Boxing Forum
Navigation
Go Back   Boxing Forum > Non Boxing Talk > Boxing Scene Lounge

View Poll Results: Who are you voting for?
Trump 86 47.51%
Hillary 39 21.55%
Other/not voting 56 30.94%
Voters: 181. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 04-17-2018, 03:04 PM #17291
The Big Dunn The Big Dunn is offline
Enemy of the State
 
Join Date: Sep 2009
Location: New Jersey
Posts: 42,335
Quoted: 11927 Post(s)
Rep Power: 109
The Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond repute
Points: 14,200,348,260.82
Bank: 567,959,808,510,307,200.00
Total Points: 567,959,822,710,655,488.00
Have some! - Tamis_Siensya respect you as a poster, keep it up champ! - Atreyu Khalil cheers! - JAB5239 couldnt green you so heres a medal for your bravery against the tards lol - Rapid Counter No Message - Sugar Booger 
;) - QuebecSTAR2 "I was hoping you misread this tweet. Sadly, you didn't." I LOL'd good one - bigjavi973 GGG-Gullibe Gennady Groupies LMAO - bigjavi973 Merry Christmas and Happy New Year - Freedom. Long overdue. For you debating. - siablo14 
So you don't have to share with your mom any more. It is small just like Floyds penis but I don't need to tell you that, you snivelling cuck. - apples I was right to put you on ignore.  I don't like prejudice people. - apples Good to see one of the OG's is still around owning these trolls! - JK1700 Another vibrator from this guy for you also - apples How dare you call me a sh!tty alt just because I insulted your hero Floyd. You are a man stop worshipping other men f@g. Here's a gift you like. - apples 
Default

Quote:
Originally Posted by siablo14 View Post
You know it is stinging him because he hasn't even dropped one of his crappy replies.
Do you think 1cucked65 knew anything about Gorusch other than he's white, male, a judge, a Republican and Trump appointed him?
The Big Dunn is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 03:12 PM #17292
siablo14 siablo14 is online now
Undisputed Champion
 
Join Date: Jan 2006
Location: Jamaica
Posts: 25,669
Quoted: 10465 Post(s)
Rep Power: 95
siablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond repute
Points: 1,000,000,000,000,007,077,888.00
Bank: 2,188,466,922,710,446,374,912.00
Total Points: 3,188,466,922,710,453,190,656.00
Happy Easter :kiss: - Bossy Hahaha, God bless. - Santa_ thanks alot - titan m Can't green ya yet so have this Red Stripe on me ! - BERNIE'S CORNER respect brother! - PF Rudyo 
With my much respect except this bottle of Cristal and accept my apology for be'n out of the green.  http://dandm.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/8/4/840117.jpg - BERNIE'S CORNER Do your thing man...... - BERNIE'S CORNER my nigga! thanks - -jose- Happy Holidays - TBear For beat'n the odds and deal'n with everyday ignorance - BERNIE'S CORNER 
Have another Redstripe on me....👍🏼 - BERNIE'S CORNER You da mannnn !!!  👍🏼 - BERNIE'S CORNER BOLD - StudentOfDaGame Lets party - JimRaynor No Message - BERNIE'S CORNER 
Run'n out of green paint and gift ideas...LOL ! - BERNIE'S CORNER Mind your own business and don't worry about my Religion.  Idiot. - HAMMER77777 Cheers! - anthonydavid11 Merry Christmas - TBear Enjoy this Red Stripe Man. I guess I donít green enough to give my brethren the green he deserves. - BERNIE'S CORNER 
Alzheimer's - Crohn's & Colitis - Cystic Fibrosis - Domestic Violence - Fibromyalgia - Leimyosarcoma - Lupus - _PlaT_NuM_ Hepatitis C - Breakbeat AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - !! AI-Holmes!! Bone Marrow Donation - Childhood Depression - Depression - Environment - Eye Injury Prevention - Glaucoma - Kidney Cancer - Kidney Disease - Kidney Transplantation - Leukemia - Lyme Disease - Mental Retardation - Missing Children - Organ Donation - T - ??? Myasthenia Gravis - Ovarian Cancer - Sexual Assault - Substance Abuse - !! AI-Holmes!! 
Anti-Tobacco - Colon Cancer - Colorectal Cancer - ??? Arthritis - Child Abuse - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Dystonia - Education - Free Speech - Interstitial Cystitis - ME/CFIDS - Reye's Syndrome - Save the Music - Teens Against Smoking - Victim's Rights - Water Quality - mangler World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - S a m u r a i Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Izrock Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - mangler 
Eating Disorders - Esophageal Cancer - Gastroesophageal Reflux Disease - Irritable Bowel Syndrome - Pulmonary Hypertension - Artur Kyshenko Breast Cancer - Birth Parents - ??? Hodgkin's Disease - Testicular Cancer - Izrock AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - The Scientist Cultural Diversity - Hunger - Leukemia - Lupus - Melanoma - Racial Tolerance - Reflex Sympathetic Dystrophy Syndrome - Self Injury - mangler 
Childhood Cancer - mangler Cesarean Sections - Headaches - Hospice Care - Multiple Myeloma - mangler Hepatitis C - mangler Lou Gehrig's Disease (ALS) - mangler Cultural Diversity - Hunger - Leukemia - Lupus - Melanoma - Racial Tolerance - Reflex Sympathetic Dystrophy Syndrome - Self Injury - BERNIE'S CORNER 
Default

Quote:
Originally Posted by The Big Dunn View Post
Do you think 1cucked65 knew anything about Gorusch other than he's white, male, a judge, a Republican and Trump appointed him?
He doesn't seem to be a well-read person and his comprehension skills have been found wanting so I doubt he knew very much.
siablo14 is online now   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 03:52 PM #17293
Don Pichardo Don Pichardo is offline
Undisputed Champion
 
Join Date: Feb 2014
Location: Nor Cal
Posts: 2,281
Quoted: 708 Post(s)
Rep Power: 9
Don Pichardo has a reputation beyond reputeDon Pichardo has a reputation beyond reputeDon Pichardo has a reputation beyond reputeDon Pichardo has a reputation beyond reputeDon Pichardo has a reputation beyond reputeDon Pichardo has a reputation beyond reputeDon Pichardo has a reputation beyond reputeDon Pichardo has a reputation beyond reputeDon Pichardo has a reputation beyond reputeDon Pichardo has a reputation beyond reputeDon Pichardo has a reputation beyond repute
Points: 1,020,110,063,060.92
Bank: 0.00
Total Points: 1,020,110,063,060.92
Good post in my 'mayweather's toughest fight' thread. - punchr To go with your cup of joe. - punchr Stay caffinated. - punchr donut - punchr long live Big PUN! - -jose- 
great pics in the latina thread - Santa_ 
Default

Quote:
Originally Posted by BERNIE'S CORNER View Post
Wonder if 1bad69er is screamín Gorsuchís name like a retard this morning ???
Image View Removed. Please Click Here.


Image View Removed. Please Click Here.
Winning is so much better with sore losers. lol
Don Pichardo is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 04:08 PM #17294
1bad65 1bad65 is online now
The ugly American
 
Join Date: Oct 2005
Age: 46
Posts: 12,778
Quoted: 6589 Post(s)
Rep Power: 50
1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute
Points: 11,111,111,718,016.79
Bank: 0.00
Total Points: 11,111,111,718,016.79
You been here since 2005 an OG, yet nobody has given you a gift, here you go. - hectari Once agan, dropping knowledge - hectari Cheers! - JimRaynor :beerchug: - -jose- Good ol Algore.  Haha.  Good post. - anthonydavid11 
Drink is on me, keep doing your thing - JimRaynor Keep hammering - ΣNΣMY No Message - JimRaynor Very wise and informed - GhostofDempsey Cheers - anthonydavid11 
The Amerikanskiys are on to us, comrade lol - A-Wolf Only insults. There's nothing positive about liberalism. Haha. - Tony Trick-Pony Keep up the good fight against Libtards! - Vlad_ Keep up the great posts, sir!! - Tony Trick-Pony 
Default

Quote:
Originally Posted by The Big Dunn View Post
They may leverage Hannity because his wife is looking at huge dollars in a divorce because everyone except you and 1 dumbass65 realize he talked to cohen for the same reasons Trump and The other guy did.
And you know this how???

