Forum Navigation
Go Back   Boxing Forum > Boxing Forums > Non Stop Boxing

Reply
 
Thread Tools
Old 03-25-2019, 07:17 AM #461
Laligalaliga Laligalaliga is online now
Undisputed Champion
 
Join Date: Mar 2018
Posts: 5,291
Quoted: 2537 Post(s)
Rep Power: 12
Laligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond repute
Points: 65,732.05
Bank: 1,424.71
Total Points: 67,156.76
what an idiot - __________ Eddie the snake lol - __________ DAZN is shit and so is Eddie's US stable.  Taking over America baby LMAO - __________ Matchroom USA is sooo shit - __________ Eddie's US stable LOL - __________ 
Gay and Lesbian Pride - __________ Gay and Lesbian Pride - __________ Gay and Lesbian Pride - __________ Gay and Lesbian Pride - DramaShow- Gay and Lesbian Pride - DramaShow- 
Default

Quote:
Originally Posted by 5000boxing View Post
Seriously doe.. I will give AJ full props for this one.. if he pulls it off.. wouldn't life be a bytch if AJ, Fury and Wilder all Lost they next fights?. lol.
Hahahahahahaaha, I can't help but laugh to this....
It will be the highest twist in boxing history.
Laligalaliga is online now   Reply With Quote
Old 03-25-2019, 03:59 PM #462
BennyBlanco BennyBlanco is offline
Interim Champion
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 765
Quoted: 441 Post(s)
Rep Power: 18
BennyBlanco has a reputation beyond reputeBennyBlanco has a reputation beyond reputeBennyBlanco has a reputation beyond reputeBennyBlanco has a reputation beyond reputeBennyBlanco has a reputation beyond reputeBennyBlanco has a reputation beyond reputeBennyBlanco has a reputation beyond reputeBennyBlanco has a reputation beyond reputeBennyBlanco has a reputation beyond reputeBennyBlanco has a reputation beyond reputeBennyBlanco has a reputation beyond repute
Points: 5,724.56
Bank: 7,641.35
Total Points: 13,365.91
Default

Quote:
Originally Posted by lfc19titles View Post
So he made 7m for fury which ha even confirmed by fury as it was 50-50 and thatís what fury made

Itís less than 5m, use common sense

Ratboy of showtime has been exposed as a cyclical liar on social media when he got caught out with the lack of contract for the wilder offer via personal email
t wilder is earning way less and is being ripped off in open public
Hey genius...Fury confirmed he made over 7 million...

OVER 7 MILLION POUNDS. Not 7 million dollars.
BennyBlanco is offline   Reply With Quote
Old 03-25-2019, 05:35 PM #463
Bronx23 Bronx23 is offline
Undisputed Champion
 
Join Date: Sep 2016
Posts: 1,129
Quoted: 685 Post(s)
Rep Power: 8
Bronx23 has a reputation beyond reputeBronx23 has a reputation beyond reputeBronx23 has a reputation beyond reputeBronx23 has a reputation beyond reputeBronx23 has a reputation beyond reputeBronx23 has a reputation beyond reputeBronx23 has a reputation beyond reputeBronx23 has a reputation beyond reputeBronx23 has a reputation beyond reputeBronx23 has a reputation beyond reputeBronx23 has a reputation beyond repute
Points: 19,160.69
Bank: 1,403.76
Total Points: 20,564.45
Good point,one on me. - Nomadic 
Default

Quote:
Originally Posted by Frankie2Jabs View Post
Itíll do just fine without your wallet. Appís for the big dogs!
My point exactly !! They don't need my money & I don't need their apps. I still get to see the fights & they still stay in business, everyones happy
Bronx23 is offline   Reply With Quote
Old 03-25-2019, 07:59 PM #464
5000boxing 5000boxing is offline
Undisputed Champion
 
Join Date: Nov 2017
Posts: 2,204
Quoted: 1520 Post(s)
Rep Power: 7
5000boxing has a reputation beyond repute5000boxing has a reputation beyond repute5000boxing has a reputation beyond repute5000boxing has a reputation beyond repute5000boxing has a reputation beyond repute5000boxing has a reputation beyond repute5000boxing has a reputation beyond repute5000boxing has a reputation beyond repute5000boxing has a reputation beyond repute5000boxing has a reputation beyond repute5000boxing has a reputation beyond repute
Points: 25,373.90
Bank: 1,389.82
Total Points: 26,763.72
That's some funny Shiiit - Nomadic one of our finest - __________ 
Gay and Lesbian Pride - Ogecca MaMa 
Default

