View Full Version : Si ganga Chavez...TODOS AQUI seran sus fan?

Slick Ric
08-22-2012, 02:09 PM
Si ganga Chavez...TODOS AQUI seran sus fan? o lo seguiran odiando?

-Johannes-
08-22-2012, 02:41 PM
No ganará. No lo odio pero tampoco soy su fan. Pienso que es bueno, esta fuerte y tira un muy buen gancho al higado pero no esta en el nivel de Martinez. Si le llegara a ganar demostraria mucho y cerraria muchas vocas pero dudo mucho que eso pase.

figzuki
08-22-2012, 02:56 PM
Quisiera que ganara Martinez porque es super humilde.

Pero yo creo que Chavez es demaciado de fuerte, y si lo que dijo en el preview de el face-off de el tener una tremenda quijada es verdad... pero en la otra mano paul williams era reconocido por tener buena quijada y mira lo que le paso.

Estoy en la verja y no se quien escojer...

Slick Ric
08-22-2012, 03:40 PM
Quisiera que ganara Martinez porque es super humilde.

Pero yo creo que Chavez es demaciado de fuerte, y si lo que dijo en el preview de el face-off de el tener una tremenda quijada es verdad... pero en la otra mano paul williams era reconocido por tener buena quijada y mira lo que le paso.

Estoy en la verja y no se quien escojer...

es verdad es verdad!!!!

jtcs1981
08-22-2012, 03:52 PM
Yo no lo odio. Yo lo que odio es que le regalaron las peleas y el campeonato. Sin embargo en sus ultimas peleas, he visto que ha mejorado un mundo. Y no me sorprendería que le gane a Sergio. Ese muchacho es un LHW y sin duda alguna me atreveria a decir que el tendria unas guerras en 168 contra Froch que puede hasta ganar.

Pero contestando tu pregunta, NO, no sería su fan. Me impresiona Canelo mucho mas.

MarGODrito
08-22-2012, 04:28 PM
I supporto to dos Los Mexicano fighters!

Margar1to, Chavez Jr, Mares, Canelo, Marquez, Arce, and many more.

I wished I was Mexican.

Tommy from N.Y.

Slick Ric
08-22-2012, 06:32 PM
I supporto to dos Los Mexicano fighters!

Margar1to, Chavez Jr, Mares, Canelo, Marquez, Arce, and many more.

I wished I was Mexican.

Tommy from N.Y.

hahahaha no mames............

RIZO24
08-22-2012, 07:20 PM
War Chavez jr. I hope he wins!

TX_BOXNG
08-22-2012, 08:34 PM
yo creo que martinez obviamente es el mejor peleador y es uno de mis favoritos, creo que lo va a parar dado a que junior va estar bien golpeado y frustado, pero aqui se va a ver si es de huevos y bien preparado para mover el cuerpo y saber entrar con jab

quiero que gane junior ya que mi orgullo quiero que gane el mexicano, pero la veo difficil, ya tengo puesto 50 varos al vato so mas vale que entre con huevos el wey

chiguy91
08-23-2012, 01:01 AM
no, no me cai bien chavez. no me gusta como el cmb le regalaron un titulo de otra persona. su estilo no es impresionante. su actitud es como un mocoso malcriado. para mi no puedo ver un razon para que alguien dice "soy un fanatico de este tipo". no mas tiene el nombre de su padre o porque es mexican, que atrae los fanaticos de 'bandwagon'.

even the trolls on here probably aren't real chavez fans, haha. they probably play the role of 'chavez fans' just to try and piss people off, i mean that's what trolling is about right? if alvarez keeps being pampered and gets a larger group of haters, i'm sure these little chavez trolls will turn into alvarez ones.

Slick Ric
08-23-2012, 03:07 PM
no, no me cai bien chavez. no me gusta como el cmb le regalaron un titulo de otra persona. su estilo no es impresionante. su actitud es como un mocoso malcriado. para mi no puedo ver un razon para que alguien dice "soy un fanatico de este tipo". no mas tiene el nombre de su padre o porque es mexican, que atrae los fanaticos de 'bandwagon'.

even the trolls on here probably aren't real chavez fans, haha. they probably play the role of 'chavez fans' just to try and piss people off, i mean that's what trolling is about right? if alvarez keeps being pampered and gets a larger group of haters, i'm sure these little chavez trolls will turn into alvarez ones.

so wachu gonna do (or say) IF Jr wrecks your boiiiiiiiiii?????????????