You and MCC both seem to think you have mind-reading skills. What gives??

And watch those childish insults, please. I can always put you back in Time Out for an inability to state yiur case like an adult.

Y'all should know this is nothing in terms of Trump.

Hell, look at what y'all are lowered to...
First Flynn was gonna be the death of Trump. Then it was Manafort. Then it was Popadopulpus. Then it was Stormy Daniels. Now it's Michael Cohen.

Y'all are grasping at straws.

Its long past time for y'all to move on to the 'acceptance' stage of grief.
1bad65 is online now   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 04:12 PM #17295
1bad65 1bad65 is online now
The ugly American
 
Join Date: Oct 2005
Age: 46
Posts: 12,778
Quoted: 6589 Post(s)
Rep Power: 50
1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute
Points: 11,111,111,718,016.79
Bank: 0.00
Total Points: 11,111,111,718,016.79
You been here since 2005 an OG, yet nobody has given you a gift, here you go. - hectari Once agan, dropping knowledge - hectari Cheers! - JimRaynor :beerchug: - -jose- Good ol Algore.  Haha.  Good post. - anthonydavid11 
Drink is on me, keep doing your thing - JimRaynor Keep hammering - ΣNΣMY No Message - JimRaynor Very wise and informed - GhostofDempsey Cheers - anthonydavid11 
The Amerikanskiys are on to us, comrade lol - A-Wolf Only insults. There's nothing positive about liberalism. Haha. - Tony Trick-Pony Keep up the good fight against Libtards! - Vlad_ Keep up the great posts, sir!! - Tony Trick-Pony 
Default

Quote:
Originally Posted by The Big Dunn View Post
hahahah 1cucked65.
Oh no!!

One case.

I love y'all superfans.

If he'd voted with the conservative wing, y'all would be calling him a rubber stamp.

Is it not good to see a judge decide on what he says are the merits of the case, as opposed to team loyalty?

Oh wait, never mind. Nothing tops team loyalty in your minds. My bad.

Either way, he voted this way due to the vagueness of the law, not the issue at hand.

Your 'win' isn't all you think it is.

We'll see how Gorsuch works out in the long run. I'm sure he'll be fine.
1bad65 is online now   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 04:18 PM #17296
The Big Dunn The Big Dunn is offline
Enemy of the State
 
Join Date: Sep 2009
Location: New Jersey
Posts: 42,335
Quoted: 11927 Post(s)
Rep Power: 109
The Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond reputeThe Big Dunn has a reputation beyond repute
Points: 14,200,348,260.82
Bank: 567,959,808,510,307,200.00
Total Points: 567,959,822,710,655,488.00
Have some! - Tamis_Siensya respect you as a poster, keep it up champ! - Atreyu Khalil cheers! - JAB5239 couldnt green you so heres a medal for your bravery against the tards lol - Rapid Counter No Message - Sugar Booger 
;) - QuebecSTAR2 "I was hoping you misread this tweet. Sadly, you didn't." I LOL'd good one - bigjavi973 GGG-Gullibe Gennady Groupies LMAO - bigjavi973 Merry Christmas and Happy New Year - Freedom. Long overdue. For you debating. - siablo14 
So you don't have to share with your mom any more. It is small just like Floyds penis but I don't need to tell you that, you snivelling cuck. - apples I was right to put you on ignore.  I don't like prejudice people. - apples Good to see one of the OG's is still around owning these trolls! - JK1700 Another vibrator from this guy for you also - apples How dare you call me a sh!tty alt just because I insulted your hero Floyd. You are a man stop worshipping other men f@g. Here's a gift you like. - apples 
Default

Quote:
Originally Posted by 1bad65 View Post
And you know this how???

