Bookmark Website  | Free Registration  | The Team
Boxing Champions |  Boxing Schedule |  Boxing Video  |  Boxing History   |  Pound For Pound  | Lounge  | The Wire |  Audio  | Arcade

Navigation
Go Back   Boxing Forum > UglyPug
Conversation Between UglyPug and thuggery
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 13
  1. thuggery
    12-14-2012 11:39 PM
    thuggery
    lol at that retard horton saying he cant wait till a black man kills you. what kind of deluded retard would say such a thing? he's clearly not all there in the head.
  2. UglyPug
    12-14-2012 07:14 AM
    UglyPug
    What about a working class type neighborhood free from "youths" and "youth influence/culture"? WHere there's a lot families who jsut go to work, and school. Montabello, or thereabouts?
  3. UglyPug
    12-14-2012 06:57 AM
    UglyPug
    Haha ay man remember when I was talking to you about moving to LA to work? And I was talking about using bus stations, and metro rail, you said "oh god no. . . " haha is it really that dangerous?

    i did used to be kind of libtarded, and blind in my thinking, i admit. .

    but would living in korea town for cheap rent really be that bad, ye thinks?
  4. UglyPug
    11-26-2012 04:10 AM
    UglyPug
    aye mate! glad to have ye back!

    I'm so sorry. . Just so, so sorry. . hahaha
  5. thuggery
    11-25-2012 10:38 PM
    thuggery


    Missed you bro.
  6. thuggery
    03-23-2012 03:06 AM
    thuggery
    hmm i dont know if i hate on martinez enough to be a full blown hater plus there's not many fans of him that i could own on a constant daily basis, pac has tons of fans that are just too easy to ether
  7. thuggery
    03-23-2012 03:04 AM
    thuggery
    yeah man its good to be back
    i hate being banned especially when there's a fight (martinez-macklin) and you can't even discuss it with your fellow NSB buddies!
  8. UglyPug
    03-23-2012 03:03 AM
    UglyPug
    I'd loev to have you on "steroidgio maravagina" stompers!
  9. UglyPug
    03-13-2012 08:04 AM
    UglyPug
    I'm so sorry. . . Just so, so sorry! Haha for some reason I love your name! Hahaha. . . .
  10. thuggery
    03-05-2012 07:15 AM
    thuggery
    pm sent

Privacy Policy - Submit News - Feedback - Site Map - Advertise with Us

Copyright 2003-2014 BoxingScene LLC All rights reserved.

All times are GMT -4. The time now is 11:50 AM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.