View Full Version : Ortiz in Rumina Sato Highlight Vid?


Mitch78
12-04-2002, 10:51 AM
have anybody of you seen the rumina sato highlight video? is this tito ortiz who sato takes down with a leglock on the mat, and if that's so does anybody know what kind of competition that was?

Mr. Beelzebub
12-04-2002, 10:54 AM
TIto Ortiz in Rumina's HL???
I know I saw John Lewis, but...TIto?
I am gonna have to take a look at it again...

krikit
12-04-2002, 11:06 AM
ADCC , and yes it was Tito Ortiz

Mitch78
12-04-2002, 11:11 AM
thanxx. do you know who won the fight?

Mr. Beelzebub
12-04-2002, 11:24 AM
MMM...I just realized there are 2 different Rumina Sato videos...one of them from Sherdog...yup, that is Tito in Abu Dhabi

pål johnsen
12-04-2002, 12:02 PM
who won??

krikit
12-04-2002, 12:16 PM
Ortiz by Decision

Big_Papa
12-04-2002, 01:15 PM
yep.

ParazIT
12-04-2002, 01:44 PM
no Ortiz by choke...he did a ugly ****in choke and SAto didn't tap... it was a "ful lås" meaning that it only worked cuz tito is bigger and stronger than him...

ParazIT
12-04-2002, 02:43 PM
hmmm according tho their website Ortiz won by points, but the vid I saw was him choking SAto...

krikit
12-04-2002, 04:22 PM
i belive the referee stopped the fight and awarded Ortiz the win (by REFEREE decision) , meaning the refere decided to stop the fight in ortiz favour