You and MCC both seem to think you have mind-reading skills. What gives??

And watch those childish insults, please. I can always put you back in Time Out for an inability to state yiur case like an adult.

Y'all should know this is nothing in terms of Trump.

Hell, look at what y'all are lowered to...
First Flynn was gonna be the death of Trump. Then it was Manafort. Then it was Popadopulpus. Then it was Stormy Daniels. Now it's Michael Cohen.

Y'all are grasping at straws.

Its long past time for y'all to move on to the 'acceptance' stage of grief.
I posted they may do that. I wasn't definitive.

Look dude, you don't have to agree with me. Common sense dictates that if you hire a "fixer" that is best known for cleaning up problems with mistresses, that your wife and kids are going to question why you hired the same fixer.

I haven't claimed any 1 individual will be Trump's downfall. I've posted repeatedly I don't think he will be impeached. the bipartisan effort to prevent him Trump from firing Mueller tells me they don't want to impeach him. If he does that they have no choice but to impeach.

That said, I will wait until we get all the info. I like the slow, methodical pace Mueller is using so no mistakes are made.
The Big Dunn is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 04:33 PM #17297
1bad65 1bad65 is online now
The ugly American
 
Join Date: Oct 2005
Age: 46
Posts: 12,778
Quoted: 6589 Post(s)
Rep Power: 50
1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute
Points: 11,111,111,718,016.79
Bank: 0.00
Total Points: 11,111,111,718,016.79
You been here since 2005 an OG, yet nobody has given you a gift, here you go. - hectari Once agan, dropping knowledge - hectari Cheers! - JimRaynor :beerchug: - -jose- Good ol Algore.  Haha.  Good post. - anthonydavid11 
Drink is on me, keep doing your thing - JimRaynor Keep hammering - ΣNΣMY No Message - JimRaynor Very wise and informed - GhostofDempsey Cheers - anthonydavid11 
The Amerikanskiys are on to us, comrade lol - A-Wolf Only insults. There's nothing positive about liberalism. Haha. - Tony Trick-Pony Keep up the good fight against Libtards! - Vlad_ Keep up the great posts, sir!! - Tony Trick-Pony 
Default

Quote:
Originally Posted by The Big Dunn View Post
Look dude, you don't have to agree with me. Common sense dictates that if you hire a "fixer" that is best known for cleaning up problems with mistresses, that your wife and kids are going to question why you hired the same fixer.
I'm sure his wife has some questions for him, but who knows.

Cohen was Trump's attorney for years. I'd wager he's done alot more than write up a couple NDAs for mistresses in that time.

Fyi, I've consulted with attorneys and not been charged money by them. It's not uncommon, especially if you have lawyers in your circle of friends and acquaintances.

We'll find out if Hannity paid off a woman. If he did, I'd bet that lawyer for Daniels will find her. Then he could represent her too and get double the camera time he's getting now.

Quote:
Originally Posted by The Big Dunn View Post
I haven't claimed any 1 individual will be Trump's downfall. I've posted repeatedly I don't think he will be impeached. the bipartisan effort to prevent him Trump from firing Mueller tells me they don't want to impeach him. If he does that they have no choice but to impeach.
I was referring to the anti Trump folks here as whole, though most notably MCC.

No offense meant.

Quote:
Originally Posted by The Big Dunn View Post
That said, I will wait until we get all the info. I like the slow, methodical pace Mueller is using so no mistakes are made.
Mueller ain't got squat.
1bad65 is online now   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 04:51 PM #17298
siablo14 siablo14 is online now
Undisputed Champion
 
Join Date: Jan 2006
Location: Jamaica
Posts: 25,669
Quoted: 10465 Post(s)
Rep Power: 95
siablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond repute
Points: 1,000,000,000,000,007,077,888.00
Bank: 2,188,466,922,710,446,374,912.00
Total Points: 3,188,466,922,710,453,190,656.00
Happy Easter :kiss: - Bossy Hahaha, God bless. - Santa_ thanks alot - titan m Can't green ya yet so have this Red Stripe on me ! - BERNIE'S CORNER respect brother! - PF Rudyo 
With my much respect except this bottle of Cristal and accept my apology for be'n out of the green.  http://dandm.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/8/4/840117.jpg - BERNIE'S CORNER Do your thing man...... - BERNIE'S CORNER my nigga! thanks - -jose- Happy Holidays - TBear For beat'n the odds and deal'n with everyday ignorance - BERNIE'S CORNER 
Have another Redstripe on me....👍🏼 - BERNIE'S CORNER You da mannnn !!!  👍🏼 - BERNIE'S CORNER BOLD - StudentOfDaGame Lets party - JimRaynor No Message - BERNIE'S CORNER 
Run'n out of green paint and gift ideas...LOL ! - BERNIE'S CORNER Mind your own business and don't worry about my Religion.  Idiot. - HAMMER77777 Cheers! - anthonydavid11 Merry Christmas - TBear Enjoy this Red Stripe Man. I guess I donít green enough to give my brethren the green he deserves. - BERNIE'S CORNER 
Alzheimer's - Crohn's & Colitis - Cystic Fibrosis - Domestic Violence - Fibromyalgia - Leimyosarcoma - Lupus - _PlaT_NuM_ Hepatitis C - Breakbeat AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - !! AI-Holmes!! Bone Marrow Donation - Childhood Depression - Depression - Environment - Eye Injury Prevention - Glaucoma - Kidney Cancer - Kidney Disease - Kidney Transplantation - Leukemia - Lyme Disease - Mental Retardation - Missing Children - Organ Donation - T - ??? Myasthenia Gravis - Ovarian Cancer - Sexual Assault - Substance Abuse - !! AI-Holmes!! 
Anti-Tobacco - Colon Cancer - Colorectal Cancer - ??? Arthritis - Child Abuse - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Dystonia - Education - Free Speech - Interstitial Cystitis - ME/CFIDS - Reye's Syndrome - Save the Music - Teens Against Smoking - Victim's Rights - Water Quality - mangler World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - S a m u r a i Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Izrock Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - mangler 
Eating Disorders - Esophageal Cancer - Gastroesophageal Reflux Disease - Irritable Bowel Syndrome - Pulmonary Hypertension - Artur Kyshenko Breast Cancer - Birth Parents - ??? Hodgkin's Disease - Testicular Cancer - Izrock AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - The Scientist Cultural Diversity - Hunger - Leukemia - Lupus - Melanoma - Racial Tolerance - Reflex Sympathetic Dystrophy Syndrome - Self Injury - mangler 
Childhood Cancer - mangler Cesarean Sections - Headaches - Hospice Care - Multiple Myeloma - mangler Hepatitis C - mangler Lou Gehrig's Disease (ALS) - mangler Cultural Diversity - Hunger - Leukemia - Lupus - Melanoma - Racial Tolerance - Reflex Sympathetic Dystrophy Syndrome - Self Injury - BERNIE'S CORNER 
Default

Quote:
Originally Posted by 1bad65 View Post
Oh no!!

One case.

I love y'all superfans.

If he'd voted with the conservative wing, y'all would be calling him a rubber stamp.

Is it not good to see a judge decide on what he says are the merits of the case, as opposed to team loyalty?

Oh wait, never mind. Nothing tops team loyalty in your minds. My bad.


Either way, he voted this way due to the vagueness of the law, not the issue at hand.

Your 'win' isn't all you think it is.

