View Full Version : Que onda mijo....


RavshinRicRude
08-06-2012, 04:54 PM
titos..........lla regrese.......haha.....what's going on fellas...

so who wants to catch me up????

Capo Loko
08-06-2012, 04:58 PM
welcome back, cabron! How was your vacation? Tell us some stories!!!

Cleto_Reyes
08-06-2012, 05:51 PM
Dang son you were gone for quite a awhile. how was it. cuenta nos pero YA! :D

MEXGBP
08-07-2012, 01:39 AM
que transa, no hay nada de nuevo, se murio el foro for two weeks, nesecita CPR

Optimistic
08-07-2012, 03:20 AM
Welcome back, bro.

Like the dude above me said, you havent really missed anything.

This place is a f*cking ghost town most of the time.

jtcs1981
08-07-2012, 09:30 AM
titos..........lla regrese.......haha.....what's going on fellas...

so who wants to catch me up????

Only thing you miss was some crazy trolls saying Tony will beat Sugar Ray Robinson. The forums is maddening. It was like ptards in the form of ttards. Crazy and scary.

Bossy
08-07-2012, 11:05 AM
You know what you missed most?




















Me :lol1: :wave::kiss:

dj Calleti
08-07-2012, 11:44 AM
You missed MANIAC get smoked in the Dome by Kev.....
:lol1:

RavshinRicRude
08-07-2012, 12:24 PM
welcome back, cabron! How was your vacation? Tell us some stories!!!

Dang son you were gone for quite a awhile. how was it. cuenta nos pero YA! :D

Oh I got stories brotha.....porfavor belive it....and one ya'll ain't gonna belive...but those will come in other threads...I had me one great ass vacation though that's fo sho!

RavshinRicRude
08-07-2012, 12:24 PM
que transa, no hay nada de nuevo, se murio el foro for two weeks, nesecita CPR

Welcome back, bro.

Like the dude above me said, you havent really missed anything.

This place is a f*cking ghost town most of the time.

haorita le metemos un cerillo por el trasero no se procupen.....:boxing::boxing::boxing:

RavshinRicRude
08-07-2012, 12:26 PM
Only thing you miss was some crazy trolls saying Tony will beat Sugar Ray Robinson. The forums is maddening. It was like ptards in the form of ttards. Crazy and scary.

hahaha no mames....bueno de perdida si hubo algo de conversasion....hahha

RavshinRicRude
08-07-2012, 12:26 PM
You know what you missed most?




Me :lol1: :wave::kiss:

Que comes que adivinas bossy??????:luvbed:

RavshinRicRude
08-07-2012, 12:28 PM
You missed MANIAC get smoked in the Dome by Kev.....
:lol1:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m11kd0eDhJ1rn95k2o1_400.gif

details??????????????????

Bossy
08-07-2012, 12:35 PM
Que comes que adivinas bossy??????:luvbed:

I don't get it, en English por favor :kiss:

RavshinRicRude
08-07-2012, 12:47 PM
I don't get it, en English por favor :kiss:

its a mexican proverb....loosely translated it says...."what do you eat that you always guess right??" hahha....:luvbed:

Bossy
08-07-2012, 01:08 PM
its a mexican proverb....loosely translated it says...."what do you eat that you always guess right??" hahha....:luvbed:

Ohhhhhhhh :lol1:

I just know you luff me :luvbed: so it's only natural you would miss me lmao :)

jtcs1981
08-07-2012, 01:15 PM
I don't get it, en English por favor :kiss:

The translation in Google is so effing wrong I am literally LMAO here hahahahaha

Bossy
08-07-2012, 01:19 PM
The translation in Google is so effing wrong I am literally LMAO here hahahahaha

I need more lessons, profesor :kiss:

Mannie Phresh
08-07-2012, 01:28 PM
http://www.boxingscene.com/forums/showthread.php?t=560928

JohnM got the better of you.

RavshinRicRude
08-07-2012, 02:36 PM
The translation in Google is so effing wrong I am literally LMAO here hahahahaha

what was it???? im curious.........

jtcs1981
08-07-2012, 05:05 PM
what was it???? im curious.........

guess what you eat

RavshinRicRude
08-07-2012, 06:43 PM
guess what you eat

google translate VV!!!!!!!!!!!!!!! ahahhaha:beerchug: