View Full Version : fight night!!!!


dj Ramos
02-01-2011, 11:17 AM
im downloading demo right now, hope its good

Barn
02-01-2011, 11:44 AM
Same man, around 60%.
I'll try and make an upset and go Cotto vs Pacquiao and then own Tyson with Ali. :)

Lol at Paquiao same rating as Ali.

Terrel
02-01-2011, 12:09 PM
I've been on PSN and cant see the demo anywhere... is this available in England yet?

dj Ramos
02-01-2011, 12:13 PM
Not sure, I have it on 360 in USA

You can play online games with randoms or your friends and offline.

You have the selection of pacquiao, cotto, ali, and tyson.

I played one game so far and it feels different cause they like added overhands so controls are a bit different. I think after a few games you'll get use to it.

Hope they add characters in the future

Cafe
02-01-2011, 12:39 PM
So is it wayyyyyy better than round 4 or is it the same *****? If its anything close to that I'm not buying it

ny123
02-01-2011, 12:42 PM
So is it wayyyyyy better than round 4 or is it the same *****? If its anything close to that I'm not buying it

Thats what i want to know what are the differences?

Erik K
02-01-2011, 12:55 PM
Did we really need another thread for this? We have a few one started today before this.

Bastian Loc
02-01-2011, 01:01 PM
The game is way too fast and they gummed up the blocking system badly.

Fn4 was much better. Hopefully they fix this crap.

dj Ramos
02-01-2011, 01:03 PM
Not sure how to compare. I like the demo and I also liked fight night 4. Main issue with fn4 imo was online how ppl spammed punches and stuff like that. This game u get different angle when u move and overall gameplay is good imo.

Sometimes controls are a bit dick but its not to bad.

I think they completely took out the cutman thing cause in demo I don't do anything so idk if it auto heals or I'm doing something wrong.

I think the demo is good, u guys should try it out before buying the real game doesn't come out till march 1 I think

dj Ramos
02-01-2011, 01:06 PM
The game is way too fast and they gummed up the blocking system badly.

Fn4 was much better. Hopefully they fix this crap.

O yea I don't get the blocking. Like in fn4 when u move the stick down to block your body my guy does an uppercut:lol1:

I think your guy just blocks for you when u hold RT...that's on the third control mode cause I only like using the stick never liked the buttons

Bastian Loc
02-01-2011, 01:14 PM
O yea I don't get the blocking. Like in fn4 when u move the stick down to block your body my guy does an uppercut:lol1:

I think your guy just blocks for you when u hold RT...that's on the third control mode cause I only like using the stick never liked the buttons

Yeah, I kept throwing punches when I wanted to block the body. It was all ****ed up.

It feels like a cheapshot arcade game.

Mersey
02-01-2011, 01:58 PM
Nearly got it now, hope it's good.

Mersey
02-01-2011, 02:11 PM
WTF :lol1:

How come when I throw a right hook, I automatically throw a straight left?

dj Ramos
02-01-2011, 02:19 PM
WTF :lol1:

How come when I throw a right hook, I automatically throw a straight left?

the stick controls are different, look at controls. the angel jabs use to be are now overhands.

Terrel
02-01-2011, 02:21 PM
Mersey, you're on the PS3 aint you?

How'd you get the demo? I've gone onto the PSN and cant find it anywhere. Help!

dj Ramos
02-01-2011, 02:24 PM
mersey is on 360, or he could have all systems idk:lol1:

Mersey
02-01-2011, 02:28 PM
I'm on Xbox, I think PS3 get their stuff later than Xbox, not sure when.

I got the controls now, I was still swinging the hook around thats why I was throwing 2 punches :lol1:

Terrel
02-01-2011, 02:29 PM
This is pissin' me off right now lol

I really wanna play FNC!

Mersey
02-01-2011, 02:50 PM
Tyson just ****ed me up.

Mersey
02-01-2011, 02:55 PM
<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/RojJJdCvR-0" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>

CiganoBoxer
02-01-2011, 03:23 PM
Mersey, you're on the PS3 aint you?

How'd you get the demo? I've gone onto the PSN and cant find it anywhere. Help!
Thats what i have been doing mate but cant find it...don't think its released on ps3 yet :(

Terrel
02-01-2011, 03:42 PM
Thats what i have been doing mate but cant find it...don't think its released on ps3 yet :(

I think the PS gets it tonight.

Cant find the damn site right now but i've read somewhere that it should be up for approx 1am, 2nd Feb. Lets hope it was the truth.