View Full Version : Strikeforce discussion thread..


$BloodyNate$
06-18-2011, 08:19 PM
11 MINUTES! can't wait!

$BloodyNate$
06-18-2011, 09:14 PM
Brian Melancon vs. Isaac Vallie-Flagg 1st THESE *****HS GOIN HAM!

$BloodyNate$
06-18-2011, 09:20 PM
Pretty close 2nd round, decent round, lotta clinching by the dude who got ****in owned in that 1st round ha.

$BloodyNate$
06-18-2011, 09:27 PM
Vallie-Flagg did more damage in those last 2 rounds, but after malencon dominated that 1st round and got the 3 takedowns in the 3rd round he'll probably win. Close ass fight. Decent. 1st round was awesome.

$BloodyNate$
06-18-2011, 09:35 PM
Vallei-Flagg wins split decision.

Next fight should be a good one todd moore vs Mike Bronz. Both have only been the distance once...

G A M E
06-18-2011, 09:56 PM
gotta stream nate? im lookin up xme.. but ima noob at it. lol

$BloodyNate$
06-18-2011, 10:07 PM
Links sent.

Pretty decent prelims so far. Lots of technical submission games.

$BloodyNate$
06-18-2011, 10:21 PM
Almedia got robbed. he pretty much broke that boys arm. Classic example of why MMA scoring sucks. Almedia had so many submission attempts, but since the other boy was on top...

$BloodyNate$
06-18-2011, 10:23 PM
JZ's on! HELLLLLLLLLLL MOTHA****IN YEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!

Wilcox goin down!

G A M E
06-18-2011, 10:29 PM
damn.. these 2 are goin pretty good

G A M E
06-18-2011, 10:31 PM
hey is bas rutten commentating?

G A M E
06-18-2011, 10:32 PM
oh fukin eye!!!

$BloodyNate$
06-18-2011, 10:38 PM
Yeah he is but only for the prelims, the main card will most likely be Frank Shamrock, Gus Johnson, and Renallo.

Thats crazy Anthony Johnson took about 10 of them things from Burns kept going and after the doctor stopped it they gave the win to burns but TKO. Suprised they didn't do it here for my boy JZ :weed5:

Wilcox definitely took it too him though, JZ was too worried about that takedown. Would be cool to see them reschedule a rematch. Would have been cool to see who would have won tonight if that didn't happen. Good fight.

G A M E
06-18-2011, 10:42 PM
i only caught this one, and the pace was pretty decent. sucks it ended the way it did and hopefully they do schedule a rematch. oh damn, i thought Bas was commentating all night. lol

$BloodyNate$
06-18-2011, 10:46 PM
i only caught this one, and the pace was pretty decent. sucks it ended the way it did and hopefully they do schedule a rematch. oh damn, i thought Bas was commentating all night. lol

haha yeah I wish they could replace him with Gus Johnsons dumb ass. After Kimbo got KO'd by Pink Hair'd seth "BIGGGGEST UPSET IN MMA HISTORYYYYYY!" hahahahahaha

Reezy
06-18-2011, 10:48 PM
Im here..guna go crazy when the reem comes out.. how do I post a pic?

$BloodyNate$
06-18-2011, 10:54 PM
Im here..guna go crazy when the reem comes out.. how do I post a pic?

They got that lil icon thingy that looks like a mountain you click on to post pictures. Thats pretty freakin sweet though mane have fun!

G A M E
06-18-2011, 10:58 PM
haha yeah I wish they could replace him with Gus Johnsons dumb ass. After Kimbo got KO'd by Pink Hair'd seth "BIGGGGEST UPSET IN MMA HISTORYYYYYY!" hahahahahaha

that **** was hilarious!!! unforgivable and he shouldve been banned from ever commentating again.

and damn... bigfoot has got some more friends since beating fedor... :friday:

$BloodyNate$
06-18-2011, 11:02 PM
that **** was hilarious!!! unforgivable and he shouldve been banned from ever commentating again.

and damn... bigfoot has got some more friends since beating fedor... :friday:

haha yeah a lot of people are actually picking him to win the whole thing because he's the 2nd more well rounded fight behind Barnett. I think Rogers gonna beat em though! HOPEFULLY!

G A M E
06-18-2011, 11:10 PM
haha yeah a lot of people are actually picking him to win the whole thing because he's the 2nd more well rounded fight behind Barnett. I think Rogers gonna beat em though! HOPEFULLY!

lets hope so too

$BloodyNate$
06-18-2011, 11:10 PM
Griggs vs Overeem up first! Gonna be an fn war! Griggs that pissed redneck who daughter you just slept wit hahaha

Overeem by submission!