Cleto_Reyes
08-23-2012, 03:43 PM
I dont dislike the kid. He just doesnt have a chance in winning with someone of Martinez caliber....

Slick Ric
08-23-2012, 07:12 PM
I dont dislike the kid. He just doesnt have a chance in winning with someone of Martinez caliber....

ok.....but indulge me for a second......let just make believe he does wreck martinez.....then what??

Cleto_Reyes
08-23-2012, 07:39 PM
ok.....but indulge me for a second......let just make believe he does wreck martinez.....then what??

Then " La Leyenda continua" He would be the real deal in my book.

Dickie Smalls
08-23-2012, 08:29 PM
todo el mundo esta diciendo k Chavez no ha hecho mierda en su carrera pero mira a Martinez, tiene 37 anos y no tiene muchos nombres bueno sobre su lista.. cierto que vencio a Pavlik y William, pero Pavlik estaba hospitalizao antes de esa pelea.

el dinero de vaca todavia es joven, creo k el tendra mas exito en su carrera.

dj Calleti
08-23-2012, 08:42 PM
I'm already a fan of El Gran Vaca de Dinero.

Slick Ric
08-24-2012, 11:53 AM
Then " La Leyenda continua" He would be the real deal in my book.

entonces....una pelea que lo va a definir.....

-Johannes-
08-24-2012, 03:24 PM

If he beats Martinez then it'll make him the real deal and it would shut a lot of doubter's mouths.

However, wachu gonna say when Martinez taxes that azz all fight long like we've been sayin'?

Slick Ric
08-24-2012, 04:45 PM
If he beats Martinez then it'll make him the real deal and it would shut a lot of doubter's mouths.

However, wachu gonna say when Martinez taxes that azz all fight long like we've been sayin'?

what am I gonna do?? nothin'.....just like im not doing a damn thang right now...imma stay brown and die that's about it....

I like Martinez and I like Jr....im not rooting for either fighter on this one...Im rooting for a great fight (KO if possible) but at the end of the day I'll be happy so long as one kat ko's the other kat....that's all I want...

Cleto_Reyes
08-24-2012, 05:59 PM
I actually wouldnt mind seeing chavez beating up on Martinez. It would make a proud Chavez Sr. which would me happy to see him proud of his sons accomplishments

MarGODrito
08-24-2012, 06:18 PM
JR is taking this.... believe that. All my family in Italy are even saying this!!!

JR BY WAY OF K.O.

Slick Ric
08-24-2012, 07:52 PM
JR is taking this.... believe that. All my family in Italy are even saying this!!!

JR BY WAY OF K.O.

http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/25513737.jpg

MarGODrito
08-24-2012, 08:27 PM
Yeah, you got me there, bud. I ain't full Italian. I'm half, but I wish I was Mexican.

We have a lot in common-

We are Catholic
Our flags are almost identical
BEST FOOD in the world
Hot women
Boxers with balls
Machismo
Italian Mob/ Mexican Mafia

... wished we had a Antonio Margarito!

chiguy91
08-26-2012, 05:32 PM

he won't, but if he "did" i'd give him his props but it wouldn't make me a fan in any way. been a fan of martinez for a while, already saw him take an L against williams (even though i thought he won), having him lose wouldn't make me stop being a fan of his. he ain't losing this one though. :boxing:

apocalypto
08-26-2012, 07:29 PM
he won't, but if he "did" i'd give him his props but it wouldn't make me a fan in any way. been a fan of martinez for a while, already saw him take an L against williams (even though i thought he won), having him lose wouldn't make me stop being a fan of his. he ain't losing this one though. :boxing:

this puto would jump on the bandwagon. Watch when chavez beats the old man he will have a sig or avatar of chavez:omfg:

chiguy91
08-26-2012, 11:25 PM
this puto would jump on the bandwagon. Watch when chavez beats the old man he will have a sig or avatar of chavez:omfg:

only bandwagon fan around here is you my dude. if he's mexican, expect apocalypto/playapimp/4 other alts to be on this dude's nutsack. but he better not be a "pocho" cause then he ain't a real mexican like how playapimp is (even though he's living in the US and would be considered a pocho himself by real mexicans actually living in mexico).

bigsmoothh
08-26-2012, 11:35 PM
nahh iv been saying since day 1 that chavez beats martinez...........

