Bookmark Website  | Free Registration  | The Team
Boxing Champions |  Boxing Schedule |  Boxing Video  |  Boxing History   |  Pound For Pound  | Lounge  | The Wire |  Audio  | Arcade

Navigation
Go Back   Boxing Forum > Boxing Forums > Non Stop Boxing
Reply
Thread Navigation

#1
Old 10-03-2011, 06:43 PM
drh
Interim Champion
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 663
Rep Power: 13 drh has a reputation beyond repute drh has a reputation beyond repute drh has a reputation beyond repute drh has a reputation beyond repute drh has a reputation beyond repute drh has a reputation beyond repute drh has a reputation beyond repute drh has a reputation beyond repute drh has a reputation beyond repute drh has a reputation beyond repute drh has a reputation beyond repute
Points: 123,836.81
Bank: 0.00
Total Points: 123,836.81
Default James Toney OPEN TRAINING VIDEO

Reply With Quote
drh is offline
Advertisements
>>>TO REMOVE THESE ADS, PLEASE REGISTER HERE FOR FREE<<<
#2
Old 10-03-2011, 06:45 PM
Bombs
Banned
 
Join Date: May 2010
Location: Jack City
Posts: 3,331
Rep Power: 0 Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute
Points: 1,800,595,182.68
Bank: 33,275,701,384.75
Total Points: 35,076,296,567.43
for being agile and athletic wow AND with power.. thanks I guess. awesome cool. amazing athlete. - Bombs  you are a real treasure wow so much talent and gift and POWER you are a hidden gem.. okay thanks. - Bombs  haha here a beer for your training to get you off track.. okay ha im too strong its okay wont affect me. - Bombs  another beer get drunk and focked up in training haha.. ookay i am too powerful and good. i will be okay thanks. - Bombs  get fat!! hahahahahahah nyahah. oookay hah lol nah metabolism too fast too in shape too strong amazing okay thanks. - Bombs 
okay here healthy fruit to help sorry hehe.. okayy haha. now that is protein and very good for me. i am becoming even more powerful thanks. - Bombs  more fruit!!  okay wow haha cool. i am becoming too powerful. .  i am scared but okay. this power haha thanks. cool. - Bombs  to the classiest gentleman on boxingscene. so gentle and classy thanks okay. cool. i try. - Bombs  another wine.. get drunk LOL!!  .. woww why would you do that I thought you wanted the best for me and my training and my career. wtf?? okay cool i guess.. - Bombs  here the green lantern ring so more powerful you become.. wowo hahah i am so strong and powerful. incredible. give me more lolhahah - Bombs 
Thanks, cheers! - eddie_monster  Have a bottle of champagne on me, appreciate the donation brother - ThePrince  For quickly becoming one of my favorite posters... - TintaBoricua  nice juanma comment - Tha_Greatest  No Message - Tha_Greatest 
No Message - Tha_Greatest  .....entertaining poster - MANIAC310  my fave pactard, thanks for the advice - Alx.  with a dildo - Ogecca MaMa  from Avon, your favorite - Ogecca MaMa 
Gay and Lesbian Pride - Disposable Arts  Gay and Lesbian Pride - CRASH DUMMY  Gay and Lesbian Pride - CRASH DUMMY 
Default

Wow.. he looks like crap. I bet I'd knock him the **** out flat without much training.
Reply With Quote
Bombs is offline
#3
Old 10-03-2011, 06:45 PM
F l i c k e r
Gunslinger
 
Join Date: Feb 2009
Location: CALIrado
Posts: 17,786
Rep Power: 48 F l i c k e r has a reputation beyond repute F l i c k e r has a reputation beyond repute F l i c k e r has a reputation beyond repute F l i c k e r has a reputation beyond repute F l i c k e r has a reputation beyond repute F l i c k e r has a reputation beyond repute F l i c k e r has a reputation beyond repute F l i c k e r has a reputation beyond repute F l i c k e r has a reputation beyond repute F l i c k e r has a reputation beyond repute F l i c k e r has a reputation beyond repute
Points: 131,307.79
Bank: 132,894,009,527,280.66
Total Points: 132,894,009,658,588.45
Have one on me brotha. - Move BRICKS  Cool cat, good poster - mangler  cocktail hour - MANGLER  Viva Antonio Margarito!!! - Jack Ruby  more drank - MANGLER 
BURRRRRRRRRRRRRRRR! Benny rocks! - Bloody$Nate$  good to have people like you on this forum - BoZz  Merry Christmas - Flab  Merry Christmas :] - dj emzz  Happy holidays bro! - led 
Happy Easter :D  :kiss: - Bossy  i like your avatar - zab191  Cheers, to huge titties. - Very Rich Man  Happy 15k posts darling! :kiss: - Bossy  Happy birthday babe! I hope you have a wonderful day. love and kisses :kiss: - Bossy 
Mourning - Anti-Gang - Melanoma - MANGLER  Anti-Tobacco - Colon Cancer - Colorectal Cancer - MANGLER 
Default

Looks like Toney is preparing to fight one of the K2 bros.
Reply With Quote
F l i c k e r is offline
#4
Old 10-03-2011, 06:49 PM
Tiozzo
Banned
 
Join Date: May 2007
Posts: 6,435
Rep Power: 0 Tiozzo has disabled reputation
Points: 102,187,301.12
Bank: 151,374,525.33
Total Points: 253,561,826.46
for knowing your stuff and schooling newbies around here - Alx. 
Default

Toney looked like he was about to punch Lebedev's manager or whatever.

