View Full Version : sparring today


boxer2k5
08-08-2005, 09:23 AM
im headed down to jersey city later today
with my gym
so its nto going ot be normal sparring session
that happen in my gym today im going to have to bang out

and prepare for my fight next week AUGUST 18th

Inf3rn0
08-08-2005, 09:33 AM
good luk with fight. :boxing:

triggerhappy
08-08-2005, 11:18 AM
Everytime i am about to spare i got that feeling in my stomach like i got to take a ****.

boxer Of thE World
08-08-2005, 01:07 PM
lol nice train hard win easy man good luck

EXIGE
08-08-2005, 02:04 PM
im headed down to jersey city later today
with my gym
so its nto going ot be normal sparring session
that happen in my gym today im going to have to bang out

and prepare for my fight next week AUGUST 18th
Kool kool. Let us know how the sparring went in jersey and also let us know about your fight when it comes around soon!

boxer2k5
08-08-2005, 04:08 PM
Kool kool. Let us know how the sparring went in jersey and also let us know about your fight when it comes around soon!


no doubt

i miss having my camera
im going to buy a new one soon

EXIGE
08-08-2005, 04:11 PM
no doubt

i miss having my camera
im going to buy a new one soon
Oh yeah cos you was gonna do a "Documentary" hehe.

boxer2k5
08-08-2005, 11:23 PM
yea ima still do it
during the week before the big show in nov

boxer2k5
08-09-2005, 09:02 AM
didnt go to jersey city
but we did spar in our gym

pretty easy
i controlled the 3 rounds
with my jab and dude kept
clinching to stop my pivot
but my body attack was killing him

i go to jersey city weds
and to kearny thurs

to spar

rocco1252
08-10-2005, 04:12 PM
Nicely done man good luck in your next fight! I just sparred yesterday as well and my face isnt exactly the prettiest any more haha nothing serious but a fat lip and leather scuff marks on my left side of my face. Didnt hurt just got caught with a few good shots...whatever it happens

SalvaDominicano
08-10-2005, 06:14 PM
didnt go to jersey city
but we did spar in our gym

pretty easy
i controlled the 3 rounds
with my jab and dude kept
clinching to stop my pivot
but my body attack was killing him

i go to jersey city weds
and to kearny thurs

to spar


kearny to spar? where in kearny cuz i live here? lemme know asap!

boxer2k5
08-10-2005, 11:27 PM
kearny to spar? where in kearny cuz i live here? lemme know asap!


red brick
you know where that is
across the bridge

SalvaDominicano
08-11-2005, 12:02 AM
yea i live about 1 mile from there. i'd go to check u out but red brick is too expensive for me. its actually in east newark but whatever kearnys the same ****.

boxer2k5
08-11-2005, 08:38 AM
yea i live about 1 mile from there. i'd go to check u out but red brick is too expensive for me. its actually in east newark but whatever kearnys the same ****.


what is it like 10 bucks
you should go

so you can tell everyone
on here how good i am

SalvaDominicano
08-11-2005, 11:31 AM
what is it like 10 bucks
you should go

so you can tell everyone
on here how good i am

haha dont be conceited now.

EXIGE
08-11-2005, 12:51 PM
what is it like 10 bucks
you should go

so you can tell everyone
on here how good i am
what so you too live close. **** that!

Go along Cheech or watever your name is. If i had someone on this forum living near me (who i dont know in person) i would go and check em out as soon as.

Tha Greatest
08-11-2005, 03:22 PM
Boxer2k5, we got to sparr each other as soon as I get to the motorcity...

so you can tell everyone how good I am:D

SalvaDominicano
08-11-2005, 04:27 PM
what so you too live close. **** that!

Go along Cheech or watever your name is. If i had someone on this forum living near me (who i dont know in person) i would go and check em out as soon as.

well i would go but idk what time hes goin.

EXIGE
08-11-2005, 05:26 PM
well i would go but idk what time hes goin.
Ask him, and take a camera if you have one. His is broke, then u could up the vid and such like, tell us what its like to see him in person :D.

Come on dude, it has to be done.

boxer2k5
08-11-2005, 05:54 PM
Ask him, and take a camera if you have one. His is broke, then u could up the vid and such like, tell us what its like to see him in person :D.

Come on dude, it has to be done.


i sent him the time in his private

yeah he should go

what do you look like
cheech

this is me
so you can know
http://img.photobucket.com/albums/v126/JRZ2K4/Picture93.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v126/JRZ2K4/Picture57.jpg

SalvaDominicano
08-11-2005, 06:32 PM
http://www.boxingscene.com/media/data/500/10562Image11.jpg

lets hope they'll let me thru. im not payin 60 bucks just to get in.

Tha Greatest
08-11-2005, 08:44 PM
http://www.boxingscene.com/media/data/500/10562Image11.jpg

lets hope they'll let me thru. im not payin 60 bucks just to get in.

$60 a month?

If so it's not THAT bad...

SalvaDominicano
08-11-2005, 08:50 PM
well ill be goin to school in 2 weeks and its not worth the gas. i just came back from checking it out i saw boxer2k5. we chatted for a little but i couldnt stay and watch cuz i got things to do right now. i watched 2 guys spar. it looks like something i'd have fun doing. with school tho idk if ill have any time. i gotta see how my schedule fills out.. i saw this kid i went to high school with. built like a truck now.

Sparring:
one guy was clowning around a lot but the other guy really couldnt do anything to keep him off of him. but then again the 2nd guy looked like he wasnt even trying. idk im not experienced enough to tell.

boxer2k5
08-11-2005, 09:56 PM
well ill be goin to school in 2 weeks and its not worth the gas. i just came back from checking it out i saw boxer2k5. we chatted for a little but i couldnt stay and watch cuz i got things to do right now. i watched 2 guys spar. it looks like something i'd have fun doing. with school tho idk if ill have any time. i gotta see how my schedule fills out.. i saw this kid i went to high school with. built like a truck now.

Sparring:
one guy was clowning around a lot but the other guy really couldnt do anything to keep him off of him. but then again the 2nd guy looked like he wasnt even trying. idk im not experienced enough to tell.


and guess what
they both was scared to spar me and my
dude from my gym

i had to spar my own dude
the second gym to do that
bull****
they being afriad

me and my boy ib banged for 3 roudns
i gained some weight and stoped running
i was a lil tired in the 3rd
i wasnt like dead or nothing
but ib is good and better than me
so i jsut went in defense mode

i gotta get my wind back up
but i caught him with the better shots
and body shots

jsut didnt have enough gas to do much mroe
plus im not going all out on my boy in someone else gym
**** that

cheech was there
i was hoping he stayed
and watch me spar

and its funny one of the guys from that gym might
have my tape from my last fight and i migth have his
lol i didnt even watch it yet

o well gotta start going to sleep early
eating rigth and running again

cheech u a good size u should box homie

EXIGE
08-11-2005, 09:57 PM
well ill be goin to school in 2 weeks and its not worth the gas. i just came back from checking it out i saw boxer2k5. we chatted for a little but i couldnt stay and watch cuz i got things to do right now. i watched 2 guys spar. it looks like something i'd have fun doing. with school tho idk if ill have any time. i gotta see how my schedule fills out.. i saw this kid i went to high school with. built like a truck now.

Sparring:
one guy was clowning around a lot but the other guy really couldnt do anything to keep him off of him. but then again the 2nd guy looked like he wasnt even trying. idk im not experienced enough to tell.
Ok sorry if it seems like im pushing you a bit but come on man.

Boxing - School - Boxing - School. Ill go with boxing lol.

And im not a dropout either. You gotta find time for it. Theres always time for boxing. If you enjoy something enough you will find money, time, effort for it however hard it is.

Its like having a drug addiciton, you WILL find the next load of drugs to smoke/inject/be dumb with.

boxer2k5
08-11-2005, 10:00 PM
Ok sorry if it seems like im pushing you a bit but come on man.

Boxing - School - Boxing - School. Ill go with boxing lol.

And im not a dropout either. You gotta find time for it. Theres always time for boxing. If you enjoy something enough you will find money, time, effort for it however hard it is.

Its like having a drug addiciton, you WILL find the next load of drugs to smoke/inject/be dumb with.


thats sooo damn funny

cheech stay in school
if you like boxing try it out if you fall in love
like me keep doing it

i made a choice school or boxing
i couldnt do both because i had to have a job
and do one or the other

i chose boxing
you can always go to school
boxing is for the youth

SalvaDominicano
08-11-2005, 10:08 PM
haha yea.. tru. me and my boys play around and fight sometimes.. not seriously or nothing just ****in around. they say i hit pretty hard. they usually dont trade blows for long cuz i go to their body alot.

yo boxer, right now i'd say i tip the scale at about 205 and u seen me i aint fat. how low do u think i can go?

yea i thought about doin both but i got a job too. with goin to class, actually doin the work, and my job... not much time to box.

SalvaDominicano
08-11-2005, 10:12 PM
thats crazy that they didnt want to spar. that one guy had "some" skill but why be scared to fight? u really that good?

boxer2k5
08-11-2005, 10:16 PM
thats crazy that they didnt want to spar. that one guy had "some" skill but why be scared to fight? u really that good?


yeah yup of course

boxer2k5
08-11-2005, 10:18 PM
haha yea.. tru. me and my boys play around and fight sometimes.. not seriously or nothing just ****in around. they say i hit pretty hard. they usually dont trade blows for long cuz i go to their body alot.

yo boxer, right now i'd say i tip the scale at about 205 and u seen me i aint fat. how low do u think i can go?

yea i thought about doin both but i got a job too. with goin to class, actually doin the work, and my job... not much time to box.


i dont know id say 1 round

cuz ur stamina
and alot of things factor in you know
that drains you

naw you didnt look fat at all
did i look fat

i felt it and im getting a lil gut lol
its igth ill be good im starting my diet right now
and running in the mourning

SalvaDominicano
08-11-2005, 10:23 PM
i dont know id say 1 round

cuz ur stamina
and alot of things factor in you know
that drains you

naw you didnt look fat at all
did i look fat

i felt it and im getting a lil gut lol
its igth ill be good im starting my diet right now
and running in the mourning


nah man u looked in shape. just keep doing ur thing and u'll be aight. lol nah man not how long, how low in weight?

boxer2k5
08-11-2005, 10:26 PM
nah man u looked in shape. just keep doing ur thing and u'll be aight. lol nah man not how long, how low in weight?


u didnt seem fat so i wouldnt say too low
you should be good at 178