SirTomJones
06-18-2011, 11:11 PM
Heard about this Overeem cunt. Any good?

SirTomJones
06-18-2011, 11:12 PM
nice lamb chops on that guy haha

G A M E
06-18-2011, 11:12 PM
hahaha

"keys in the cage.......use the cage" fml

$BloodyNate$
06-18-2011, 11:12 PM
The young ones good, this is his older brother fighting, he's a journeyman haha

SirTomJones
06-18-2011, 11:16 PM
lol that was ****...........

G A M E
06-18-2011, 11:16 PM
fml...V O tapped to strikes

$BloodyNate$
06-18-2011, 11:17 PM
hahahah damn thank god his younger brother gonna make up for this later. Both Overeems got no heart when getting hit haha

Gojira
06-18-2011, 11:17 PM
What a *****. I hope his brother brings more tonight.

G A M E
06-18-2011, 11:17 PM
and these commentators just found out he tapped.. hopeless cunts.

G A M E
06-18-2011, 11:19 PM
big reem had a 50% connect strike rate too HAHAHAHAHAHAHA!!!!

1/2 strikes landed

$BloodyNate$
06-18-2011, 11:20 PM
and these commentators just found out he tapped.. hopeless cunts.

big reem had a 50% connect strike rate too HAHAHAHAHAHAHA!!!!

1/2 strikes landed

LMAO yeah thats why Ranallo ain't respected in the mma community hahahaha dumbass, surprised in Shamrock.

His brother definitely gonna bring it though.

G A M E
06-18-2011, 11:21 PM
i wasnt aware there was a black belt in muay thai..

G A M E
06-18-2011, 11:22 PM
LMAO yeah thats why Ranallo ain't respected in the mma community hahahaha dumbass, surprised in Shamrock.

His brother definitely gonna bring it though.

that much is true.

do you know how many sibligs in the Overeem clan?

$BloodyNate$
06-18-2011, 11:23 PM
i wasnt aware there was a black belt in muay thai..

ha yeah me either. I thought that was only for Karate type ***** or Judo or Juijitsu.

$BloodyNate$
06-18-2011, 11:24 PM
Going with Monson here. Only really loses to strikers except prime Ricco and Barnett.

G A M E
06-18-2011, 11:32 PM
ha yeah me either. I thought that was only for Karate type ***** or Judo or Juijitsu.

when she goes to werdum "your also a black belt in muay thai" LOL strikeforce fml. lol

and damn for a wrestler.. this dude fighting monson is doing well on his feet

$BloodyNate$
06-18-2011, 11:36 PM
Yeah Cormier really stepped it up, Monson's just officially washed up. He don't got nothing left...should retire before he gets hurt. Any legit HW would have put him away. Cormier should go to 205.

G A M E
06-18-2011, 11:44 PM
damn cormier will be ripped if he drops down to 205.

$BloodyNate$
06-18-2011, 11:46 PM
damn cormier will be ripped if he drops down to 205.

exactly he'd be ****in huge, his wrestling would be hard to stop and he'd be so much faster which would help his stand up.

$BloodyNate$
06-18-2011, 11:48 PM
Come on NOONS! I'm already 0-2 right now, turn this around for meh with the fights that matter!

G A M E
06-18-2011, 11:49 PM
i aint seen kj fight since he got ktfo by crazy horse. whats his form like been since?

$BloodyNate$
06-18-2011, 11:52 PM
i aint seen kj fight since he got ktfo by crazy horse. whats his form like been since?

Pretty damn good hahah I think he was just too ****y he was a pro boxer didn't think he could get KO'd by nobody but I think he definitely been humbled haha

SHOULD BE CRAZAY AS HELL!

$BloodyNate$
06-18-2011, 11:57 PM
HOLY SHIIIIIIIIIIIIIIT! hahah badass 1st round especially the end. Come on Noons hahaha Can't believe he got dropped...

G A M E
06-18-2011, 11:58 PM
Come on NOONS! I'm already 0-2 right now, turn this around for meh with the fights that matter!

aint looking good.. you could be 0-3 soon damn. lol

Kakutogi-Gumi
06-19-2011, 12:00 AM
Noons really needs to checks those kicks or he ain't walking right in the morning.

