Bookmark Website  | Free Registration  | The Team
Boxing Champions |  Boxing Schedule |  Boxing Video  |  Boxing History   |  Pound For Pound  | Lounge  | The Wire |  Audio  | Arcade

Navigation
Go Back   Boxing Forum > Boxing Forums > Non Stop Boxing
Reply
Thread Navigation

#1
Old 04-06-2012, 01:31 AM
WarMaidana
Undisputed Champion
 
Join Date: May 2010
Posts: 2,135
Rep Power: 11 WarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond repute
Points: 3,000,006,207,160.13
Bank: 0.00
Total Points: 3,000,006,207,160.13
Keep it up champ! - LoadedWraps WAR Maidana! - LoadedWraps Maidana took Floyd to deep waters! We did it! - LoadedWraps 
Default My 3rd fight - Who you think won?

This was my 3rd fight, it was awesome crazy show we went from Winnipeg to Regina (in Canada) to fight at a dinner show in front of 1000 people. It was Regina vs the rest of Canada.

I am in red corner, there was a lot of questionable decisions that night, lots of people said I won, but he got the decision. For some reason I didnt throw many straight punches though, the fight didnt turn out that way, not sure why i think its cause he was so tall. Also I hyper extended my right elbow week and a half prior so its been bothering me quite a bit throwing straight rights. Camera died right before the decision but it was blue who won.

http://www.youtube.com/watch?v=_FJfy...ature=youtu.be

Tell me what you think, who you think won? And any pointers.

Last edited by WarMaidana; 04-06-2012 at 11:20 AM.
Reply With Quote
WarMaidana is offline
Advertisements
>>>TO REMOVE THESE ADS, PLEASE REGISTER HERE FOR FREE<<<
#2
Old 04-06-2012, 01:33 AM
squealpiggy
Stritctly UG's friend
 
Join Date: Jan 2007
Location: The Great White North (no racist)
Age: 36
Posts: 39,263
Rep Power: 214 squealpiggy has a reputation beyond reputesquealpiggy has a reputation beyond reputesquealpiggy has a reputation beyond reputesquealpiggy has a reputation beyond reputesquealpiggy has a reputation beyond reputesquealpiggy has a reputation beyond reputesquealpiggy has a reputation beyond reputesquealpiggy has a reputation beyond reputesquealpiggy has a reputation beyond reputesquealpiggy has a reputation beyond reputesquealpiggy has a reputation beyond repute
Points: 2,140,326,065,801.11
Bank: 2.28
Total Points: 2,140,326,065,803.39
Good poster and a good guy, from Gmitchell - GMitchell f.aggot - Mizzou Super Piggy. - ABOSWORTH Good shit - mangler jr use it when you are too old to get a man - Carnivore 
The Demon-Haunted World - TheJoker take a break!!, lest you break! - Geze squealpiggy is in love with a f@ggot, lol, nyahahaha squealpiggy told me this, lol, nyahahahaha - Tha_Greatest you obliverated zizou homie, good win in your thunderdome resume, lol, nyahahahahaha - Tha_Greatest Eve says have a bite, its delicious.......... - bearman3000 
ATG Poster - Rich Loc Jr. Merry Christmas - Flab ...and a Happy New Year! - Flab zombies are not the threat, it's people, well done - Mike Tyson77 Happy holidays bro! - led* 
sometimes I agree with you sometimes I don't but nevertheless I enjoy reading all your post! :fing02: - jose830 Very informative. - Barnburner you're a queer - Weltschmerz One of the worst posters - Weltschmerz Funny poster, deserves a medal - jas 
Gay and Lesbian Pride - ЯiZО Autism - Nemisis Eating Disorders - Esophageal Cancer - Gastroesophageal Reflux Disease - Irritable Bowel Syndrome - Pulmonary Hypertension - Mangler Jewnior Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Loccy Gay and Lesbian Pride - Freedom Fighter 
Cultural Diversity - Hunger - Leukemia - Lupus - Melanoma - Racial Tolerance - Reflex Sympathetic Dystrophy Syndrome - Self Injury - ƒallenloki Arthritis - Child Abuse - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Dystonia - Education - Free Speech - Interstitial Cystitis - ME/CFIDS - Reye's Syndrome - Save the Music - Teens Against Smoking - Victim's Rights - Water Quality - ƒallenloki World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - -jose- AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - jas 
Default

