Announcement

Collapse
No announcement yet.

Have you ever been rejected by an ugly girl?

Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by Szef View Post
    Women are like men: sometimes the ugly ones think they're the best thing since sliced bread while the really attractive ones have major self esteem issues...
    It's cause the 3-6/10's bully the beauties. That and they probably get molested more.

Comment

Hot girls (7+), yes. Ugly girls. No.

Comment

Originally posted by AlexKid View Post
        Yes, just because they are less attractive than you objectively and scientifically doesn't automatically mean they are attracted to u, human attraction is complex for women
        What's the pic about Alex?

Comment

I was rejected by that bird that looked like B-suth

Comment

Originally posted by siablo14 View Post
            Yeah. In the club. I approach a lot of women when I am under my rum.
            JB, Appleton, Wray n him nephew dem, or Rumbar? Lol. Alcohol mek di gal dem look gud sometime, rasta.

Comment

Originally posted by megas30 View Post
              JB, Appleton, Wray n him nephew dem, or Rumbar? Lol. Alcohol mek di gal dem look gud sometime, rasta.
              Yuh see it. Mi nuh love the taste of alcohol see mi just go straight fi J Wray and Nephew white rum and mi get warm shortly after and good to go.

Comment

Originally posted by siablo14 View Post
                Yuh see it. Mi nuh love the taste of alcohol see mi just go straight fi J Wray and Nephew white rum and mi get warm shortly after and good to go.
                Weh yah seh....straight whites pon di rock? No tracer...not even Likkle bomb? Deh a yard mi a sip 24/7, iyah. A fi numb di mind from di ****ery dem weh a gwan dung deh, rasta.

Comment

Originally posted by megas30 View Post
                  Weh yah seh....straight whites pon di rock? No tracer...not even Likkle bomb? Deh a yard mi a sip 24/7, iyah. A fi numb di mind from di ****ery dem weh a gwan dung deh, rasta.
                  Exactly. Block out ****ery and worries. Nah man haffi drink it with Ting or Tropicana. Dat feel like razor a cut up yuh throat when yuh drink dat straight.

Comment

Women can't reject me because I'm much stronger than them.

Comment

Working...
                    X