View Full Version : Marquez le dice a Pacquiao "TRAGATE MY GUANTE CABRON"


piojo del norte
11-14-2011, 12:12 AM
http://img84.imageshack.us/img84/3041/518753b48164497483ced02.jpg

piojo del norte
11-14-2011, 12:15 AM
MARQUEZ'S SHOTS were Electrifying!!!


http://img526.imageshack.us/img526/963/ap201111130141061149892.jpg

LE electrocuto hasta el yoyito del fundillo.

LeG00N
11-14-2011, 12:18 AM
The old man still has it......

se chingo al Pacquiao.

nujabes77
11-14-2011, 12:52 AM
poochiao perra... sucios trucos

cactusEG
11-14-2011, 01:14 AM
How does that leather taste Many

Capo Loko
11-14-2011, 01:57 AM
Its amazing how a lot, and I mean a lot of Pro boxers and real boxing fans have Marquez beating Juice...... AGAIN. But these Pacretards don't? Seriously, are these phucking Failipinos this stupid and biased?

No joke when people say Manny is their God... its true. Very sad.


Marquez Con Safos!!!!!!

-Huey-
11-14-2011, 02:04 AM
Marquez le metio una madriza a Pacquiao, y aun asi lo robaron. Pinches jueses culeros!

Tha_Greatest
11-14-2011, 06:11 AM
this fight wasnt even close:bigeyes:

figzuki
11-14-2011, 07:44 AM
I had Marquez winning that fight like 10 rounds to 2....

when I heard that decision i had to force my jaw shut cuz i could not believe it....

Pac knew he lost too, at the final bell Marquez raised his hands, Pac looked at him, put his head down and walked back to his corner...

Mayweather will toy with Pacquiao....

Cuauhtémoc1520
11-14-2011, 10:33 AM
I had Marquez winning that fight like 10 rounds to 2....

when I heard that decision i had to force my jaw shut cuz i could not believe it....

Pac knew he lost too, at the final bell Marquez raised his hands, Pac looked at him, put his head down and walked back to his corner...

Mayweather will toy with Pacquiao....

Hahaha, damn, come on people...10-2?

No I had JMM winning 115-113 on a close fight. I thought Pac carried it in work and JMM landed the better, cleaner shots.

One thing is for certain though, JMM is a master boxer and the destruction of Cotto and Marg shows how great JMM truly is.

He's an amazing fighter and probably the most intelligent fighter along with the greatest boxing trainer of today in Nacho. Great game plan by Nacho, he completely nullified everything Pac wanted to do.

figzuki
11-14-2011, 11:18 AM
Hahaha, damn, come on people...10-2?

No I had JMM winning 115-113 on a close fight. I thought Pac carried it in work and JMM landed the better, cleaner shots.

One thing is for certain though, JMM is a master boxer and the destruction of Cotto and Marg shows how great JMM truly is.

He's an amazing fighter and probably the most intelligent fighter along with the greatest boxing trainer of today in Nacho. Great game plan by Nacho, he completely nullified everything Pac wanted to do.

4 real bro i streamed the fight without volume so i had no influence from commentators, and i saw that fight for marquez by a wide margin. I called my father after the fight and started explaining to him that I thought marquez had won about 10 rounds... as i am telling him this i go to fox sports and see their scorecard and it says 11 rounds to 1! Maybe i'm wrong in 10-2, but all i know is marquez was robbed....

this clearly startes that styles make fights...

Cuauhtémoc1520
11-14-2011, 12:27 PM
4 real bro i streamed the fight without volume so i had no influence from commentators, and i saw that fight for marquez by a wide margin. I called my father after the fight and started explaining to him that I thought marquez had won about 10 rounds... as i am telling him this i go to fox sports and see their scorecard and it says 11 rounds to 1! Maybe i'm wrong in 10-2, but all i know is marquez was robbed....

this clearly startes that styles make fights...

I would say that when people watch boxing matches they think that a score of let's say 116-112 sounds like a wide margin but they could be very close rounds going one way or the other.

I feel as though there were many rounds that could have gone either way and weren't necessarily clear so I can see a 10-2 scoring but not likely. Depends on how you score it and what impresses you the most.

I think Lederman made a great point in saying he feels like most judges score aggression over anything else.

I agree with you though, I thought JMM won but 10-2 is a WIDE margin. I saw it 115-113 giving as many rounds as possible to Pac.

Underboss
11-14-2011, 12:31 PM
This is just proof that if Pac gets in the ring with Floyd who is a better counterpuncher than Marquez...He would get demolished easily and probably gets stopped.

puga
11-14-2011, 02:37 PM
http://i40.tinypic.com/2hp1y8m.jpg

bigsmoothh
11-14-2011, 02:46 PM
great great pictures i love them. i guess i found my new screen background.

puga
11-14-2011, 04:00 PM
i like these pics too...

pac's left...

http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/bh5cBbFgVq_I_YhbYPCjQA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00MjU7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en_us/News/Reuters/2011-11-13T052623Z_01_LAV23R_RTRIDSP_3_BOXING-PACQUIAO.jpg

pac's right..

http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/ya65qN0eoGFqmU37B.5lew--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00MDM7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en_us/News/Reuters/2011-11-13T052347Z_01_LAV24_RTRIDSP_3_BOXING-PACQUIAO.jpg

dj Calleti
11-14-2011, 04:10 PM
What's the point of watching boxing anymore? All you gotta do is look at the stats!

:lol1:

Some pathetic ass people in this world.

Seriously, gtfo.

bigsmoothh
11-14-2011, 11:45 PM
i like these pics too...

pac's left...

http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/ya65qN0eoGFqmU37B.5lew--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00MDM7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en_us/News/Reuters/2011-11-13T052347Z_01_LAV24_RTRIDSP_3_BOXING-PACQUIAO.jpg



hahaha why are you here arent you a filipino? Go watch manny vs. clottey or hatton cause i know youve watched them like a hundred times. have a nice day midget rider..........:rofl::rofl::rofl:

Roja's480
11-15-2011, 12:00 AM
http://i40.tinypic.com/2hp1y8m.jpg

lmao this dude just admitted marquez won the first two fights :lol1:

Luffy
11-16-2011, 12:58 PM
What's the point of watching boxing anymore? All you gotta do is look at the stats!

:lol1:

Some pathetic ass people in this world.

Seriously, gtfo.

****ing dumbasses lol:smashfrea

baya
11-16-2011, 01:04 PM
Hahaha, damn, come on people...10-2?

No I had JMM winning 115-113 on a close fight. I thought Pac carried it in work and JMM landed the better, cleaner shots.

One thing is for certain though, JMM is a master boxer and the destruction of Cotto and Marg shows how great JMM truly is.

He's an amazing fighter and probably the most intelligent fighter along with the greatest boxing trainer of today in Nacho. Great game plan by Nacho, he completely nullified everything Pac wanted to do.

but whos better, finito or dinamita?

bigdlb12
11-16-2011, 03:02 PM
IDK but whoever was in charged of counting punches that night must of had an off night, I swear, looking at a round and seeing that either fighter landed between 11-14 punches the whole round, I was like, really? I counted way more than that