Announcement

Collapse
No announcement yet.

Andy Ruiz-Chris Arreola was a better fight than Fury-Wilder 3

Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #11
    1 KD vs 4 ... hmmm

    KO vs Decision ... hmmm

    Yeah, I believe you
    RJJ-94-02=GOAT likes this.

    Comment


    • #12
      Originally posted by ShaneMosleySr View Post
      You seem to hate everyone who isn’t with PBC.

      Leave the site.

      Wasn’t that a productive post?


      No I don’t. I also haven’t made months of garbage posts like you. I’m not miserable like you come off.

      You hate every fight, every card, and every boxer other than Crawford.

      Go away to a sport that you actually enjoy,with athletes and games you like.


      Comment


      • #13
        Originally posted by The Big Dunn View Post
        Shut the f-ck up Shane. Wilder/Fury was a big fight that delivered for boxing and casual fans.

        You made a big deal about no buzz and you weren’t buying it and pbc etc. etc. you come off like a clown.

        Despite all your negativity, Fans got an exciting fight and a display of heart in the face of a brutal beating.

        You seem to hate the sport. So just leave the site. No need to bring your misery to the board every day. It’s annoying.
        Yeah I don’t get that kid. I dunno whether he’s just a miserable human being or this is his way of trolling.

        Comment


        • #14
          Nah it was just too good of a come back.

          Originally posted by Scopedog View Post

          You're buttmad

          Comment


          • #15
            Close fight vs wipeout.

            Originally posted by Marchegiano View Post
            1 KD vs 4 ... hmmm

            KO vs Decision ... hmmm

            Yeah, I believe you

            Comment


            • #16
              I don’t like Crawford.

              I defend him from idiots who think he can’t box.

              Originally posted by The Big Dunn View Post

              No I don’t. I also haven’t made months of garbage posts like you. I’m not miserable like you come off.

              You hate every fight, every card, and every boxer other than Crawford.

              Go away to a sport that you actually enjoy,with athletes and games you like.

              Comment


              • #17
                Why is it miserable to think one fight is better than another?

                Sorry I don’t agree with the herd! I must be evil.

                Originally posted by RJJ-94-02=GOAT View Post

                Yeah I don’t get that kid. I dunno whether he’s just a miserable human being or this is his way of trolling.

                Comment


                • #18

                  Comment


                  • #19
                    A fat ex champ that got lucky once and looked like crap against an over the hill contender from the Klitchko era.

                    -OR-

                    The final bout of a trilogy that's being compared to Ali/Frazier & Bowe/Holyfield.


                    Pretty simple math to me.

                    Comment


                    • #20
                      It was the least competitive boxing trilogy of all time.

                      Anyone making that comparison is stupid

                      Originally posted by club fighter View Post
                      A fat ex champ that got lucky once and looked like crap against an over the hill contender from the Klitchko era.

                      -OR-

                      The final bout of a trilogy that's being compared to Ali/Frazier & Bowe/Holyfield.


                      Pretty simple math to me.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      TOP