View Single Post
#16
Old 08-07-2012, 03:58 AM
Mike D
Undisputed Champion
 
Join Date: Jul 2012
Location: Appalachia
Posts: 6,874
Blog Entries: 1
Rep Power: 25 Mike D has a reputation beyond repute Mike D has a reputation beyond repute Mike D has a reputation beyond repute Mike D has a reputation beyond repute Mike D has a reputation beyond repute Mike D has a reputation beyond repute Mike D has a reputation beyond repute Mike D has a reputation beyond repute Mike D has a reputation beyond repute Mike D has a reputation beyond repute Mike D has a reputation beyond repute
Points: 7,000,000,000,123,643.00
Bank: 3,532,120,009,623.61
Total Points: 7,003,532,120,133,267.00
Funny guy! - Box-Office  Had me rolling in that Rockin' movie thread. Epic performance . - Dinamita 03  as hilarious as they come - jas  Funny as Fk - jas  No Message - -jose- 
Your chin has not been cracked bro'! Keep on posting! - Da Boxer  hilarious - jas  The Aryan Vanguard runs this shit. - Sweet Pea 50  The Gayest Drink Available.. Apple Martini - Aztekkas  Happy new year bro - jas 
congrats mike, POTD - betmen  For the best poster! - MDPopescu  I'm sure your McDonald's job bought you a few of these. - Fists_of_Fury  Cheers from the angry Floyd fan lol. - Fists_of_Fury  Santé - rorymac 
TMT! The Mike Team!! <3 - Beercules  No Message - mortal7  Manny/Floyd extremists lol - TyphoonFloyd  National Beer Day 2014-2015 - TBear  lmao. cheers bro!! - Psylence83 
Cultural Diversity - Hunger - Leukemia - Lupus - Melanoma - Racial Tolerance - Reflex Sympathetic Dystrophy Syndrome - Self Injury - jas  Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - jas  Gay and Lesbian Pride - jas  Troop and Military Support - Amber Alert - Bladder Cancer - Endometriosis - Equality - Liver Cancer - Liver Disease - Missing Children - POW/MIA - Spina Bifida - Suicide - -jose-  World Trade Center Victims and Heroes - Fireworks Safety - -jose- 
Gay and Lesbian Pride - Fists_of_Fury 
Default

Quote:
Originally Posted by brickcityboxing View Post
Kinda disappointed in Fighthype lately obvious bias towards black trainers and fighters .... and just as someone else posted when they finally got a chance for a Manny Pacquiao interview the gave him the same "Softball" interview everyone else does ... meanwhile they have no problem undressing pacquiao and his team in every article prior to that "interview" and after ...
Lol, phucking pusssies. Easy to talk sh1t behind a keyboard or a pen but face to face they wanna get on their knees

pusssies

Last edited by Mike D; 08-07-2012 at 04:33 AM.
Reply With Quote
Mike D is offline