Post the video. That's the best advice I can give.
Reply With Quote
squealpiggy is offline
#3
Old 04-06-2012, 01:36 AM
WarMaidana
Undisputed Champion
 
Join Date: May 2010
Posts: 2,135
Rep Power: 11 WarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond repute
Points: 3,000,006,207,160.13
Bank: 0.00
Total Points: 3,000,006,207,160.13
Keep it up champ! - LoadedWraps WAR Maidana! - LoadedWraps Maidana took Floyd to deep waters! We did it! - LoadedWraps 
Default

Quote:
Originally Posted by squealpiggy View Post
Post the video. That's the best advice I can give.
haha my bad
Reply With Quote
WarMaidana is offline
#4
Old 04-06-2012, 05:23 AM
Enzo Mc is SHIT
Undisputed Champion
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 3,119
Rep Power: 14 Enzo Mc is SHIT has a reputation beyond reputeEnzo Mc is SHIT has a reputation beyond reputeEnzo Mc is SHIT has a reputation beyond reputeEnzo Mc is SHIT has a reputation beyond reputeEnzo Mc is SHIT has a reputation beyond reputeEnzo Mc is SHIT has a reputation beyond reputeEnzo Mc is SHIT has a reputation beyond reputeEnzo Mc is SHIT has a reputation beyond reputeEnzo Mc is SHIT has a reputation beyond reputeEnzo Mc is SHIT has a reputation beyond reputeEnzo Mc is SHIT has a reputation beyond repute
Points: 1,101,097,670.37
Bank: 0.00
Total Points: 1,101,097,670.37
Enzooooooooooooooooooooooo!!!! - Sir TomJones Prick - Scott-Weiland 
Default

The angle is terrible so I couldn't see much, but it looks like you were applying all the pressure.
Reply With Quote
Enzo Mc is SHIT is offline
#5
Old 04-06-2012, 05:24 AM
Bombs
Banned
 
Join Date: May 2010
Location: Jack City
Posts: 3,331
Rep Power: 0 Bombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond repute
Points: 1,800,585,502.68
Bank: 33,275,701,384.75
Total Points: 35,076,286,887.43
for being agile and athletic wow AND with power.. thanks I guess. awesome cool. amazing athlete. - Bombs you are a real treasure wow so much talent and gift and POWER you are a hidden gem.. okay thanks. - Bombs haha here a beer for your training to get you off track.. okay ha im too strong its okay wont affect me. - Bombs another beer get drunk and focked up in training haha.. ookay i am too powerful and good. i will be okay thanks. - Bombs get fat!! hahahahahahah nyahah. oookay hah lol nah metabolism too fast too in shape too strong amazing okay thanks. - Bombs 
okay here healthy fruit to help sorry hehe.. okayy haha. now that is protein and very good for me. i am becoming even more powerful thanks. - Bombs more fruit!!  okay wow haha cool. i am becoming too powerful. .  i am scared but okay. this power haha thanks. cool. - Bombs to the classiest gentleman on boxingscene. so gentle and classy thanks okay. cool. i try. - Bombs another wine.. get drunk LOL!!  .. woww why would you do that I thought you wanted the best for me and my training and my career. wtf?? okay cool i guess.. - Bombs here the green lantern ring so more powerful you become.. wowo hahah i am so strong and powerful. incredible. give me more lolhahah - Bombs 
Thanks, cheers! - eddie_monster Have a bottle of champagne on me, appreciate the donation brother - ThePrince For quickly becoming one of my favorite posters... - TintaBoricua nice juanma comment - Tha_Greatest No Message - Tha_Greatest 
No Message - Tha_Greatest .....entertaining poster - MANIAC310 my fave pactard, thanks for the advice - Alx. with a dildo - Ogecca MaMa from Avon, your favorite - Ogecca MaMa 
Gay and Lesbian Pride - Disposable Arts Gay and Lesbian Pride - CRASH DUMMY Gay and Lesbian Pride - CRASH DUMMY 
Default

I will watch it and give you an honest opinion. Give me a sec bro.
Reply With Quote
Bombs is offline
#6
Old 04-06-2012, 05:27 AM
Bombs
Banned
 
Join Date: May 2010
Location: Jack City
Posts: 3,331
Rep Power: 0 Bombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond reputeBombs has a reputation beyond repute
Points: 1,800,585,502.68
Bank: 33,275,701,384.75
Total Points: 35,076,286,887.43
for being agile and athletic wow AND with power.. thanks I guess. awesome cool. amazing athlete. - Bombs you are a real treasure wow so much talent and gift and POWER you are a hidden gem.. okay thanks. - Bombs haha here a beer for your training to get you off track.. okay ha im too strong its okay wont affect me. - Bombs another beer get drunk and focked up in training haha.. ookay i am too powerful and good. i will be okay thanks. - Bombs get fat!! hahahahahahah nyahah. oookay hah lol nah metabolism too fast too in shape too strong amazing okay thanks. - Bombs 
okay here healthy fruit to help sorry hehe.. okayy haha. now that is protein and very good for me. i am becoming even more powerful thanks. - Bombs more fruit!!  okay wow haha cool. i am becoming too powerful. .  i am scared but okay. this power haha thanks. cool. - Bombs to the classiest gentleman on boxingscene. so gentle and classy thanks okay. cool. i try. - Bombs another wine.. get drunk LOL!!  .. woww why would you do that I thought you wanted the best for me and my training and my career. wtf?? okay cool i guess.. - Bombs here the green lantern ring so more powerful you become.. wowo hahah i am so strong and powerful. incredible. give me more lolhahah - Bombs 
Thanks, cheers! - eddie_monster Have a bottle of champagne on me, appreciate the donation brother - ThePrince For quickly becoming one of my favorite posters... - TintaBoricua nice juanma comment - Tha_Greatest No Message - Tha_Greatest 
No Message - Tha_Greatest .....entertaining poster - MANIAC310 my fave pactard, thanks for the advice - Alx. with a dildo - Ogecca MaMa from Avon, your favorite - Ogecca MaMa 
Gay and Lesbian Pride - Disposable Arts Gay and Lesbian Pride - CRASH DUMMY Gay and Lesbian Pride - CRASH DUMMY 
Default

Dude i love your style, you're a fighter. I love fighters who come to fight, keep it up. The other guy is a poosy lmao. He is so scared of you. And nice knockdown I cant imagine how the hell he'd get the decision *keeps watching*
Reply With Quote
Bombs is offline
#7
Old 04-06-2012, 05:34 AM
Ray*
BILLY RAY* CYRUS JR
 
Join Date: Jul 2005
Location: London,England
Age: 36
Posts: 23,734
Rep Power: 60 Ray* has a reputation beyond reputeRay* has a reputation beyond reputeRay* has a reputation beyond reputeRay* has a reputation beyond reputeRay* has a reputation beyond reputeRay* has a reputation beyond reputeRay* has a reputation beyond reputeRay* has a reputation beyond reputeRay* has a reputation beyond reputeRay* has a reputation beyond reputeRay* has a reputation beyond repute
Points: 115,345.72
Bank: 739,978,536,127,545.50
Total Points: 739,978,536,242,891.25
Let's just say it's a smokescreen. - BattlingNelson an apple a day, ray - for being one of the most consistently sound guys here, someone i can agree with even when i disagree - Man In Black Cool cat, good poster - mangler Sorry dude! - S a m u r a i Excellent poster - ADDICT 
Took a while for this to be available mate! - Tamis_Siensya Ray* deserves a kick - Freedom. have a slice - sugarsmosley 
World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - Mr._Pink Mourning - Anti-Gang - Melanoma - S a m u r a i Anti-Tobacco - Colon Cancer - Colorectal Cancer - S a m u r a i Cesarean Sections - Headaches - Hospice Care - Multiple Myeloma - S a m u r a i Arthritis - Child Abuse - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Dystonia - Education - Free Speech - Interstitial Cystitis - ME/CFIDS - Reye's Syndrome - Save the Music - Teens Against Smoking - Victim's Rights - Water Quality - S a m u r a i 
Childhood Cancer - S a m u r a i 
Default