Reply With Quote
Tiozzo is offline
#5
Old 10-03-2011, 06:50 PM
Tiozzo
Banned
 
Join Date: May 2007
Posts: 6,435
Rep Power: 0 Tiozzo has disabled reputation
Points: 102,187,301.12
Bank: 151,374,525.33
Total Points: 253,561,826.46
for knowing your stuff and schooling newbies around here - Alx. 
Default

Quote:
Originally Posted by Bombs View Post
Wow.. he looks like crap. I bet I'd knock him the **** out flat without much training.
of course

keyboard warriors all would beat pro fighters if they decided to !
Reply With Quote
Tiozzo is offline
#6
Old 10-03-2011, 06:57 PM
Cupo303
Team Crusher
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 10,030
Rep Power: 49 Cupo303 has a reputation beyond repute Cupo303 has a reputation beyond repute Cupo303 has a reputation beyond repute Cupo303 has a reputation beyond repute Cupo303 has a reputation beyond repute Cupo303 has a reputation beyond repute Cupo303 has a reputation beyond repute Cupo303 has a reputation beyond repute Cupo303 has a reputation beyond repute Cupo303 has a reputation beyond repute Cupo303 has a reputation beyond repute
Points: 3,065,177,221,160.12
Bank: 220,875,477,920,992.19
Total Points: 223,940,655,142,152.31
have a beer - AL YANKAB*TCH  Wladimir Klitschko the WBA WBO IBF IBO Ring Champion - Freedom.  Happy 5k posts, to one of the more intelligent posters! - *Boss Lady*  Happy 5015th post! - Flab  One of the best posters out there - Superflo777 
one of boxingscene's best - Freedom.  one of the best - sugarsmosley  10,000 post - -jose- 
Cultural Diversity - Hunger - Leukemia - Lupus - Melanoma - Racial Tolerance - Reflex Sympathetic Dystrophy Syndrome - Self Injury - bearman3000 
Default

Fatty needs to get off the quick-fix, easy gratification of weight lifting, to make his arms look bigger. And do some hardcore cardio interval training, and watch his love handles disappear just like that.

I wish the Klitschko's would give him that one shot, and put his lights out or give him the beating of his life. The ignorance & arrogance he displays is disgusting.
Reply With Quote
Cupo303 is offline
#7
Old 10-03-2011, 07:16 PM
trukk08
Up and Comer
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 76
Rep Power: 0 trukk08 is on a distinguished road
Points: 8,752.57
Bank: 0.00
Total Points: 8,752.57
Default

Quote:
Originally Posted by Bombs View Post
Wow.. he looks like crap. I bet I'd knock him the **** out flat without much training.
Does anyone like you?
Reply With Quote
trukk08 is offline
#8
Old 10-03-2011, 07:22 PM
Bombs
Banned
 
Join Date: May 2010
Location: Jack City
Posts: 3,331
Rep Power: 0 Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute Bombs has a reputation beyond repute
Points: 1,800,595,182.68
Bank: 33,275,701,384.75
Total Points: 35,076,296,567.43
for being agile and athletic wow AND with power.. thanks I guess. awesome cool. amazing athlete. - Bombs  you are a real treasure wow so much talent and gift and POWER you are a hidden gem.. okay thanks. - Bombs  haha here a beer for your training to get you off track.. okay ha im too strong its okay wont affect me. - Bombs  another beer get drunk and focked up in training haha.. ookay i am too powerful and good. i will be okay thanks. - Bombs  get fat!! hahahahahahah nyahah. oookay hah lol nah metabolism too fast too in shape too strong amazing okay thanks. - Bombs 
okay here healthy fruit to help sorry hehe.. okayy haha. now that is protein and very good for me. i am becoming even more powerful thanks. - Bombs  more fruit!!  okay wow haha cool. i am becoming too powerful. .  i am scared but okay. this power haha thanks. cool. - Bombs  to the classiest gentleman on boxingscene. so gentle and classy thanks okay. cool. i try. - Bombs  another wine.. get drunk LOL!!  .. woww why would you do that I thought you wanted the best for me and my training and my career. wtf?? okay cool i guess.. - Bombs  here the green lantern ring so more powerful you become.. wowo hahah i am so strong and powerful. incredible. give me more lolhahah - Bombs 
Thanks, cheers! - eddie_monster  Have a bottle of champagne on me, appreciate the donation brother - ThePrince  For quickly becoming one of my favorite posters... - TintaBoricua  nice juanma comment - Tha_Greatest  No Message - Tha_Greatest 
No Message - Tha_Greatest  .....entertaining poster - MANIAC310  my fave pactard, thanks for the advice - Alx.  with a dildo - Ogecca MaMa  from Avon, your favorite - Ogecca MaMa 
Gay and Lesbian Pride - Disposable Arts  Gay and Lesbian Pride - CRASH DUMMY  Gay and Lesbian Pride - CRASH DUMMY 
Default