$BloodyNate$
06-19-2011, 12:03 AM
hahah damn that was a close round until he hurt noons in the last few seconds. And he probably won it on takedowns anyways.

DAMN!@ haha damn good fight though. Thast all i care about. You know Noons going down gunsablazin' this last round!

Kakutogi-Gumi
06-19-2011, 12:06 AM
Noons has no ground game at all.

$BloodyNate$
06-19-2011, 12:08 AM
I'm actually more positive then ever Rogers beating Barnett hahahaha

Kakutogi-Gumi
06-19-2011, 12:10 AM
BoxingScene's Favorite backyard fighter destroyed Noons!!

G A M E
06-19-2011, 12:11 AM
that was a good scrap

$BloodyNate$
06-19-2011, 12:17 AM
BoxingScene's Favorite backyard fighter destroyed Noons!!

haha I knew Masvidal was a pretty good fighter, just thought Noons was a whole other beast at Lightweight.Guess not haha.

Dorian gonna be pissed as **** if I jinx'd his boy Overeem hahaha But since it's going so bad I'm almost positive Barnett goin' down! hhaa

$BloodyNate$
06-19-2011, 12:19 AM
WAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR BIG BRETT!!!!!!!!! pretty pleaseeeeeeee haha

Noons vs Masvidal definitely FOTN so far but 3 more fights still left because they got a damn good prelim scrap after the main event that they missed between 2 guys that only been the distance twice, one each. That should be good.

$BloodyNate$
06-19-2011, 12:22 AM
Roger got that mohawk back! That's the key! haha

G A M E
06-19-2011, 12:33 AM
Roger got that mohawk back! That's the key! haha

0-4 nate.. gatdamn!!

Kakutogi-Gumi
06-19-2011, 12:34 AM
Pro wrestlin be strongest!!!!

$BloodyNate$
06-19-2011, 12:35 AM
hahaha damn everybody gotta bad night sometimes. I was good with UFC 129 & 130...guess all streaks gotta end sometimes..damn!

G A M E
06-19-2011, 12:41 AM
Pro wrestlin be strongest!!!!

i was thinking the same thing.. LMAO

G A M E
06-19-2011, 12:43 AM
hahaha damn everybody gotta bad night sometimes. I was good with UFC 129 & 130...guess all streaks gotta end sometimes..damn!

actually im 1-3 tonight too, LOL

$BloodyNate$
06-19-2011, 12:49 AM
actually im 1-3 tonight too, LOL

haha yeah it's a rough night. Lots of people stepping up to suprise people.

I got Overeem by rape but since it's going to way it's going GOOOOOOOOOOO WERDUM! hahaha

G A M E
06-19-2011, 12:56 AM
the REEM!!!!!

$BloodyNate$
06-19-2011, 12:56 AM
I think Werdum actually won that round haha Cleaner shots.

$BloodyNate$
06-19-2011, 01:01 AM
Werdum need to be deducted a point for stalling. Close round since Werdum had that early barage but I think Overeem did it just to let Werdum tire out. Overeem's round.

G A M E
06-19-2011, 01:06 AM
damn.. this is close imo

Gojira
06-19-2011, 01:09 AM
:lol1:

Overeem got outstriked by Werdum. Kharitonov would of annihilated Reem if he fought like that.

Kakutogi-Gumi
06-19-2011, 01:10 AM
There is no way in hell that was 30-27.

G A M E
06-19-2011, 01:11 AM
couldve gone either way

Kakutogi-Gumi
06-19-2011, 01:12 AM
couldve gone either way

I agree, don't get me wrong.

But no way was that 30-27

G A M E
06-19-2011, 01:14 AM
I agree, don't get me wrong.

But no way was that 30-27

im with you.. that was some bull****

Chadmack
06-19-2011, 01:16 AM
werdum shouldve stayed up and do the strikes as he is very very effective and landed the cleaner blows. the reem was gunshy and is bothered he will be taken to the ground.

it was a close 30-27 fight than the numbers really picture it to be. not a good win by the reem though, and the big foot seems to be excited to take him. striking wont get the reem far especially with the next round against silva, he aint even the striker in tonight's bout :(

$BloodyNate$
06-19-2011, 01:18 AM
:lol1:

Overeem got outstriked by Werdum. Kharitonov would of annihilated Reem if he fought like that.

he already has before hhahaha still going with Sergei to win the whole thang!