apocalypto
08-27-2012, 12:01 AM
only bandwagon fan around here is you my dude. if he's mexican, expect apocalypto/playapimp/4 other alts to be on this dude's nutsack. but he better not be a "pocho" cause then he ain't a real mexican like how playapimp is (even though he's living in the US and would be considered a pocho himself by real mexicans actually living in mexico).

sure every time theres a big fight always having the winner in your sig you ***get, I support all mexican fighters win or lose its called pride puto pocho a verga

chiguy91
08-27-2012, 12:08 AM
sure every time theres a big fight always having the winner in your sig you ***get, I support all mexican fighters win or lose its called pride puto pocho a verga

:lol1: what big fight winners have i had in my sig? the only ones i can recall having in my sig are martinez, matthysse, lara, gamboa, and fortuna. how are any of them besides martinez "big fight winners"? and you implying martinez is going to be the winner against chavez? yeah, there's something called pride, but i think you're more on the blind bias nationalistic side of it then actually being a genuine fan of the sport. if he isn't mexican, you try and **** all over him.

figzuki
08-27-2012, 06:14 AM
:lol1: what big fight winners have i had in my sig? the only ones i can recall having in my sig are martinez, matthysse, lara, gamboa, and fortuna. how are any of them besides martinez "big fight winners"? and you implying martinez is going to be the winner against chavez? yeah, there's something called pride, but i think you're more on the blind bias nationalistic side of it then actually being a genuine fan of the sport. if he isn't mexican, you try and **** all over him.

pretty much a true statement there...

this is the type of dude that writes taco bell and tells them to bring the chihuahua back cuz he represents mexicans and is a whole lot better mascot than the aflac duck.

on a serious note, i think chavez gonna win, hes too big.

jtcs1981
08-27-2012, 08:38 AM

Exactly. The troll is tie with PRBOXINGCOTTO for the worst nationalistic fan in here. If they dont have their colors they dont even watch them fight. However, the b.tchpimp will watch glady ricans fight if they were to lose by murder. His hate for ricans have no limits. Most of us here get along well. But he comes out with his egansta persona feeling great about PR loss and he calls himself a fan. He is a fvckng joke and I wonder if he had crossed a rican with that attitude. I'm convince he will get beat up for being a hater.

Slick Ric
08-27-2012, 04:47 PM

yeah the smart money is on Martinez but if I was ever going to bet the upset this would be the one......

apocalypto
08-27-2012, 09:56 PM
Lol at the ricans dick riding a ese puto pocho. Go worship more dominicans. Watch the 15 that puto rocky gona take a knee

jtcs1981
08-27-2012, 10:06 PM
Lol at the ricans dick riding a ese puto pocho. Go worship more dominicans. Watch the 15 that puto rocky gona take a knee

Mira pendejito el unico dick rider aqui eres tu, mamon. Lo unico que haces es hablar mierda de los boricuas, odiando a todos y ser un mediocre de fanatico. Tan jodio estas que ni los mexicanos te quieren aqui. Vayase a coger por ese culo que en eso eres bueno.

apocalypto
08-27-2012, 11:14 PM
Exactly. The troll is tie with PRBOXINGCOTTO for the worst nationalistic fan in here. If they dont have their colors they dont even watch them fight. However, the b.tchpimp will watch glady ricans fight if they were to lose by murder. His hate for ricans have no limits. Most of us here get along well. But he comes out with his egansta persona feeling great about PR loss and he calls himself a fan. He is a fvckng joke and I wonder if he had crossed a rican with that attitude. I'm convince he will get beat up for being a hater.

If saw a rican on the street i would slap the puto and make him take a knee. Putos boricuas de mierda i see most if not all always talking sht in the lounge i luego los putos chillando como las putas q son aqui. Every thread i see of chavez canelo arce angulo i see putos taking sht then they wanna act all innocent a la verga

jtcs1981
08-28-2012, 09:13 AM
If saw a rican on the street i would slap the puto and make him take a knee. Putos boricuas de mierda i see most if not all always talking sht in the lounge i luego los putos chillando como las putas q son aqui. Every thread i see of chavez canelo arce angulo i see putos taking sht then they wanna act all innocent a la verga

Yo apuesto mi vida que si ves a un boricua de frente te quedas callado. You are just an e-thug. You want to look tough but you look stupid. Damn retard.

figzuki
08-28-2012, 11:17 AM

:omfg: :haha::haha:

Yo apuesto mi vida que si ves a un boricua de frente te quedas callado. You are just an e-thug. You want to look tough but you look stupid. Damn retard.