We'll see how Gorsuch works out in the long run. I'm sure he'll be fine.
Yeah. I know. You must be ashamed of those four Conservative judges that stuck to party line.
siablo14 is online now   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 05:12 PM #17299
1bad65 1bad65 is online now
The ugly American
 
Join Date: Oct 2005
Age: 46
Posts: 12,778
Quoted: 6589 Post(s)
Rep Power: 50
1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute1bad65 has a reputation beyond repute
Points: 11,111,111,718,016.79
Bank: 0.00
Total Points: 11,111,111,718,016.79
You been here since 2005 an OG, yet nobody has given you a gift, here you go. - hectari Once agan, dropping knowledge - hectari Cheers! - JimRaynor :beerchug: - -jose- Good ol Algore.  Haha.  Good post. - anthonydavid11 
Drink is on me, keep doing your thing - JimRaynor Keep hammering - ΣNΣMY No Message - JimRaynor Very wise and informed - GhostofDempsey Cheers - anthonydavid11 
The Amerikanskiys are on to us, comrade lol - A-Wolf Only insults. There's nothing positive about liberalism. Haha. - Tony Trick-Pony Keep up the good fight against Libtards! - Vlad_ Keep up the great posts, sir!! - Tony Trick-Pony 
Default

The judge in the Cohen case officiated George Soros wedding.

Yeah, no conflict of interest there. Give me a break.
1bad65 is online now   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 05:23 PM #17300
siablo14 siablo14 is online now
Undisputed Champion
 
Join Date: Jan 2006
Location: Jamaica
Posts: 25,669
Quoted: 10465 Post(s)
Rep Power: 95
siablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond reputesiablo14 has a reputation beyond repute
Points: 1,000,000,000,000,007,077,888.00
Bank: 2,188,466,922,710,446,374,912.00
Total Points: 3,188,466,922,710,453,190,656.00
Happy Easter :kiss: - Bossy Hahaha, God bless. - Santa_ thanks alot - titan m Can't green ya yet so have this Red Stripe on me ! - BERNIE'S CORNER respect brother! - PF Rudyo 
With my much respect except this bottle of Cristal and accept my apology for be'n out of the green.  http://dandm.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/8/4/840117.jpg - BERNIE'S CORNER Do your thing man...... - BERNIE'S CORNER my nigga! thanks - -jose- Happy Holidays - TBear For beat'n the odds and deal'n with everyday ignorance - BERNIE'S CORNER 
Have another Redstripe on me....👍🏼 - BERNIE'S CORNER You da mannnn !!!  👍🏼 - BERNIE'S CORNER BOLD - StudentOfDaGame Lets party - JimRaynor No Message - BERNIE'S CORNER 
Run'n out of green paint and gift ideas...LOL ! - BERNIE'S CORNER Mind your own business and don't worry about my Religion.  Idiot. - HAMMER77777 Cheers! - anthonydavid11 Merry Christmas - TBear Enjoy this Red Stripe Man. I guess I donít green enough to give my brethren the green he deserves. - BERNIE'S CORNER 
Alzheimer's - Crohn's & Colitis - Cystic Fibrosis - Domestic Violence - Fibromyalgia - Leimyosarcoma - Lupus - _PlaT_NuM_ Hepatitis C - Breakbeat AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - !! AI-Holmes!! Bone Marrow Donation - Childhood Depression - Depression - Environment - Eye Injury Prevention - Glaucoma - Kidney Cancer - Kidney Disease - Kidney Transplantation - Leukemia - Lyme Disease - Mental Retardation - Missing Children - Organ Donation - T - ??? Myasthenia Gravis - Ovarian Cancer - Sexual Assault - Substance Abuse - !! AI-Holmes!! 
Anti-Tobacco - Colon Cancer - Colorectal Cancer - ??? Arthritis - Child Abuse - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Dystonia - Education - Free Speech - Interstitial Cystitis - ME/CFIDS - Reye's Syndrome - Save the Music - Teens Against Smoking - Victim's Rights - Water Quality - mangler World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - S a m u r a i Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Izrock Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - mangler 
Eating Disorders - Esophageal Cancer - Gastroesophageal Reflux Disease - Irritable Bowel Syndrome - Pulmonary Hypertension - Artur Kyshenko Breast Cancer - Birth Parents - ??? Hodgkin's Disease - Testicular Cancer - Izrock AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - The Scientist Cultural Diversity - Hunger - Leukemia - Lupus - Melanoma - Racial Tolerance - Reflex Sympathetic Dystrophy Syndrome - Self Injury - mangler 
Childhood Cancer - mangler Cesarean Sections - Headaches - Hospice Care - Multiple Myeloma - mangler Hepatitis C - mangler Lou Gehrig's Disease (ALS) - mangler Cultural Diversity - Hunger - Leukemia - Lupus - Melanoma - Racial Tolerance - Reflex Sympathetic Dystrophy Syndrome - Self Injury - BERNIE'S CORNER 
Default

Quote:
Originally Posted by 1bad65 View Post
The judge in the Cohen case officiated George Soros wedding.