Quote:
Originally Posted by Laligalaliga View Post
Hahahahahahaaha, I can't help but laugh to this....
It will be the highest twist in boxing history.
Right.. The heavyweight division would be on Fire! New champions.. new drama.. a little humble pie for everyone! Lol
5000boxing is offline   Reply With Quote
Old 03-26-2019, 01:11 AM #465
Laligalaliga Laligalaliga is online now
Undisputed Champion
 
Join Date: Mar 2018
Posts: 5,291
Quoted: 2537 Post(s)
Rep Power: 12
Laligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond reputeLaligalaliga has a reputation beyond repute
Points: 65,732.05
Bank: 1,424.71
Total Points: 67,156.76
what an idiot - __________ Eddie the snake lol - __________ DAZN is shit and so is Eddie's US stable.  Taking over America baby LMAO - __________ Matchroom USA is sooo shit - __________ Eddie's US stable LOL - __________ 
Gay and Lesbian Pride - __________ Gay and Lesbian Pride - __________ Gay and Lesbian Pride - __________ Gay and Lesbian Pride - DramaShow- Gay and Lesbian Pride - DramaShow- 
Default

Quote:
Originally Posted by 5000boxing View Post
Right.. The heavyweight division would be on Fire! New champions.. new drama.. a little humble pie for everyone! Lol
I would love to see what it would look like but it's highly unlikely to happen though.

Let's just enjoy what we have at the moment.
Laligalaliga is online now   Reply With Quote
Old 04-01-2019, 01:58 AM #466
MJ406 MJ406 is offline
Undisputed Champion
 
Join Date: Aug 2007
Location: North Carolina
Posts: 4,414
Quoted: 22 Post(s)
Rep Power: 22
MJ406 has a reputation beyond reputeMJ406 has a reputation beyond reputeMJ406 has a reputation beyond reputeMJ406 has a reputation beyond reputeMJ406 has a reputation beyond reputeMJ406 has a reputation beyond reputeMJ406 has a reputation beyond reputeMJ406 has a reputation beyond reputeMJ406 has a reputation beyond reputeMJ406 has a reputation beyond reputeMJ406 has a reputation beyond repute
Points: 10,431.81
Bank: 1,083.07
Total Points: 11,514.88
Default

Quote:
Originally Posted by bigjavi973 View Post
imo they should do something like the contender on it... cuz NO ONE had epix from what I understood
If Contender continued I'd like to see if they could actually make it resemble fights you see on TV oppose to looking like a movie
MJ406 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2019, 01:24 PM #467
Queen_Leia Queen_Leia is offline
Undisputed Champion
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,205
Quoted: 357 Post(s)
Rep Power: 23
Queen_Leia has a reputation beyond reputeQueen_Leia has a reputation beyond reputeQueen_Leia has a reputation beyond reputeQueen_Leia has a reputation beyond reputeQueen_Leia has a reputation beyond reputeQueen_Leia has a reputation beyond reputeQueen_Leia has a reputation beyond reputeQueen_Leia has a reputation beyond reputeQueen_Leia has a reputation beyond reputeQueen_Leia has a reputation beyond reputeQueen_Leia has a reputation beyond repute
Points: 18,528.90
Bank: 1,328.82
Total Points: 19,857.72
Default

Quote:
Originally Posted by Toffee View Post
Good for you. That'll show them.

Pay them $110 for 11 months instead of $100 for 12 months.

Image View Removed. Please Click Here.
Thank you...you moms give me this advice, I'm just following her lead.
Queen_Leia is offline   Reply With Quote
Reply

Share This With Friends

Tags
$240, $99.99, ''(dazn), 2020!, canelo, channels, dazn, dollars, fail?, fights, hatin, may4-2019, paying, wow:, year)!!...''

Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump

 

All times are GMT -4. The time now is 02:11 PM.