View Full Version : Global Boxing Forum has been active lately


Chups
02-15-2008, 04:29 PM
Coz some posters think it's the Non-Stop boxing forum!! Ahahaha!! :D :D

P4PKING_2008
02-15-2008, 04:32 PM
Coz some posters think it's the Non-Stop boxing forum!! Ahahaha!! :D :D

Lmao yeah I know. It is popular by accident :nonono:

PBDS
02-15-2008, 04:51 PM
Coz some posters think it's the Non-Stop boxing forum!! Ahahaha!! :D :D


...Yeah, that switch is pissing me off. Clicking on it and I end up seeing some threads about some nobody green teefed queer.

PBDS
02-15-2008, 04:51 PM
Lmao yeah I know. It is popular by accident :nonono:

...Maybe it's no accident at all.

Chups
02-15-2008, 06:04 PM
OMG!! They're still ON it! :D

msagrain
02-15-2008, 06:05 PM
lol ... true.

Ryn0
02-16-2008, 01:53 PM
LMFAO!
i just realised
wow.

Unseen
02-16-2008, 02:29 PM
yeah i logged on monday and thought wow it's been quiet lately. maybe the server went down on the week end lol. then i saw it was global boxing lol.

oovavu
02-16-2008, 02:49 PM
lol i always automatically click the second one down weird o well it'll die down after a few days.

BoxingPromoter
02-16-2008, 02:52 PM
I think I clicked on the Global forum once, thinking it was NSB. I'm a fast learner ya see....

P4PKING_2008
02-16-2008, 02:54 PM
...Maybe it's no accident at all.

You may have hit on something there.

Pico Hollywood
02-16-2008, 03:20 PM
yeah I clicked here a couple times by accident

Chups
02-17-2008, 10:23 AM
Ayayay...still going! :wtf:


I wish BPP would move the threads tho.:biggthump

Chups
02-19-2008, 09:50 PM
Still going...........

Piggu
02-19-2008, 10:28 PM
This is the end, Beautiful friend
This is the end, My only friend, the end
Of our elaborate plans, the end
Of everything that stands, the end
No safety or surprise, the end
I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be, So limitless and free
Desperately in need...of some...stranger's hand
In a...desperate land
Lost in a Roman...wilderness of pain
And all the children are insane, All the children are insane
Waiting for the summer rain, yeah
There's danger on the edge of town
Ride the King's highway, baby
Weird scenes inside the gold mine
Ride the highway west, baby
Ride the snake, ride the snake
To the lake, the ancient lake, baby
The snake is long, seven miles
Ride the snake...he's old, and his skin is cold
The west is the best, The west is the best
Get here, and we'll do the rest
The blue bus is callin' us, The blue bus is callin' us

Driver, where you taken' us
The killer awoke before dawn, he put his boots on
He took a face from the ancient gallery
And he walked on down the hall
He went into the room where his sister lived, and...then he
Paid a visit to his brother, and then he
He walked on down the hall, and
And he came to a door...and he looked inside
Father, yes son, I want to kill you
Mother...I want to...**** YOU
C'mon baby, take a chance with us X3
And meet me at the back of the blue bus
Doin' a blue rock, On a blue bus
Doin' a blue rock, C'mon, yeah
Kill, kill, kill, kill, kill, kill
This is the end, Beautiful friend
This is the end, My only friend, the end
It hurts to set you free
But you'll never follow me
The end of laughter and soft lies
The end of nights we tried to die
This is the end

Unanimous
02-20-2008, 08:23 AM
Yeah, just how many times do we have to see a friggin' Mayweather v Big Show bull**** thread. It's not boxing, it's not real, it's not ****in cool!

Bea5T
02-22-2008, 09:32 PM
oh ****


I had no idea this was global boxing forum till this topic

LOL