Yeah, no conflict of interest there. Give me a break.
ShoulderRoll come get in on this.
siablo14 is online now   Reply With Quote
Reply

Share This With Friends

Tags
#wiretapping, $0.0000, $10, $916, "bring, "wipe", "you, 'dreamer', (not, (obstruction, (update, ***the, 000, 100%, 2016, 2020, ????, academics, adds, admits, advance, african, american, americans, angry, anti, appearing, article, asked, attack, attacked, balls, beck, benghazi, bernie, better., bill, black, blacks, bleachbit, blm, blue lives matter, bmw ..., border, breaking:, brexit, buffon, call, called, campaign, cash-documentary, celebration, changed, cheaters, claim, claims, clinton, clinton!, cliton, cliton!!!!!!, cloth!, cnn assassin, college, comey:, coming, complicit, contradicts, corrupt cvnt bag, cousin, crimes, cringeworthy:, crowd, cucks!, daddy, daily, daily), damn, dead, deal, debate..., debates, democracy dying, democrat, democrats, dems?, department, deportation, destroys, dictate, discussed, dogs, donald, donald trump mean doe, donor!!, dossier, drop, dumptrump, e-mails, early, easily, educated, el cajon, election, election?, elections??lol, electoral, emails, endorsing, etc.., facts, failed hillary attack, fair, falling, false equivalency, fame, farage, fascist neo liberals, find, fire, floor, flynn, fools, for...., for?, foundation, fraud, freedom under attack, full, gender, genius?...., genuine?, giving, glenn, got's, hall, hammer, hard, health, heel", here..., higher, hilary, hilarys, hildabeast enforcer, hilery, hillary, hillary vs trump, hillary's, him..his, homeless, house, huffingtonpost, hype, i've, immigration, info, insults!!!, investigated!, investigation, it's, jail????, jailed, japan...japanese, jill, jobs, justice), kaine???, kickass, leaking, liars, liberal, liberty getting raped, libtard beta cucks, live, lost, love, made, madoff, maga, malcolm, margins, matter, media foolishness, millions, mind..., minister), minority, motorcity cobra politics, neo liberal simps, nigel, night's, north korea, not?, obama, obamacare, official, official:, outcome, pandering, panders, party, paul, people, person, personally, plan, point, pookie, positive, posters, predators, presidency, president, presidential, prime, program, promised?, proof, proverty!", provide, public., punk, questions, racism?, racist, rallies, reaction, read, ready, real, realize, reason, refusing, release, released, releases, remark, repeal, replace, republican, restaged, return, reveals, runs, ryan, sanders, scammed, scraps, scumbag sloot, scumbags, secret, serious, servers, sh#t, shenanigans, shooting, show, silenced, sjw, sooooo, spent, star, state, stein, stupid, super, support, supporting, surveillance, swapped, tapping, teams, tells, teresa, terminated, the merge, thread, thread***, times, today!!!!!!!!!!!!!, town, triggered, trumo, trump, trump douchebags, trump!, trump's, trump., trump..., trump?, trumps, u.s./mexican, ugly, underperforming, video, videos, violent, vote, voter, votes, voting, walk, walking, wall, was..., watch, weak liberal men, week., white, white)that, wikileaks, wins, wiped, wire, wiretapping, woman, won't, world, ya'll, year, you're, young

User Tag List

Thread Tools

Posting Rules
Forum Jump

 

All times are GMT -4. The time now is 05:00 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.