He loss................
Reply With Quote
Ray* is offline
#8
Old 04-06-2012, 05:55 AM
Rip Chudd
1 John 2:22
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tucson, Arizona
Posts: 8,398
Rep Power: 35 Rip Chudd has a reputation beyond reputeRip Chudd has a reputation beyond reputeRip Chudd has a reputation beyond reputeRip Chudd has a reputation beyond reputeRip Chudd has a reputation beyond reputeRip Chudd has a reputation beyond reputeRip Chudd has a reputation beyond reputeRip Chudd has a reputation beyond reputeRip Chudd has a reputation beyond reputeRip Chudd has a reputation beyond reputeRip Chudd has a reputation beyond repute
Points: 99,890,000,000,008,576.00
Bank: 1,949,465,828,921,869,568.00
Total Points: 2,049,355,828,921,878,016.00
Happy Holidays Chip! - Lorily Yeah that's right - Rip Chudd Lollllllllllllllll drink it down with some pepsi - -Kev- e-billionaire - MANIAC310 for being richer than me for a couple hours - MANIAC310 
Cheers! - iBreakbeat Just have a beer bro - led Cookie! - MANIAC310 one of my favorite Christians in the lounge :D - MANIAC310 Splendid use of your Javelin out there!!! - Jedi Vader 
twenty! - MANIAC310 Thnx again homie.. - the mesiah Thanks for the points - blacraven have a Happy and safe New Years bro! - jose830 thanks bro! :beerchug: - jose830 
thanks for donating to the Superbowl Jackpot points will be returned if nobody wins :beerchug: - jose830 :luvbed: - jose830 
Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Black Ranger Arthritis - Child Abuse - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Dystonia - Education - Free Speech - Interstitial Cystitis - ME/CFIDS - Reye's Syndrome - Save the Music - Teens Against Smoking - Victim's Rights - Water Quality - MANIAC310 Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Robin Hood World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - Sir TomJones World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - Sir TomJones 
Arthritis - Child Abuse - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Dystonia - Education - Free Speech - Interstitial Cystitis - ME/CFIDS - Reye's Syndrome - Save the Music - Teens Against Smoking - Victim's Rights - Water Quality - codey 
Default

Kinda hard to tell with that angle and the ring post blocking most of the action. I've only watched the first round thus far so i'll continue watching.
Reply With Quote
Rip Chudd is offline
#9
Old 04-06-2012, 11:19 AM
WarMaidana
Undisputed Champion
 
Join Date: May 2010
Posts: 2,135
Rep Power: 11 WarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond reputeWarMaidana has a reputation beyond repute
Points: 3,000,006,207,160.13
Bank: 0.00
Total Points: 3,000,006,207,160.13
Keep it up champ! - LoadedWraps WAR Maidana! - LoadedWraps Maidana took Floyd to deep waters! We did it! - LoadedWraps 
Default