:drive: just drove over that midget with the bus bro...

STREET CLEANER
08-28-2012, 12:14 PM
If Chavez wins a good fight I would watch him fight again

STREET CLEANER
08-28-2012, 12:18 PM

You are the classic case of the Homo-Thug. You shared a cell in jail with a PR dude. You came out before he did and when he came out he didn't look for you. You miss that taste in your mouth and now you are heart broken.

Perro
08-28-2012, 04:01 PM
War Chavez Jr.

Lames need not apply, do not hop on the bandwagon after La Dinero de Vaca KO's that bum.

Slick Ric
08-28-2012, 04:34 PM

Bro....im leaving your post on here just to make sure everyone else can see it and knows what is not acceptable....this is your one warning.....we don't roll like that here....now every one chill the phuk out and be like Fonzie....what's Fonzie like???............exactly....

Perro
08-28-2012, 06:33 PM

Joto stans are pretty bad...but you took it too far carnal..

apocalypto
08-28-2012, 09:04 PM

this is the type of dude that writes taco bell and tells them to bring the chihuahua back cuz he represents mexicans and is a whole lot better mascot than the aflac duck.

:omfg: :haha::haha:

:drive: just drove over that midget with the bus bro...

Bro....im leaving your post on here just to make sure everyone else can see it and knows what is not acceptable....this is your one warning.....we don't roll like that here....now every one chill the phuk out and be like Fonzie....what's Fonzie like???............exactly....

yet these comments are cool right? the double standards on boxing scene gtfo

Perro
08-28-2012, 09:33 PM

Oh **** I didn't see those two posts.

**** that clown then.

Zarco
08-28-2012, 11:16 PM
Yo nunca sera aficionado de el, tal como su padre.

Underboss
08-29-2012, 01:14 AM
Nope.

Never liked him. Never will.

Nothing like his father.

apocalypto
08-29-2012, 01:17 AM

**** that clown then.

It happens all the time. Rican talk racist sht and i respond yet i always get banned fck it though. Specially in nsb its worse dnt matter il just make a new account

Underboss
08-29-2012, 01:17 AM

http://i46.tinypic.com/17tizb.jpg

dj Calleti
08-29-2012, 02:20 AM

Calm down, Carlos.

You wouldn't do anything.

STREET CLEANER
08-29-2012, 07:18 AM

You start talking shyt and when you get a response you start crying now? You are such a biatch.

figzuki
08-29-2012, 08:07 AM
It happens all the time. Rican talk racist sht and i respond yet i always get banned fck it though. Specially in nsb its worse dnt matter il just make a new account

:bounce: dont be such a crybaby bro, werent you just saying that you would slap somebody on the street and now you're crying online? gtfoh...

**** that clown then.

what two posts perra? the one trying to make the point that he's so nationalistically blind that he would do some crazy shiat like that? gtfoh bro.

Calm down, Carlos.

You wouldn't do anything.

of course he wouldn't...

You start talking shyt and when you get a response you start crying know? You are such a biatch.

exactly, nothing worse then some e-thug hypocracy at it's best... :nutkick:

the black sheep of the mexicans on nsb bro....

his new account name is gonna be Juan Gabriel.

jtcs1981
08-29-2012, 09:04 AM
:bounce: dont be such a crybaby bro, werent you just saying that you would slap somebody on the street and now you're crying online? gtfoh...

what two posts perra? the one trying to make the point that he's so nationalistically blind that he would do some crazy shiat like that? gtfoh bro.

of course he wouldn't...

exactly, nothing worse then some e-thug hypocracy at it's best... :nutkick:

the black sheep of the mexicans on nsb bro....

his new account name is gonna be Juan Gabriel.

Everyone knows that if a ricans root for another rican, that playab!tch will start talking ish about the rican. The mofo wants to tell Dulorme that he is not rican. WTF is wrong with him? He cant feel pride for the island that he lives in? Always talking ish about ricans. We cant have an opinion on any mexicans because he gets mad. Fvck, everyone bash on Canelo and Chavez but he only brings up when ricans do it. He is a racist piece of ***** with a inferiority complex. Siempre sera el mismo pendejo.

figzuki
08-29-2012, 09:44 AM
Everyone knows that if a ricans root for another rican, that playab!tch will start talking ish about the rican. The mofo wants to tell Dulorme that he is not rican. WTF is wrong with him? He cant feel pride for the island that he lives in? Always talking ish about ricans. We cant have an opinion on any mexicans because he gets mad. Fvck, everyone bash on Canelo and Chavez but he only brings up when ricans do it. He is a racist piece of ***** with a inferiority complex. Siempre sera el mismo pendejo.

a la george lopez "mas puto!" :fing26:

just a little dude with a big keyboard bro thats all...