Dorian
06-19-2011, 01:19 AM
Overeem didn't throw a lot of punches back while Werdum was coming forward in fear of being taken down as he swings. He ragdolled Werdum and dropped him with a single shot. It wasn't a good fight but it's not Overeem's fault. Werdum kept stalling.

Dorian
06-19-2011, 01:20 AM
he already has before hhahaha still going with Sergei to win the whole thang!

Overeem tko'd Sergei also.

Barnett will take Sergei down and Rogers him. Looks like Josh is into the finals after all.

$BloodyNate$
06-19-2011, 01:22 AM
Overeem tko'd Sergei also.

Barnett will take Sergei down and Rogers him. Looks like Josh is into the finals after all.

But Sergei did it more recently :boxing:

I don't know Sergei is a much tougher test then Rogers. The 2nd round is gonna be fn crazy now that Silva vs Reem is gonna be a ****in barnburner.

Chadmack
06-19-2011, 01:24 AM
the reem could use some jab too. kinda like gsp against shields but the reem will bring the power punches behind it.

$BloodyNate$
06-19-2011, 01:27 AM
the reem could use some jab too. kinda like gsp against shields but the reem will bring the power punches behind it.

Yeah thats another thing, he probably could have dominated with it to create space to through them bombs. Werdum telegraphed his bombs everytime because it's all he through.

Freedom.
06-19-2011, 02:31 AM
I'm actually more positive then ever Rogers beating Barnett hahahaha

hahahaha

..

RyunosukeRonin
06-19-2011, 03:35 AM
Overeem looked like average at best dude is way too musclar and stiff and was loading up overly concerned about the takedown he didn't seem to want to let his hands go.
Where was the agilty he used to display he relies on his power but didn't seem to be able to time up his shots Verdum kept coming right into his wheelhouse and all he did was clinch maybe the K1 style has him unable to adjust to the mma fighting

$BloodyNate$
06-19-2011, 04:35 AM
hahahaha

..

ha I figured since it was such a bad night of picking fights at least the craziest one just HAD to be right. Sergei does have a better chance though, the dudes a pro boxer. Rogers only had a sluggers chance. Hopefully Sergei drops everything he's doing now and works WRESTLING WRESTLING WRESTLING and hopefully he knocks the 3x caught steroid pumping **** out.

Spray_resistant
06-19-2011, 02:04 PM
Overeem looked like average at best dude is way too musclar and stiff and was loading up overly concerned about the takedown he didn't seem to want to let his hands go.
Where was the agilty he used to display he relies on his power but didn't seem to be able to time up his shots Verdum kept coming right into his wheelhouse and all he did was clinch maybe the K1 style has him unable to adjust to the mma fighting

That was his major problem, he was just so preoccupied with it like his whole fight plan depended on that alone and maybe he would just throw a few power shots and hope for the best. Also it didn't seem like Werdum had any power to hurt him so that may account some for how poorly he defended strikes.

Not a good looking win but I think a clear one for the Reem.

kaps
06-19-2011, 02:35 PM
I had Werdum winning, he out struck Reem in every round, I think the buttflopping hurt him in the Judges eyes. This is Barnett's tournament....

F l i c k e r
06-20-2011, 02:07 AM
Overeem is garbage. He should have finished the fight instead of standing there with his arms up walking away. If he is so good, he should have been able to finish the fight. He is a bum and GSP is the p4p #1. Overeem sucks and I won't watch him again....................




http://www.gifsoup.com/imager.php?id=2649435&t=o

Marchegiano
06-20-2011, 02:44 AM
How the hell did Overeem only get credit for 3 takedowns?

kaps
06-20-2011, 04:07 AM
Overeem is garbage. He should have finished the fight instead of standing there with his arms up walking away. If he is so good, he should have been able to finish the fight. He is a bum and GSP is the p4p #1. Overeem sucks and I won't watch him again....................




http://www.gifsoup.com/imager.php?id=2649435&t=o

Sarcasm is lost in text. Where you honestly impressed with Overeem?

F l i c k e r
06-20-2011, 10:04 PM
Sarcasm is lost in text. Were you honestly impressed with Overeem?


lol. That is what every sherdog-er and alot of Bscene-ers did to Anderson when he fought butt floppers who didn't want to fight. Blamed him for the boring fight instead of the guy butt flopping.

My real opinion of the fight though. Overeem really couldn't showcase anything because Werdum didn't want to fight. I did notice though, Overeem still sucks in the clinch. That was a problem of his going back to pride. I don't know if that was because of the threat of being taken down or what, but he was crazy stiff and tentative in the clinch.