Quote:
Originally Posted by trukk08 View Post
Does anyone like you?
Don't know about that but I do know for a FACT you woudn't like me in real life when I lay you flat out with a single jab, punk.
Reply With Quote
Bombs is offline
#9
Old 10-03-2011, 07:23 PM
BostonGuy
Emeritus Champion
 
Join Date: Feb 2008
Location: Fort Lauderdale
Posts: 9,682
Rep Power: 200000 BostonGuy has a reputation beyond repute BostonGuy has a reputation beyond repute BostonGuy has a reputation beyond repute BostonGuy has a reputation beyond repute BostonGuy has a reputation beyond repute BostonGuy has a reputation beyond repute BostonGuy has a reputation beyond repute BostonGuy has a reputation beyond repute BostonGuy has a reputation beyond repute BostonGuy has a reputation beyond repute BostonGuy has a reputation beyond repute
Points: 90,000,000,000,013,472.00
Bank: 195,006,315,538,519,768,956,928.00
Total Points: 195,006,405,538,519,806,115,840.00
Merry Christmas!! - TBear  Merry Xmas BG! - Mike D  No Message - Chiboxing123  Great posts. - Scott-Weiland  happy holidays! - jazluvr 
Happy Holidays.. - !! AI-Holmes!!  Happy New Year BG - HughJass  Have a Happy and Safe New Years BG! - -jose-  Appreciated.thanks. - Scott-Weiland  Thanks for the green bro. My rep power jumped up 2 bars :lol1: - kiDynamite92 
thanks jefe! - -jose-  Thx bro...cheers! - jaded  My milkshakes brings all the mods to the yard, and they're like, It's better than yours, Damn right, it's better  than yours, I can teach you, but I have to charge - B0XEO  International beer day 2015-2016 - TBear  No Message - -jose- 
Thanks bro - Cuauhtémoc1520  Congrats! - Cuauhtémoc1520  You're the homie. Keep pimpin, playa. Hot cup of joe. - punchr  An oven-fresh gooey chocolate chip cookie to go with your coffee. One day we'll fcuk Sofia Rose. Me first though :) - punchr  good times - -jose- 
Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest 
Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest 
Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest 
Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Mourning - Anti-Gang - Melanoma - Tha_Greatest  Gay and Lesbian Pride - Risty  World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - jose830  Arthritis - Child Abuse - Colon Cancer - Colorectal Cancer - Dystonia - Education - Free Speech - Interstitial Cystitis - ME/CFIDS - Reye's Syndrome - Save the Music - Teens Against Smoking - Victim's Rights - Water Quality - MDPopescu 
Default

Quote:
Originally Posted by Bombs View Post
Wow.. he looks like crap. I bet I'd knock him the **** out flat without much training.
Quote:
Originally Posted by Tiozzo View Post
of course

keyboard warriors all would beat pro fighters if they decided to !
I've found that watching training videos can reveal a lot about how good, bad or medicre a training camp is going. And I agree with Bombs; Toney does like crap. He's slow, lethargic looking, lacks any intensity and looks to be hitting the weights a little too hard..
Reply With Quote
BostonGuy is offline
#10
Old 10-03-2011, 07:37 PM
*Boss*
Undisputed Champion
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,995
Rep Power: 11 *Boss* has a reputation beyond repute *Boss* has a reputation beyond repute *Boss* has a reputation beyond repute *Boss* has a reputation beyond repute *Boss* has a reputation beyond repute *Boss* has a reputation beyond repute *Boss* has a reputation beyond repute *Boss* has a reputation beyond repute *Boss* has a reputation beyond repute *Boss* has a reputation beyond repute *Boss* has a reputation beyond repute
Points: 38,223,837.48
Bank: 0.00
Total Points: 38,223,837.48
Enjoy the fight, you're an excellent poster! - dancovboxer 
Default

Quote:
Originally Posted by Bombs View Post
Wow.. he looks like crap. I bet I'd knock him the **** out flat without much training.
look at this guy saying he can ko a pro fighter ..... gotta love the internet.
Reply With Quote
*Boss* is offline
Reply

Share This With Friends

Tags
james , open , toney , training , video

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump

Privacy Policy - Submit News - Feedback - Site Map - Advertise with Us

Copyright © 2003-2014 BoxingScene LLC All rights reserved.

All times are GMT -4. The time now is 07:45 AM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.