Quote:
Originally Posted by Bombs View Post
Dude i love your style, you're a fighter. I love fighters who come to fight, keep it up. The other guy is a poosy lmao. He is so scared of you. And nice knockdown I cant imagine how the hell he'd get the decision *keeps watching*
thanks man green given, and thanks guys
Reply With Quote
WarMaidana is offline
#10
Old 04-06-2012, 11:25 AM
MARKBNLV
Im A Mark
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 20,393
Rep Power: 107 MARKBNLV has a reputation beyond reputeMARKBNLV has a reputation beyond reputeMARKBNLV has a reputation beyond reputeMARKBNLV has a reputation beyond reputeMARKBNLV has a reputation beyond reputeMARKBNLV has a reputation beyond reputeMARKBNLV has a reputation beyond reputeMARKBNLV has a reputation beyond reputeMARKBNLV has a reputation beyond reputeMARKBNLV has a reputation beyond reputeMARKBNLV has a reputation beyond repute
Points: 605,443,181,029.78
Bank: 210,146,598,245.09
Total Points: 815,589,779,274.87
4500 post in Boss Lady's thread of madness! :) - *Boss Lady* Merry Christmas - Flab Merry Christmas and have a wonderful New Year! x - *Boss Lady* Merry xmas too bro! - led Happy Holidays Marky! - Lorily 
merry christmas - Tha_Greatest Merry christmas bud - TBear Happy Holidays.. - !! AI-Holmes!! Happy bday bro. - led Happy Birthday Mark - TBear 
Keep life rollin' don't stop being positive! - Uns Right back at you, love :) - Bossy :) - Bossy Congrats for the second kid - led* get some pussy bro - Mannie Phresh 
great job exposing that racist draft dodger ali. hes in his state because hes a racist and deserves it - I'm so sorry No Message - Tha_Greatest Happy holidays bro! - led* Mwerry Christmas Mark. I hope you have a great one bro. - deanrw happy new years homie, lol, you my boy , lol, peace, to you and your family aswell - Tha_Greatest 
Mourning - Anti-Gang - Melanoma - deanrw Alzheimer's - Crohn's & Colitis - Cystic Fibrosis - Domestic Violence - Fibromyalgia - Leimyosarcoma - Lupus - ??? Childhood Cancer - LeeVanCleef Bone Marrow Donation - Childhood Depression - Depression - Environment - Eye Injury Prevention - Glaucoma - Kidney Cancer - Kidney Disease - Kidney Transplantation - Leukemia - Lyme Disease - Mental Retardation - Missing Children - Organ Donation - T - jazluvr Arthritis - Child Abuse - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Dystonia - Education - Free Speech - Interstitial Cystitis - ME/CFIDS - Reye's Syndrome - Save the Music - Teens Against Smoking - Victim's Rights - Water Quality - jazluvr 
World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - jazluvr Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - jazluvr Anti-Tobacco - Colon Cancer - Colorectal Cancer - jazluvr AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - !! AI-Holmes!! Aphasia - Asthma/Allergies - Brain Cancer - Brain Tumors - Diabetes - Mental Illness - jazluvr 
Cultural Diversity - Hunger - Leukemia - Lupus - Melanoma - Racial Tolerance - Reflex Sympathetic Dystrophy Syndrome - Self Injury - jazluvr Mourning - Anti-Gang - Melanoma - deanrw Children with Disabilities - Parkinson's Disease - VACTERL - Young Onset Parkinson's Association - shogun tua Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - jazluvr Bone Marrow Donation - Childhood Depression - Depression - Environment - Eye Injury Prevention - Glaucoma - Kidney Cancer - Kidney Disease - Kidney Transplantation - Leukemia - Lyme Disease - Mental Retardation - Missing Children - Organ Donation - T - jazluvr 
Arthritis - Child Abuse - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Dystonia - Education - Free Speech - Interstitial Cystitis - ME/CFIDS - Reye's Syndrome - Save the Music - Teens Against Smoking - Victim's Rights - Water Quality - jazluvr Cancer - Epilepsy - Foster Care - Gynecological Cancer - Rett Syndrome - jazluvr Cesarean Sections - Headaches - Hospice Care - Multiple Myeloma - jazluvr Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - Rip Chudd Adoptee - Bone Cancer - Child Exploitation and Abuse - Hope and Support - Peace - Retinoblastoma - Right to Life - Student Sexual Assault - codey 
Default

View sucks i miss most of his counters so its hard to tell if your walking in and getting stuck or landing the more effective blows.
Reply With Quote
MARKBNLV is offline
Reply

Bookmarks

Tags
fight, won?

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


Privacy Policy - Submit News - Feedback - Site Map - Advertise with Us

Copyright © 2003-2014 BoxingScene LLC All rights reserved.

All times are GMT -4. The time now is 06:33 AM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.