View Full Version : JDS vs Carwin @ UFC 131.


Dorian
05-12-2011, 07:11 PM
Brock's out. Good replacement.

Heavyfasthands
05-12-2011, 07:23 PM
What is this condition that Lesner supposedly has? Some sort of intestinal infection? How does one get this?

Nvm

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmedhealth/PMH0001303/

blaze778
05-12-2011, 07:58 PM
That sucks for Brock, I hope he gets better.

I think Carwin will be even easier work for Dos Santos.

$BloodyNate$
05-12-2011, 08:52 PM
haha Figures Brock was going to pull out. He don't wanna take back to back losses like that.

WATCH SHANE CARWIN GET EXPOSED! He has nothing but power, he's a bum, I can't wait until Dos Santos picks him apart!

Naps
05-12-2011, 09:16 PM
haha Figures Brock was going to pull out. He don't wanna take back to back losses like that.

WATCH SHANE CARWIN GET EXPOSED! He has nothing but power, he's a bum, I can't wait until Dos Santos picks him apart!

Lol, like the humour, be even funnier if you get hate for it haha!

Anyways, I'd prefer Carwin Vs Santos anyway, should be more competitive than if Lesnar fought.

Marchegiano
05-12-2011, 10:06 PM
I think JDS still takes it inside the first round.

$BloodyNate$
05-12-2011, 10:18 PM
Lol, like the humour, be even funnier if you get hate for it haha!

Anyways, I'd prefer Carwin Vs Santos anyway, should be more competitive than if Lesnar fought.

I wouldn't say that though. Lesnar I think is more competitive because he is a big strong wrestler. Carwin is just a sloppy brawler with huge power, Dos Santos is better in every area of striking and with some devastating power. Carwin has a lil wrestling but if Lesnar was going to have a hard enough time getting him down, it will be nearly impossible for Carwin I think.

Gabriel Gonzaga was pickin' that fool apart until he landed that one punch. Dos Santos is a solid boxer who shows good counterpunching skills. He's going to drop Carwin in the 1st or give him a beating until Carwin fades late in the 1st-early 2nd. This fight does not go past half the 2nd round.

ƒallenloki
05-12-2011, 11:54 PM
Junior Dos Santos is going to end this one in the first.

Shane is giving up height, reach, speed, stamina... This is an easy fight for JDS

GreatestIam
05-13-2011, 11:22 PM
LOL guys JDS is a beast no doubt, but couldnt finish Roy Nelson... Carwin will win in spectacular fashoin.... And Brock would push JDS to the brink and beat him IMO... JDS is good technique with solid power.. Carwin is big power with wrestlign technique and will get the takedown and smash...if JDS doesnt come straight at him and get caught...Carwin in 1!!!

Marchegiano
05-14-2011, 02:23 AM
LOL guys JDS is a beast no doubt, but couldnt finish Roy Nelson... Carwin will win in spectacular fashoin.... And Brock would push JDS to the brink and beat him IMO... JDS is good technique with solid power.. Carwin is big power with wrestlign technique and will get the takedown and smash...if JDS doesnt come straight at him and get caught...Carwin in 1!!!

Nice ****ing sig

kaps
05-14-2011, 12:00 PM
Carwin is a division 1 wrestler too and his power is enough that anybody fighting him should be worried. I think it's a tougher fight for JDS than Brock would have been. Didn't Roy Nelson say this **** was going to happen months ago?

Marchegiano
05-14-2011, 12:29 PM
Carwin is a division 1 wrestler too and his power is enough that anybody fighting him should be worried. I think it's a tougher fight for JDS than Brock would have been. Didn't Roy Nelson say this **** was going to happen months ago?

yeah he did. I didn't mention it because I couldn't find the article, but yeah dude thats the first **** I thought when I read about this ****. Suspicious minds?

kaps
05-14-2011, 12:33 PM
yeah he did. I didn't mention it because I couldn't find the article, but yeah dude thats the first **** I thought when I read about this ****. Suspicious minds?

Here is the thread with the article....

http://www.boxingscene.com/forums/showthread.php?t=455623&highlight=nelson

He said Frank would step in to fight JDS though.....