Everyone know who the stand up Mexican posters are here and which ones aren't.

Tell you what though, this place has clamed down a whole lot. It used to be hostile as hell in here.

:dead: This dudes gets crucified here a lot man, i guess he's a little masochist.

Slick Ric
08-29-2012, 01:27 PM

No actually they are not...I know im 1 BAM but I I can't be everywhere at all times...thanks for bringing them up to my attention....

for now both you and figzuki are on my ***** list....one more racist comment out of either one of you and your out...simple as that...

Im not gonna tolerate that kind of mamaditas in our lounge....true story!

Slick Ric
08-29-2012, 01:30 PM

figzuki
08-29-2012, 01:33 PM

c'mon man...

Perro
08-29-2012, 01:35 PM
c'mon man...

You won't admit to your blatant racist remarks?

Slick Ric
08-29-2012, 01:50 PM

beef is squashed bro.....leave it alone......

if ya'll wanna talk sh4t to each other im all for it....have at it.....just leave race, ethnicity, cultural aspects out of it....and ya'll can talk all the sh4t ya'll want to each other...

matter of fact...hold up...

ok................GO!!!!!!!!!

:popcorn:

Perro
08-29-2012, 01:53 PM
beef is squashed bro.....leave it alone......

if ya'll wanna talk sh4t to each other im all for it....have at it.....just leave race, ethnicity, cultural aspects out of it....and ya'll can talk all the sh4t ya'll want to each other...

:popcorn:

No I'm not racist, just pointing out that he said "Come on...." as if he thinks he didn't say anything remotely racist. :sombrero:

RIZO24
08-29-2012, 01:59 PM
:popcorn:beef is squashed bro.....leave it alone......

:popcorn: Orale Perro, dont back down homie!!

figzuki
08-29-2012, 02:31 PM

don't be crying foul here pendejo...

you're thread just got deleted for having some racist, demeaning shiat in the title...

damn crybaby...

the post i made that all you're crying about was referring the nationalistic blindness that idiot has, that he would do some idiotic thing like I posted.

Perro
08-29-2012, 02:38 PM
don't be crying foul here pendejo...

you're thread just got deleted for having some racist, demeaning shiat in the title...

damn crybaby...

the post i made that all you're crying about was referring the nationalistic blindness that idiot has, that he would do some idiotic thing like I posted.

Nothing was even remotely racist in my title.

figzuki
08-29-2012, 02:41 PM
Nothing was even remotely racist in my title.

nothing was remotely racist in my post...

if you say rios won against abril, i can say my post wasn't racist lol

Perro
08-29-2012, 02:45 PM
nothing was remotely racist in my post...

if you say rios won against abril, i can say my post wasn't racist lol

red k sent...

Slick Ric
08-29-2012, 02:45 PM
:popcorn: Orale Perro, dont back down homie!!

hhahahaha.........fine job of instigating!!!!!

http://www.vanitatis.com/fotos/2010090760gran_300.jpg

Cleto_Reyes
08-29-2012, 02:49 PM
:popcorn: cant believe i miss this novela...

figzuki
08-29-2012, 02:52 PM
red k sent...

damn bro, my day is ruined.

Slick Ric
08-29-2012, 03:49 PM
:popcorn: cant believe i miss this novela...

ta dos tres......le falta UMPH...........

apocalypto
08-29-2012, 08:57 PM
c'mon man...

Whos the one crying now puto:nutkick:

figzuki
08-30-2012, 08:10 AM
Whos the one crying now puto:nutkick:

tu mama pendejo..... talking about she loves me :luvbed:

Slick Ric
08-30-2012, 12:31 PM
:popcorn: im back.....

apocalypto
08-31-2012, 01:22 AM

Lo bueno que no le gustan los animales:nutkick:

Slick Ric
08-31-2012, 12:25 PM

Lo bueno que no le gustan los animales:nutkick:

umm........ok im out....this just got lame.........