Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by Sweet Pea 50 View Post

Totally worth it, broooo
    Some men like their pork and beans.
    I eat more chicken than any man ever seen.

Whoaaaaaa..I'm a back door man.
    The men don't know but the little girls understand.

Comment

Originally posted by siablo14 View Post
      Nuff time dem young girls weh a go UWI or one of wi other university deh wid a truck driver or taxi man and him use him likkle money help send them through university and when dem done dem want to run weh di man dem and say dem deh below dem level or a man use all of him money and help a woman build a house pon her land and di woman ready fi run weh di man dem and a all dem savings dem man deh gi di woman dem and most time the man dem too old fi go work back the money weh dem give di woman dem. So sad to say some of the man dem kill dem woman deh and then kill demselves.

Mi used to live between Utech and Uwi and di last time mi deh deh dem tek dem dorm run brothel. Mi cousin run taxi and him a show mi a wah a gwan. One a dem shot him to. Mi tell him seh a risk him a run wid him life a ride dem gyal deh bareback.

Mi a hear couple stories weh man come a farrin a work and send back dem money fi build place and woman eat it off or use it mine other man and when the man come dung him a fi kill dat. Because of all weh mi witness, mi nuh play wid dem nuh more. Steel heart mi show dem. Whether you treat dem good or bad dem a guh do weh dem want.

Comment

People are acting like we need a patois translator over here?

Comment

Originally posted by megas30 View Post
          Mi used to live between Utech and Uwi and di last time mi deh deh dem tek dem dorm run brothel. Mi cousin run taxi and him a show mi a wah a gwan. One a dem shot him to. Mi tell him seh a risk him a run wid him life a ride dem gyal deh bareback.

Mi a hear couple stories weh man come a farrin a work and send back dem money fi build place and woman eat it off or use it mine other man and when the man come dung him a fi kill dat. Because of all weh mi witness, mi nuh play wid dem nuh more. Steel heart mi show dem. Whether you treat dem good or bad dem a guh do weh dem want.
          True ting. Tell yuh fi cousin fi wear boots. Di way how most of di gyal dem a gwaan like dem good but a sneak and ****y ****y him a play wid him health.

Comment

Originally posted by !WAR CHAVEZ! View Post
            the **** industry is pretty booming here in AZ phoenix/scottsdale area. I worked at a temp agency and we had to demolish some dividers in some suite where these **** studios were going on and you be surprise but all the legit hoes that show up, teh studio that was their did private shoots so basically prostitution with a loop hole. Their was all kinds of females from ASU showing up for the private shoots.
            Damn how does one go about finding a **** temp agency? Sign me up.

Comment

Originally posted by Beercules View Post
              Damn how does one go about finding a **** temp agency? Sign me up.
              it was just a regular temp agency/ day laborer place and they sent me their.

Comment

Originally posted by !WAR CHAVEZ! View Post
                it was just a regular temp agency/ day laborer place and they sent me their.
                Going to have to do some Googling

Comment

Originally posted by Beercules View Post
                  Going to have to do some Googling
                  but yeah I was surprised by hoe many females showed up. their was like 10-20 females a day showing up.

Comment

Working...
                  X