View Single Post
Old 12-17-2012, 02:10 PM
-Johannes-
Tornadito de Tijuana

Rep Power: 13 -Johannes- has a reputation beyond repute-Johannes- has a reputation beyond repute-Johannes- has a reputation beyond repute-Johannes- has a reputation beyond repute-Johannes- has a reputation beyond repute-Johannes- has a reputation beyond repute-Johannes- has a reputation beyond repute-Johannes- has a reputation beyond repute-Johannes- has a reputation beyond repute-Johannes- has a reputation beyond repute-Johannes- has a reputation beyond repute
Bank: 757,436,492.45
Total Points: 45,957,406,039.22
Happy Holidays.. - !! AI-Holmes!! un cafesito - Cleto_Reyes Happy New Year. - Round 1 here's a gift.. - chiguy91 here's another one... - chiguy91 
No Message - chiguy91 thanks - Daniel Alpha I'm out of green Here's a burger doe! - -jose- 
AIDS/HIV - DARE - DUI Awareness - Epidermolysis Bullosa - Heart Disease - Lymphoma - MADD - Substance Abuse - !! AI-Holmes!! Bone Marrow Donation - Childhood Depression - Depression - Environment - Eye Injury Prevention - Glaucoma - Kidney Cancer - Kidney Disease - Kidney Transplantation - Leukemia - Lyme Disease - Mental Retardation - Missing Children - Organ Donation - T - !! AI-Holmes!! Cesarean Sections - Headaches - Hospice Care - Multiple Myeloma - chiguy91 

Quote:
Originally Posted by ELHURACAN58 View Post
I
Yo ni siquiera creo en lo del gel, mi excusa fue, y sigue siendo una excusa realista, en que Vazquez se metió en una guerra innecesaria porque tumbó a Arce y su falta de estámina le constó la pelea. Cansancio fue lo que venció a Vazquez ese día, no fue ni el gel ni la pegada de Arce.

Entonces porque mi país no está en la haciendo muy bien últimamente en deporte no puedo criticar a los boxeadores de otros países? Con esa lógica debería decirle a los expertos franceses que se retiren que se queden callados porque Francia no ha hecho nada en este deporte últimamente.
No, lo que estas haciendo es criticar a un boxeador injustamente cuando al boxeador que estas defendiendo no es nadie en primer lugar.

Recuerda tu escribes esto lo cual mi hiso responderte.
Quote:
Originally Posted by ELHURACAN58 View Post
Yeah a guy that has made a career of winning interim titles and lost every time he's faced real champs, excluding the fight against an inexperienced Vazquez. You look at his record and he has beaten no one. Weakest 4 division champ of all time, with a record thats not even HoF worthy. At least Vazquez Jr. went twelve full rounds with the guy that massacred Arce last night.
Sigues con lo mismo y aun asi defiendes a WV cuando él es el que no ha hecho nada, y segun tu amerita mas respeto por el simple hecho que sobrevivio 12 rounds contra Donaire. Que estupidez. Ya te dije que comparar peleas entre peleadores comunes no sirve. Montiel destruyo a Concepcion y Concepcion hiso correr a Donaire. Ahora dime si esto le da mas merito a Montiel aunque Donaire lo haya noqueado.

Quote:
If anyone proved he's a bum it was Arce last night. Didnt even test Donaire. Made a career of winning interim belts against old men and small guys. His career win came against an inexperienced Vazquez with 24 career fights, amateurs included.
You just keep making WV look worse and worse. Even if he was inexperienced he still got beaten by a shot fighter who's best years were 3-4 divisions below.
Reply With Quote
-Johannes- is offline