05-23-2018, 08:09 AM #70
Mr. EBT 97K Mr. EBT 97K is offline
Banned
 
Join Date: Oct 2014
Location: Kahtarzan
Posts: 3,011
Quoted: 1291 Post(s)
Rep Power: 0
Mr. EBT 97K has a reputation beyond reputeMr. EBT 97K has a reputation beyond reputeMr. EBT 97K has a reputation beyond reputeMr. EBT 97K has a reputation beyond reputeMr. EBT 97K has a reputation beyond reputeMr. EBT 97K has a reputation beyond reputeMr. EBT 97K has a reputation beyond reputeMr. EBT 97K has a reputation beyond reputeMr. EBT 97K has a reputation beyond reputeMr. EBT 97K has a reputation beyond reputeMr. EBT 97K has a reputation beyond repute
Points: 1,000,000,002,050,039,936.00
Bank: 62,378,056,387.40
Total Points: 1,000,000,064,428,096,384.00
Racist posters deserved to be kicked in the mouth - mrdogtown1975 lmaooo that sig doe - Sup chupa-chups for you - Ogecca MaMa No Message - Ogecca MaMa 
Gay and Lesbian Pride - Ogecca MaMa Gay and Lesbian Pride - Ogecca MaMa 
Default

I nominate myself. I’m a true boxing aficionado. I’m also fair but firm like Joe Cortez
Mr. EBT 97K is offline   Reply With Quote
Reply

Share This With Friends

Tags
2018, poster

User Tag List

Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump


 

All times are GMT -4. The time now is 03:53 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.