Boxing Forum

Reply
 
Thread Tools
Old 04-06-2009, 01:24 PM   #1
katsidismichael
Banned
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 447
Quoted: 0 Post(s)
Rep Power: 0 katsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond repute
Points: 74,497.24
Bank: 0.00
Total Points: 74,497.24
Default ZELENOFF vs GARDNER (MATRIX COUNTDOWN ) VIDEO!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=sO2IFS5JZ0U
katsidismichael is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2009, 02:09 PM   #2
The RealDeal
Brings Tha Ruckas
 
The RealDeal's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Scotland
Posts: 4,154
Quoted: 0 Post(s)
Rep Power: 22 The RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond repute
Points: 899,028,300.00
Bank: 24,287,296,285.93
Total Points: 25,186,324,585.93
For the rundown on the dirty Alicia Rhodes. LOL. - ABOSWORTH CHEERS! - ЯiZO You truly are the real deal of TPS - king09 for consistent ruckas bringin' - Man In Black Great Guy - Rocky... 
cocktail hour - MANGLER 
Mourning - Anti-Gang - Melanoma - MANGLER 
Default

Haha Did my promo inspire you to make one ?



LoL at Hillbilly ***** punching sandals.
__________________
'' Yeah, Definitely. ''





The RealDeal is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2009, 02:25 PM   #3
katsidismichael
Banned
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 447
Quoted: 0 Post(s)
Rep Power: 0 katsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond repute
Points: 74,497.24
Bank: 0.00
Total Points: 74,497.24
Default

Originally Posted by The RealDeal View Post
Haha Did my promo inspire you to make one ?



LoL at Hillbilly ***** punching sandals.



I wanted to make HL long time ago but I didnt have converter and yap your promo inspire me.

DID YOU LIKE HIGHLIGHT?
katsidismichael is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2009, 02:29 PM   #4
The RealDeal
Brings Tha Ruckas
 
The RealDeal's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Scotland
Posts: 4,154
Quoted: 0 Post(s)
Rep Power: 22 The RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond reputeThe RealDeal has a reputation beyond repute
Points: 899,028,300.00
Bank: 24,287,296,285.93
Total Points: 25,186,324,585.93
For the rundown on the dirty Alicia Rhodes. LOL. - ABOSWORTH CHEERS! - ЯiZO You truly are the real deal of TPS - king09 for consistent ruckas bringin' - Man In Black Great Guy - Rocky... 
cocktail hour - MANGLER 
Mourning - Anti-Gang - Melanoma - MANGLER 
Default

Originally Posted by katsidismichael View Post
I wanted to make HL long time ago but I didnt have converter and yap your promo inspire me.

DID YOU LIKE HIGHLIGHT?
Yep mate it was good stuff, I hit you up with 5 stars on Youtube.
__________________
'' Yeah, Definitely. ''





The RealDeal is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2009, 02:33 PM   #5
katsidismichael
Banned
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 447
Quoted: 0 Post(s)
Rep Power: 0 katsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond reputekatsidismichael has a reputation beyond repute
Points: 74,497.24
Bank: 0.00
Total Points: 74,497.24
Default

Originally Posted by The RealDeal View Post
Yep mate it was good stuff, I hit you up with 5 stars on Youtube.
thx homie!
katsidismichael is offline   Reply With Quote
Reply

Share This With Friends

Tags
(matrix, countdown, gardner, video!!!!, zelenoff

User Tag List

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump

Fight Search - Privacy Policy - Submit News - Feedback - Site Map - Advertise with Us

Copyright 2003-2009 BoxingScene LLC All rights reserved.

All times are GMT -4. The time now is 12:45 PM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.